רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 ביולי 2012

נתי גרוסמן נתפס עם המכנסיים למטה חדשים לפני פטירת הרב אלישיב הוא הכין את מודעת האבל והעתקה נשאר ב'יתד נאמן'

כבר בבוקר סיפרתי לכם על החומר שהיה זהה ב'הפלס' וב'יתד נאמן' לא היה כל ספק כי נתי גרוסמן הכין את החומר עוד לפני הרבה זמן הוא לקח בחשבון שזה יכול לקרות בכל יום ולא רצה להיות מופתע. אבל כמה טיפש שהוא, תלמדו כאן

הוא ידע כי החומר בידי 'יתד נאמן'. נכון יש לו העתק, והם יופיעו בו זמנית בשתי העיתונים והציבור ישאל איך זה קרה. יאשימו אותו שהכין מודעת אבל על הרב אלישיב חדשים לפני שנפטר. אז במקום שיהיה חכם וישנה את המודעה שלו וככה לא תהיה הוכחה שהוא עשה זאת, הוא הכניס את אותה מודעה מילה במילה כפי שכתב אותה לפני חצי שנה כשחשבו כי הנה הנה זה הולך לקרות

ב'יתד נאמן' אומרים כי הם אינם אחראים למה שעשתה ההנהלה הקודמת, הם לא הכינו כל חומר. נתי גרוסמן הוא זה שאכל אותה בגדול

כאן גם תבינו שמודעות כאלו עבדו עליהם ימים ואולי שבועות ושינו אותם מאה פעמים. למי שאינו יודע בשעתו כל מכתב של הרב שך או של הרב אלישיב היו עשרה עוברים עליה וכל אחד משנה על פי הבנתו. אין לי ספק כי מודעה כזו עברה את שמואל דויטש ויחד עבדו על כל מילה עם חשבונות משונים

פרט אם הוא האמין כי אין ל'יתד נאמן' את החומר הוא חשב שזה רק אצלו וחגג. אבל איך שלא יהיה, הוא אכל אותה בגדול אין עוד כל ספק כי החומר על הרב אלישיב היה מוכן לפני כמה חדשים

6 תגובות:

  1. אני הייתי יושב המום אם לא קרה ככה: הרי על מי מדובר? על אנשים שהמקסימום שאפשר לצפות מהם זה שלא יזלזלו בך, אבל שיכבדו, לעולם לא!!! אם כן מה החידוש?

    השבמחק
  2. חיים אתה טועה.
    ככתב ביתד להלן העובדות: מודעת האבל תחת הכותרת התייתמנו נלקחה מהעיתון בפטירת הרב שך. לשני העיתונים היה את נוסח המודעה מפטירת הרב שך.
    ואם תשים לב היטב תבחין בהבדלי ניסוח בשתי המודעות.
    בעניין הכתבות על הרב אלישיב. בידיעה ברורה אני יכול לציין כי שני העיתונים לקחו את כל החומר על הרב אלישיב מהספר 'השקדן'.
    כך שבנית תילי תילים של מילים על מר גרוסמן אבל במקרה הזה אני רק.מגן על האמת.

    השבמחק
  3. תמיד שתגן על האמת ולא עלי. אני לא אוהב שמגינים עלי, מפני שבכל חיי למדתי את חכמתו של רבי יוחנן שחלה כשריש לקיש הלך לעולמו, הביאו לו חברותא חדש וזה הרג אותו. וכששאלו אותו מדוע, הוא אמר, כשלמדתי עם ריש לקיש כל מה שאמרתי הוא הביא 24 הוכחות שאני לא צודק, והחברותא החדש כל מה שאני אומר הוא מביא לי 24 הוכחות שאני צודק

    אני אוהב כשמעמידים אותי על טעות, מפני שכך אני מחכים. מי שמתעקש שהוא צודק הוא טיפש, מפני שהוא לא לומד ולא יגיע לעולם לחקר האמת

    במקרה זה מדוע אני לא מקבל את מה שאתה אומר, למרות שנכון שיש את זה שם, אבל מבירור שעשיתי, החומר ביתד נאמן היה ערוך ומוכן לפני הרבה זמן, אז נניח שלקחו מהשקדן, אבל לפני כמה חדשים, כך שנתי גרוסמן או מי במערכת 'יתד נאמן' של אז שהיה ממונה על כך הכין אז את החומר

    מה שאין בהשקדן את זה נוסח מודעות האבל, שהם תואמים וזהים

    השבמחק
  4. אני שב ומבהיר: הכתבה על הגרי"ש ביתד נכתבה על ידי כתב יתד יחיאל סבר לפני כמה חודשים כשכל החומר נלקח מהשקדן.
    את הכתבה שלו הוא לא העביר למערכת כך שלאף אחד לא היה את זה.
    בבירור אני כותב שיצחק רוט לקח את המודעה שהופיעה על הרב שך ושינה אותה כדי שתתאים לרב אלישיב.
    נתי גרוסמן ידוע כאספן אובססיבי של חומר ארכיוני וגם הוא לקח את אותה מודעה מפעם.
    אני כותב לך עובדות.מבפנים ואתה מתעקש שאתה צודק.
    לצערי במקרה הזה אתה טועה. מותר לטעות. מותר גם להודות בכך.

    השבמחק
  5. אם אתה יודע בבירור שכך זה היה אז אתה צודק

    השבמחק
  6. הקטע המצחיק ביותר מופיע בעיתון בקהילה:

    ביום____________, היום בו כבו המאורות

    הכינו כתבה מוקדמת, ושכחו למלאות את התאריך.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.