זו מחלה אין בכך ספק, אחרת אין כל הסבר לשם מה כשיש מקום לכולם לצד השולחנות מקימים פארנצ'עס. בשביל הכבוד היה עדיף להתעלם מפארענצ'עס כאלו, שלפחות לא יראו כי על הפארנצ'עס בקושי עשרים בחורים, ובלי כל בושה עוד מוכרים את זה לציבור, בואו וראו כמה גדול אני יש לי שתיים וחצי חסידים
משום מה הגענו למצב חולני, שישנם מי שסבורים כי אם בטיש לא היו פארנצ'עס אז הטיש לא טיש והוא לא רבי. אחרת קשה להבין לשם מה פארענצ'עס כשיש כל כך הרבה מקום לצד השולחנות
בשעתו כשהתחילו עם הפארנצ'עס היה זה בשל חוסר מקום, העמידו את הבחורים על הפארענצ'עס. אבל כשיש מקום, מי זקוק לכך. אם אותו אדמו"ר רוצה להראות כי הוא חי וקיים וכי יש לו חסידים אפילו כשהוא נוסע למירון, שלפחות לא יראה את הצד המגוחך
במקרה, מדובר בר' משה גדלי' מזוויהל, אבל הכוונה אינה דוקא אליו אלא לכל מי שעושה כמותו ולא קולטים כי הם משרתים את אוייבי החסידות הלועגים למראה המגוחך הזה
משום מה הגענו למצב חולני, שישנם מי שסבורים כי אם בטיש לא היו פארנצ'עס אז הטיש לא טיש והוא לא רבי. אחרת קשה להבין לשם מה פארענצ'עס כשיש כל כך הרבה מקום לצד השולחנות
בשעתו כשהתחילו עם הפארנצ'עס היה זה בשל חוסר מקום, העמידו את הבחורים על הפארענצ'עס. אבל כשיש מקום, מי זקוק לכך. אם אותו אדמו"ר רוצה להראות כי הוא חי וקיים וכי יש לו חסידים אפילו כשהוא נוסע למירון, שלפחות לא יראה את הצד המגוחך
במקרה, מדובר בר' משה גדלי' מזוויהל, אבל הכוונה אינה דוקא אליו אלא לכל מי שעושה כמותו ולא קולטים כי הם משרתים את אוייבי החסידות הלועגים למראה המגוחך הזה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.