רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 ביוני 2012

לא בעל מועדוני ביליארד יקבע מי הם גדולי ישראל

תלמיד פונוביז' כותב:

העולם היהודי כולו צהל אמש משמחה על הניצחון בבית המשפט. לא שיש לנו אימון בבית המשפט החילוני והכפרני. אבל השמחה הייתה שאותם מרשיעי ברית, שלקחו את מרנן ורבנן לבית המשפט נחלו מפלה צורבת. השמחה לא הייתה רק של עולם התורה, אלא כל יהודי שיש לו רגש מינימאלי לכבוד התורה וההלכה היהודית.
 
אבל מתברר שאתם גאוותנים נתי גרוסמן ויעקב לבין, הם חיים בעולם דמיוני וירטואלי, והם יושבים ומטכסים עצה, איך שוב ללכת לבית המשפט. הם רוצים הפעם ללכת לבג"צ שיציל אותם מהתבוסה. ואם לא הבנתם נכון מאחוריהם עומד ר' שמואל אוירבך, שלא מאמין כיצד התפלק לו מהידיים ההנהגה של כלל ישראל. כנראה כמו קרח בשעתו הוא לא מוכן לקבל שהנהגת הדור מסורה לרב שטיינמן. שוב הגאווה מכשילה את ר' שמואל אוירבך וחבל.
 
ואני באמת שואל את נתי גרוסמן ויעקב לבין, מה עוד אתם רוצים לחטוף על הראש כדי להבין שעם גדולי ישראל לא משחקים. יותר ויותר זה מזכיר לי את פרעה שהתעקש עד שהוביל את כולם לאבדון. רשעים על פתחו של גהינם אינם שבים. תאמינו לי נתי גרוסמן ויעקב לבין  הרב שך לא יציל אתכם. תפסיקו להאמין באנשים מתים. תהיו פרקטיים כפי שהייתם עד היום, ובפרט אתה יעקב לבין. מיום ליום אנו מגלים שאתם חתיכת אפסים. תמיד חשבתי מי יודע מי הם נתי גרוסמן ויעקב לבין, אבל כעת מתברר שגם קצת שכל לא יזיק לכם.
 
נתי, תכניס את זה טוב טוב לראש. לא בעל מועדוני ביליארד הוא קובע מי הם גדולי ישראל. הבנו מכל הררי הזבל שאתה שולח לכל העולם,  שקבלת הנחיות מפורטות מהרב שך, שהרב שטיינמן הוא אדם פסול, קלטנו את המסרים של הגרמ"מ שולזינגר, ואת מכתבי ר' שמואל דוייטש אליך שאתה מבין לשרשם של דברים. אותנו זה פשוט לא מעניין. תפסיקו עם האיומים. אגב, מעניין מאד למה הרב שך בצוואה כתב רק על ר' יחזקאל אסחייק,"שהוא היה יודע איך דעתי נוטה", ולא כתב שנתי גרוסמן "יורד לשרשם של דברים". אולי זה מוכיח שהרב שך התחרט?
 
אם אתם כאלה גדולים וחזקים, תפתחו עיתון ונראה את הכח הגדול שלכם. בוא נראה כמה מהבני תורה יתנו לכם דמי מעשר לעיתון. אני משתוקק לראות את העיתון שלכם. זה פשוט מרתק אותי אדון נתי גרוסמן לקרוא שוב את מאמרי המערכת שלך. מאז שאתה לא כותב, כולנו בלחץ. דעת רבינו הגדול בעל האבי עזרי לא נמצאת בין שורות העיתון.
 
המלצה אישית:  אל תשכח לנסח הסכם עבודה יותר מוצלח בעיתון החדש שאתה עומד להקים.

תגובה 1:

  1. אני מוחה על כבוד התו רה למרות שאני בעד השטנאים אני מחזיק מר' שמואל אויערבאך ת"ח עצום ואין לאף אחד זכות לדבר עליו אלא א"כ אתם בדרגה שלו.ועינינו רואות שמרן הגראי"ל שטיינמן מעולם לא דיבר עליו בשמות גנאי כמו שיש באתר הזה אז אני מוחה ומבקש להפסיק עם הביזיון ת"ח הזה.נשיכתן נשיכת שרף!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.