רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 ביוני 2012

יעקב לבין שפיקח היה מה ראה לשטות זו?

תלמיד פונוביז' כותב:

אמש נצפה יעקב לבין מגיע למשרדי יתד נאמן, לאחר האישור שקיבל מבית המשפט. כמובן שתוך דקות הוא הבין שאין לו מה לחפש שם ומצא מיד את עצמו מחוץ לדלת. מי היה מאמין שכך יפלו גיבורים. אבל זו כוחה של מחלוקת נגד גדולי ישראל. גם קרח העשיר, מצא את עצמו מתחת לאדמה לאחר שהתחיל עם משה רבינו.
 
אבל דווקא בסיפור שלנו, מאד מוקשה לי על יעקב לבין. מילא ר' שמואל אוירבך ונתי גרוסמן, אנשים אכולים קנאה, אנשים עם תסביכים לא פשוטים, אנשים שעושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס, אבל יעקב לבין שפיקח היה מה ראה לשטות זו? מהיכרותי עם יעקב לבין, אדם שמעניין אותו כשלג דאשתקד אידיאולוגיה, ובאמת ברגע הראשון שהבין שתם עידן השנאה והמחלוקת נגד מרן גאון ישראל שליט"א, הוא יישר קו עם ר' שמעון גליק, אבל לפתע, עשה סיבוב פרסה והחל להלחם מלחמה אבודה מראש. ואני שואל מה ראה לשטות זו? האם הוא לא הבין בחושיו המחודדים, שזהו, זה נגמר. האם שוב הוא נפל לפיתיון של נתי גרוסמן והליצן הגדול מ'שערי חסד'?
 
ובני קורח לא מתו, מתברר שבכל דור קיימים בני קורח שנופלים ועושים שטויות. במקרה שלנו השבוע, כשנקרא את פרשת קרח, נשאל שוב ושוב יעקב לבין מנהל ישיבת גרודנא שפיקח היה מה ראה לשטות זו, לצאת נגד גדולי ומאורי הדור שליט"א, מה ראה להצטרף לחבורת הפושעים הנכלולים נתי גרוסמן ור' שמואל,  במקום לשבת על כסא הכבוד כמנכ"ל ולהיכנע לגדולי הדור שעל פיהם יישק כל דבר.
 
יעקב לבין כל מי שמתקרב לבעלי מחלוקת שפלים נופל. ואתה מה לעשות התחברת לאיש שפל ומושחת ששמו נתי גרוסמן ונפלת יחד איתו. וכעצת ידיד אמת, אני ממליץ לך למשוך את העתירה באופן מיידי,  וזכור את אזהרתו של ר' חיים "והזהרו בגחלתן". אני לא מבין איך ידך לא רועדת כעת, כאשר אתה באופן אישי ניצב למלחמה נגד גדולי ומאורי הדור שליט"א.  בעוד מספר חודשים אתה אפילו לא תהיה פסיק בהיסטוריה, אתה תיזכר עם אותה רשימה שחורה שהלכו נגד גדולי ישראל ושמם נמחה מהעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.