רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 ביולי 2012

לאיזו עזות הגיעו - המטרה היא 'לגרד את הרב שטיינמן' - עתה מובן מדוע לבין וגרוסמן משחקים בעילום שם

היאומן? האם צריך עוד הוכחות במה ובמי מדובר, מה מטרת 'הפסל' ומה עושה כאן ר' שמואל אויערבך. בטרם אגש ללבין אלך מיד לראש, האיש שעומד מאחורי כל המעשים האלו זה ר' שמואל אויערבך ולא אף אחד אחר, נתי גרוסמן 'מבין לשרשי הדברים' ויחד עם השמואלים אויערבך ודויטש עושים את העבודה המלוכלכת של כתיבת פשקווילים והוצאת עיתון שמטרתו אחת ויחידה ביזויו של גדול הדור של מי שאף אחד מהם לא מגיע לקרסולי קרסוליו, מפני שזה שורש הדברים, את זה ביקש הרב שך בשעתו - ובל"נ עוד אעסוק בענין זה בהרחבה

איזו שנאת עם הארץ לתלמיד חכם אי אפשר לתאר במילים. המחאה היום של ר' שמואל אויערבך מתגמדת למעשה הזה של לבין, היא מוכיחה כי יש לנו עסק עם נוכלים ורמאים. כן, יש להם 'השקפה טהורה' ומהי ה'השקפה הטהורה'? בזמן הרב שך זה היה חב"ד ועתה זה הרב שטיינמן. כך בנה את עצמו הרב שך וכך הם מבקשים לבות את ר' שמואל אויערבך עם מלחמה בהרב שטיינמן

שבוע ימים לקח לר' שמואל אויערבך לקלוט שיש הבדל תהומי בינו לבין הרב שך. הרב שך לקח אוייב מבחוץ. הליטאים כולם מעולם לא אהבו את החסידים בכלל ואת חב"ד בפרט, ולהכות בחב"ד אף אחד מהם לא יבכה ויצטער על כך. אבל כאן מדובר בגדול הגדולים של העולם הליטאי מי שמכניס את הרב אלישיב בכיס הקטן במידות ובענוה ולא אוסיף בשל כבודו של הרב אלישיב

יעקב לבין הוא הדובר של ר' שמואל אויערבך, הוא לא יכול לעשות דברים כאלו לבד, לכתוב נגד הרב שטיינמן יסקלו אותו. רק כשיש לו את הגב של השמואלים אויערבך ודויטש יחד עם הראביי מארגנטינה הוא עושה זאת. ולכן, טוב שהוא התבטא במילים הנכונות 'לגרד את הרב שטיינמן', הוא יכול לשכוח מזה, אנחנו נגרד את ר' שמואל אויערבך הרבה  לפני שהם יגרדו את הרב שטיינמן

עתה גם מובן מדוע השמות נתי גרוסמן ויעקב לבין אינם מופיעים ב'הפלס'. המטרה היא לגרד את הרב שטיינמן, ולכן הם צריכים להיות במצב שיוכלו לטעון שזה לא הם אחרים עשו זאת בבחינת ארור מכה רעהו בסתר. אבל זהו זה. הם נתפסו על חם, הקליטו אותם אומרים את מה שרצינו לשמוע, וסוף סוף יקלוט כל מי שעדיין לא קלט, כי 'הפלס' כל מטרתו אחת 'לגרד את הרב שטיינמן', וכי המחבלים הם מחבלים פשוטו כמשמעו

8 תגובות:

  1. יש מי שטוען ויתכן והוא אולי בכל זאת צודק, שמדובר כאן בהקלטה מפוברקת וערוכה, לכן יתכן שכל ההתעסקות שלך בה הינה טחינת מים, שוה וצריך לבדוק את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כאן פיברוק בזה אין ספק. הקליטו את לבין בכוונה תחילה, עבדו על הטלפון הזה הרבה במטרה שיאמר משהו שיוכלו לקבור אותו ואת הפלס' עם זה, הוא האמין כי מדובר במחבל ולא קלט שעובדים עליו

      מטרת ההקלטה היתה בשביל להוכיח לרבנים שהם באמצע מה מטרת 'הפלס'

      מחק
  2. זה שאתה השונא הגדול של הליטאים כנקמה על מה שהרב שך עשה לך כידוע אתה לא עושה שיאות טוב לרב שטיינמן בזה שאתה תומך בו הפוך אתה צריך ללכלך עליו כמו שאתה עושה לכל הרבנים הליטאים ואז יגידו שהוא בחברה טובה...

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב שך עשה לי את הטובה הגדולה ביותר בחיי כשפקח את עיני כשהייתי צעיר מאוד לדעת את האמת כי אנו חיים בעולם השקר, ובכל יום אני מודה לו על כך

      ובאשר להרב שטיינמן מי אומר לך שאני רוצה לשרת אותו, אולי אני עושה את כל זאת בשביל שיאמרו אתם רואים מי בעד הרב שטיינמן חיים שאולזון וזה מספיק

      מהיכן אתה לוקח שאני מבקש לעשות לו טובה, האם מזה שאני כותב שאני בעד אז ככה זה

      תלמד, עיתון קוראים בין השורות

      מחק
    2. חיים בוא נהיה רציניים לרגע הרב שך הוא זה שגרם לך לעזוב את הארץ הרי לא נולדנו היום ועובדה שעד היום אתה לא שוכח לו את זה אפילו שכבר אינינו בין החיים זה בוער בעצמותיך.ולתגובתך על הרב שטיינמן.אני מכיר אותך מספיק טוב לדעת את מי אתה אוהב וזה לא הרבה ואת מי אתה שונא.והאמת שמי שיצא נשכר מכל זה זה חבד הלא כן?

      מחק
  3. על מה מדובר?
    איזה טובה או ההיפך מטובה עשה לך ראש ישיבת פוניבז'?

    השבמחק
  4. יצא נגד העיתון "צופר" עד שהיה צריך לשנות את השם ל"צוהר" וגם על עיתון הזה יצא נגד והדברים בלי שום הסבר של יראת שמים אלא מתוך מגמות פוליטיות נטו.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשם הדיוק על צוהר לא היה כל איסור, ולא רק מפני שהחלפתי שמות וחששו שאחליף שוב, אלא מפני ש-90 אחוז מן הרבנים היו איתי נגדם. הם לא הצליחו לגייס אפילו לא את ר' שלמה זלמן אויערבך שלא הסכים בשום אופן לחתום בלי שמוע בין אחיכם. הרבי ה'לב שמחה' זרק אותם מביתו הוא ידע במה מדובר ועל מה המחלוקת. העיתונים אז היו חיוביים, הוויכוח היה מי קיבל יותר כבוד. דאגתי לאזן את השערים שבוע ליטאי שבוע אחרי זה חסיד, שמרתי על כבודם של כל גדולי התורה בלי יוצא מן הכלל וזה מה שעלה לי ביוקר. הליטאים רצו ממני שלא אכבד את מי שהם לא רוצים. עבורם כל מילה טובה על חב"ד היה כסכין בלב, הם אמרו לי בפה מלא, אנחנו מוותרים על שאתה מכבד אותנו העיקר אל תכבד אותם. הם לחמו נגד זה שכתבתי 'מרן' על ה'לב שמחה'. אז היה הכל שונה מימינו. אז הכל היה חיובי. היום הכל שלילי, תופתעו אפילו כשגילתי את ה'יחודיים' היתה זו בידיעה חיובית

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.