הרוצה לשקר ירחיק עדותו, לכן הוא מביא דברים מלפני שנים ולא מן השנים האחרונות מה גדולי ישראל אמרו עליו. קחו לדוגמא את הגרמי"ל ליפקוביץ זצ"ל, בפרשת חוק טל הוא היה מן המתנגדים, לכן הוא חיזק אותו, אבל לאחר מכן, הוא שפך עליו אש וגפרית, וראה בו כאחד המושחתים, עד כדי כך שבפרשת זריקת הלבן בפונוביז', הוא המטיר עליו אש וגפרית, אבל את זה כמובן שהוא לא יספר
נתי גרוסמן כתב להרב שך ולהרב אלישיב את מכתביהם ואף כתב לר' עזריאל אויערבך את מכתביו כשהיה צריך, ועתה הוא זועק, ראו מה גדולי ישראל כתבו עלי. הוא חושב שהעולם גולם לא יודע, והוא יכול לעבוד עליהם כאילו גדולי ישראל כתבו מראשם שלהם וכי הם באמת חושבים כך. ובאשר לשני צידי גרודנא, הרבנים קרלנשטיין ודרבקין, הוא למד שם והם נתנו לו הסכמה על ספרו, והוא מצטט מתוך אותן הדברים שהם יותר חסד שעושים בדרך כלל עם מחבר ולא מפני שכך הם פני הדברים. כפי שכמה מגדולי ישראל בדור האחרון אמרו והסבירו, כי הסכמות בדור האחרון אינו על הספר אלא מדובר בחסד שעושים עם המחבר וכך צריך להסתכל על הסכמות
הוא מביא את דברי השמואלים הזקוקים לו כי בלעדיו אינם יכולים להפעיל טרור על גדולי ישראל להכניעם אליהם לעשות על פי הוראתם, הם זקוקים לו מפני שהם צריכים לדחוף את עצמם למעלה בתוארים שהם בידי גרוסמן הקובע בעולם הליטאי מי יעוטר באיזה תואר, ולצערנו ובושתנו, בעולם הליטאי במיוחד המחבלי את כל החיים משקיעים למען מטרה אחת, שב'יתד נאמן' יעטירו אותו בתואר שהוא בכמה דרגות מעל האחר
מה שגרוסמן לא מביא בפשקוויל שלו, מה אמרו עליו מרנן ורבנן ראשי ישיבת פונוביז' הגאונים רבי בערל פוברסקי, ר' גרשון איידלשטיין, ומה אמרו עליו ר' חיים קנייבסקי, ר' ניסים קרליץ, הרואים בו מחוצף ומבזה גדולי ישראל, ומה דעת הגאון הגדול רבי אהרן לייב שטיינמן ורבים אחרים
הוא לא מספר מה אומרים עליו ראשי ישיבת מיר אותם הוא כינה 'ישיבת מחסה לשפנים', ובודאי שהוא לא יספר לכם מה דעת מרן הגאון הגדול רבי חיים גריינימן
כן, רבני המחבלים אין להם ברירה, הם חייבים לשמור על כבודו אחרת הם לא שוים כלום. אבל מי שאינו נמנה עליהם רואה בו נחש וראש למחריבי עולם הישיבות, הוא זה שהרס את אותה מפלגה שהרב שך ביקש לבנות. ומבחינה מסויימת מגיע לו יישר כח, הוא שירת את אוייבי הרב שך, אבל שלא יטען כי הוא עושה איזו טובה לעולם הישיבות ולדגל התורה. כל פוליטיקאי מבין בעולם הליטאי מאשים אותו במצב שנוצר
נתי גרוסמן כתב להרב שך ולהרב אלישיב את מכתביהם ואף כתב לר' עזריאל אויערבך את מכתביו כשהיה צריך, ועתה הוא זועק, ראו מה גדולי ישראל כתבו עלי. הוא חושב שהעולם גולם לא יודע, והוא יכול לעבוד עליהם כאילו גדולי ישראל כתבו מראשם שלהם וכי הם באמת חושבים כך. ובאשר לשני צידי גרודנא, הרבנים קרלנשטיין ודרבקין, הוא למד שם והם נתנו לו הסכמה על ספרו, והוא מצטט מתוך אותן הדברים שהם יותר חסד שעושים בדרך כלל עם מחבר ולא מפני שכך הם פני הדברים. כפי שכמה מגדולי ישראל בדור האחרון אמרו והסבירו, כי הסכמות בדור האחרון אינו על הספר אלא מדובר בחסד שעושים עם המחבר וכך צריך להסתכל על הסכמות
הוא מביא את דברי השמואלים הזקוקים לו כי בלעדיו אינם יכולים להפעיל טרור על גדולי ישראל להכניעם אליהם לעשות על פי הוראתם, הם זקוקים לו מפני שהם צריכים לדחוף את עצמם למעלה בתוארים שהם בידי גרוסמן הקובע בעולם הליטאי מי יעוטר באיזה תואר, ולצערנו ובושתנו, בעולם הליטאי במיוחד המחבלי את כל החיים משקיעים למען מטרה אחת, שב'יתד נאמן' יעטירו אותו בתואר שהוא בכמה דרגות מעל האחר
מה שגרוסמן לא מביא בפשקוויל שלו, מה אמרו עליו מרנן ורבנן ראשי ישיבת פונוביז' הגאונים רבי בערל פוברסקי, ר' גרשון איידלשטיין, ומה אמרו עליו ר' חיים קנייבסקי, ר' ניסים קרליץ, הרואים בו מחוצף ומבזה גדולי ישראל, ומה דעת הגאון הגדול רבי אהרן לייב שטיינמן ורבים אחרים
הוא לא מספר מה אומרים עליו ראשי ישיבת מיר אותם הוא כינה 'ישיבת מחסה לשפנים', ובודאי שהוא לא יספר לכם מה דעת מרן הגאון הגדול רבי חיים גריינימן
כן, רבני המחבלים אין להם ברירה, הם חייבים לשמור על כבודו אחרת הם לא שוים כלום. אבל מי שאינו נמנה עליהם רואה בו נחש וראש למחריבי עולם הישיבות, הוא זה שהרס את אותה מפלגה שהרב שך ביקש לבנות. ומבחינה מסויימת מגיע לו יישר כח, הוא שירת את אוייבי הרב שך, אבל שלא יטען כי הוא עושה איזו טובה לעולם הישיבות ולדגל התורה. כל פוליטיקאי מבין בעולם הליטאי מאשים אותו במצב שנוצר
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.