רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 ביוני 2012

ציבור בני תורה בחר הבוקר בהרב שטיינמן אמרו לא לשמואל אויערבך

תלמיד פונוביז' כותב:

ביום שני לפנות בוקר ה' תמוז תשע"ב, הוכרעה במשאל עם ברור, האם ציבור בני התורה הולך עם נתי גרוסמן יעקב לבין ושמואל אוירבך, או שמא עם גדולי התורה ובראשם מרן גאון ישראל ר' אהרן לייב שטיינמן. ר' שמואל אוירבך נעמד במעמד ה"לפנות בוקר" בכיכר השבת, יחד עם רבני העדה החרדית, כולם ציפו לרבבות שר' שמואל אוירבך יזרים לכיכר השבת, מול דעת קודשו של הרב שטיינמן שאין לבטל תורה.
 
ר' שמואל נעמד ליד הקנאים, ובושה גדולה כיסתה את פניו. החיילים לא הגיעו. קרח ועדתו נשארו לבד. את ר' שמואל לא עניין גיוס בני הישיבות. הוא נעמד ב"פרונט" כדי שהתמונות יתקתקו עליו, אבל אז לפתע הוא קלט את גודל הביזיון. אין לו ציבור מאחוריו. רק כמה רעשנים.
 
ציבור בני  התורה אמר לא לפלגנים. אמר לא לשונאי ישראל, אמר לא לאנשים שרוע ושנאה מנחה את דרכם הציבורית. הציבור שהגיע לכנס היה קנאי מהזן הירושלמי המצוי. בני התורה נעדרו והצביעו ברגליים למען כבוד התורה. הכנס לפנות בוקר הייתה הכרעה ברורה. אין ספק שביום רביעי עדת קרח ועדתו יחטפו מפלה נוספת.  

וכפי שאמר משה רבינו לקרח  בוקר ויודע ה' את אשר לו. לפנות בוקר נחשף  ששמואל אוירבך, נתי גרוסמן ויעקב לבין הם עדת קורח שפרשו מציבור הבני תורה והחציפו נגד גדולי התורה. וסופם מי ישורנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.