רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 ביולי 2012

אלעזר שולזינגר זעק הרב שך הוא המועמד שלי ל'משיח' - איך אמר הרב שך אם הרבי מחב"ד המשיח עדיף שלא יבא

עתה ט' באב לאחר חצות היום ועדיין אנו עסוקים במשיח אי אפשר שלא להזכר בהיסטוריה. כשסערו הרוחות הליטאים לא היו מוכנים לשמוע כי הרבי מחב"ד הוא המשיח, הרב שך אז השתולל ממש זעק אם הרבי מחב"ד משיח עדיף שלא יבא

בטלביזיה של אז זימן דן מרגלית לאולפן את שני הצדדים. מצד חב"ד את ר' שמואל חפר ומצד הליטאים את ר' אלעזר שולזינגר חתנו של שלמה לורנץ ואחיו של משה מרדכי הידוע. מרגלית שאל את חפר האם הרבי המשיח והוא אמר כי אינו יודע מי המשיח אבל אם מדובר בילוד אשה והוא נמצא בינינינו אז הוא המועמד הכי טוב.

שולזינגר לא יכל לקבל את הדברים, וזעק כי לו יש מועמדים הרבה יותר טובים, ואמר כי בעיניו הרב שך יכול להיות המשיח ואם לא אז יש לו מועמדים נוספים וכמובן לא הרבי מחב"ד

שולזינגר יצא מאותו ראיון המפסיד הגדול, וכאשר חזר לבני ברק אמרו לו חבריו "אם הרב שך משיח או לא קשה לדעת, אך דבר אחד בטוח אתה שולזינגר בכל מקרה תהיה החמור של משיח

5 תגובות:

  1. מה לא טוב לך עכשיו שהתחלת לדבר כל כך הרבה על המשיח?

    השבמחק
    תשובות
    1. לי ב"ה טוב ועוד איך, אני ב"ה אדם מאושר יש לי הכל לא חסר לי דבר, וכל כולי מוקדש לה' לבדו, אני משתדל בדרכי להביא את המשיח זה תפקיד כל אחד בימינו

      מחק
  2. חוץ מזה אני מחכה לסקופים על גור חוץ ממך אין אף אחד שמדווח

    השבמחק
  3. i'm also interested knowing what's happening in ger these days

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.