אין כל ספק כי בידיו של ר' שמואל אויערבך היכולת לעצור בעד הבזיון הגדול של העולם הליטאי בכלל והנעשה ב'יתד נאמן בפרט, אם הוא היה נותן הוראה ליעקב לבין להימנע ממהלכים כאלו, ולמנוע חילול ה' לא היתה לו כל ברירה אלא להימנע. אבל הוא ממשיך. והשאלה הנשאלת היא, האם ר' שמואל אויערבך יודע מן הנעשה או שמא משחקים המחבלים ואומרים כי ר' שמואל כלל לא יודע מן הנעשה הוא פרוש ומנותק מן העולם אינו קורא עיתונים ואף אחד לא מספר לו. רק מאוד מעניין, לכתוב מכתב נגד מכתבו של ר' חיים קנייבסקי זה הוא יודע
נשכח לרגע מלבין וגרוסמן ויתר העסקנים, עליהם אפשר לומר כי מדובר בשפלים ונבזים עסקנים ולבלרים מדרגה מאוד נמוכה. אבל ר' שמואל אויערבך מה הוא, האם הוא 'גדול' או שהוא בריון אלים מחבל כמו כל מחבל אחר בחמאס ובחיזבאללה. גם להם יש 'גדולים' תשאלו את נסארללה
אני המום ומתקשה להאמין עד להיכן זה הגיע. ר' שמואל בשביל כבודו, ובעיקר אם הוא באמת רוצה להיות מנהיג, איך הוא נותן יד למעשה שכזה. גם אם נכון שהוא סבור אחרת ודעתו שונה משל ר' חיים קנייבסקי והרב אהרן לייב שטיינמן, האם זו הדרך, של בריונות אלימה, של נעילת עורך בחדר, והיום נעילת מזכירה בחדר למנוע ממנה כניסה ויציאה, מכות ואלימות והתייצבות במשטרה
אם ר' שמואל היה 'גדול', היה עליו לכנס את ראשי הישיבות או כל מי שהיה מבין שעמם צריכים לפעול, ולבקש מהם שיעשו. ואם היה רוצה היה עושה עוד צעד, נוסע בעצמו לבני ברק נכנס לר' חיים קנייבסקי מנסה להידבר עמו. אם הוא הגיע למצב הזה שהוא מאשר מעשים מן הסוג הזה, פירושם של דברים כי הוא הגיע למסקנה שאין כל דרך אחרת. או שמדובר בבריון שחי על בריונות
אין לי כל ספק כי יעקב לבין עושה מה שעושה עם גיבוי מלא של ר' שמואל אויערבך, מפני שהוא לא היה מעיז להתייצב נגד ר' חיים ור' אהרן לייב אם לא היה לו את הגיבוי הזה, ולכן מי שנושא באחריות למצב הזה זה ר' שמואל אויערבך בכבודו ועצמו, ואם לאחד כזה המחבלים קוראים 'גדול' אז אוי לנו לאיזה תחתית הגיעו שאלו הם המושגים שלהם ב'גדלות'
נשכח לרגע מלבין וגרוסמן ויתר העסקנים, עליהם אפשר לומר כי מדובר בשפלים ונבזים עסקנים ולבלרים מדרגה מאוד נמוכה. אבל ר' שמואל אויערבך מה הוא, האם הוא 'גדול' או שהוא בריון אלים מחבל כמו כל מחבל אחר בחמאס ובחיזבאללה. גם להם יש 'גדולים' תשאלו את נסארללה
אני המום ומתקשה להאמין עד להיכן זה הגיע. ר' שמואל בשביל כבודו, ובעיקר אם הוא באמת רוצה להיות מנהיג, איך הוא נותן יד למעשה שכזה. גם אם נכון שהוא סבור אחרת ודעתו שונה משל ר' חיים קנייבסקי והרב אהרן לייב שטיינמן, האם זו הדרך, של בריונות אלימה, של נעילת עורך בחדר, והיום נעילת מזכירה בחדר למנוע ממנה כניסה ויציאה, מכות ואלימות והתייצבות במשטרה
אם ר' שמואל היה 'גדול', היה עליו לכנס את ראשי הישיבות או כל מי שהיה מבין שעמם צריכים לפעול, ולבקש מהם שיעשו. ואם היה רוצה היה עושה עוד צעד, נוסע בעצמו לבני ברק נכנס לר' חיים קנייבסקי מנסה להידבר עמו. אם הוא הגיע למצב הזה שהוא מאשר מעשים מן הסוג הזה, פירושם של דברים כי הוא הגיע למסקנה שאין כל דרך אחרת. או שמדובר בבריון שחי על בריונות
אין לי כל ספק כי יעקב לבין עושה מה שעושה עם גיבוי מלא של ר' שמואל אויערבך, מפני שהוא לא היה מעיז להתייצב נגד ר' חיים ור' אהרן לייב אם לא היה לו את הגיבוי הזה, ולכן מי שנושא באחריות למצב הזה זה ר' שמואל אויערבך בכבודו ועצמו, ואם לאחד כזה המחבלים קוראים 'גדול' אז אוי לנו לאיזה תחתית הגיעו שאלו הם המושגים שלהם ב'גדלות'
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.