רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 ביולי 2012

הטרור גזל מן המחבלים-הליטאים את הכותרות הראשיות בעיתונות הכללית


איני יודע למה, הכל משמים. שימו לב, ההלויה בלילה, ובמהירות בלי הספדים. ואף כותרות העיתונת הכללית לא החרדית הזיזו את הידיעה למטה, בעדיפות שניה או שלישית, ואף בתוך העיתון הרחיקו אותה לאמצע. ולא מפני שהיו כאן כוונות רעות, הטרור בבולגריה הזיז את הנושא הצידה

מי ששם לב אתמול בחדשות, הטרור תפס כמעט את כל תשומת הלב, ולקח המון פרסום וכח מן המחבלים הליטאים. בדרך כלל מנצלים אירוע כזה להאדרת כח להוכיח תראו כמה חזקים וגדולים אנחנו, ופה נדחק הכל הצידה

מביא אני לכם כאן את שערי העיתונים הכי גדולים, 'ישראל היום' ו'ידיעות אחרונות', שם תראו, כי לולא הכותרת הראשית על הטרור אין ספק כי פטירתו של הרב אלישיב היתה תופסת ב'ישראל היום' לפחות את מחצית העמוד, וב'ידיעות אחרונות' חלק מכובד מן העמוד הראשון עם תמונה גדולה של רבבות

6 תגובות:

  1. מי התיר לך להפיץ תמונות של פריצות כנראה שלמי שעוסק בליכלוכים אין דת אין טהרה אין קדושה אין שמירת עינים רק זבל רח"ל

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מי שנכנס לאינטרנט אינו מתנזר מלהסתכל על עמוד ראשון של כל עיתון כמעט, ולכן אני מתפלא על שאלתך

      בנוסף אותי לימדו שעל שער של עיתון חדשות מסתכלים מהכיוון החדשותי ולא מהכיוון שאתה מעלה וטוען, ובשביל להבין את הדברים אספר לך כאן סיפור עם אדמו"ר ידוע שכבר אינו חי עמנו

      באחת החסידויות המאוד גדולות התנגדו למינויו של אחד האדמורי"ם בטענה כי זה שנים הוא היה נוהג ללכת כל יום כמעט מביתו במחנה יהודה בירושלים עד לדואר הראשי לקחת את הדואר, ולטענת אותם מתנגדים, הוא בודאי ראה מראות אסורות. הוא ביקש לדבר עם המתנגדים הם שלחו את אחד הלוחמים הגדולים למען שמירת עיניים ושאל אותו האם הוא פעם היה ברחוב יפו ואמר שהוא משתדל לא להיות שם אבל היה בחייו פעמיים. שאל אותו האדמו"ר ומה ראית שם, והלה אמר מראות מחרידים ממש נשים לא צנועות ה' ישמרנו. אמר לו האדמו"ר מעניין, אני 30 שנה עובר ברחוב הזה ועוד לא ראיתי זאת, אתה עברת רק פעמיים וכבר ראית כל כך הרבה פריצות

      מחק
    2. אוייי נו באמת!! אז הנה אתה האדמור חדש.. זה שפותח ידיעות אחרונות וכל עיתון אחר וכמובן איך לא?! רואה שם רק את הפן "החדשותי" עוד מעט תגיד שאתה גולש בכל מיני אתרים רק כדי לדעת איך לקיים את'המצווה' הרבה יותר טוב.. חס וחלילה אתה ממש לא חשוד על 'עריות' לא.. ממש לא.. אתה רק מחזיק בעיתונים כאלו כדי לראות איפה תפס הרב הגאון מקום בסוף ימיו ואז אתה מגיע באיצטלה עם מעשה של אדמורים... שלום כבוד האדמור.. שלום באמת.. רק מעניין מי החסידים שלך..

      מחק
    3. אתחיל מהסוף, תופתע יש לי הרבה מאוד חסידים שמבקשים לדעת ממני את האמת ואת הדרך יילכו בה

      כן, אני איש חדשות זה המקצוע שלי כבר ארבעים שנה ממילא העיניים שלי אוטומטית שונות משל מי שמסתכל אחרת

      ולידיעתך איני גולש באתרים כלל, פרט לאתרי חדשות היכן שאני יכול לקבל אינפרומציה שלא יהיה לי במקום אחר. היכן שאני נכנס כמה פעמים וחבל על הזמן שלי אני לא לומד מהם שום דבר חדש אני לא חוזר לשם

      הספקתי בחיי המון בזכות שלא בזבזתי זמן לריק

      מחק
  2. לקח לי זמן לחשוב אם לענות לך או לא.. אדם ש40 שנה עוסק בחדשות איזה תלמידים זכית להקים? ומה בדיוק יש לך ללמד אותם? איך גולשים חופשי באנטרנט אבל מוצאים רק את החיובי? ברור שאין להם מה לחדש לך הרי 40 שנה הספיקו לך להבין את מיקומך ומקומך...
    אבל בא לא נרד לקטנות.. הגמ' אומרת "תעביר אש בנעורת ולא תשרף" (זה כמובן בתמיהה ואל תתפוס אותי על הילה לא זוכר את הפתגם בשלמותו.. אבל הרעיון מובן)
    חודש טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה לקוות שקראת מה שכתבת, מפני שאם קראת אתה חי בסתירה גדולה. האם האינטרנט קיים 40 שנה? 20 שנה? וממתי אני באינטרנט? האם אתה יודע שעדיין אין 9 חדשים מאז שיש לי את הבלוג הזה?

      ובקשר למקומי ומיקומי, את מה שרציתי להשיג בחיים השגתי ובהצלחה אדירה, השקעתי שנים בעמל רב להבטיח כמה דברים חשובים מאוד בעולם החרדי ואני יכול לברך על שעמלי לא היה לריק, הפלתי כמעט את כל מי שביקשו להשתלט על הציבור, אין מי מהם ששרד, אודה לך אם תראה לי אחד ויחיד שנלחמתי שלא ישלוט על הציבור ועדיין שולט. אין דבר כזה

      כן, כל אחד בקבוצתו, כך צריך להיות. אבל אחד שישלוט על הציבור כולו יטיל אימה ופחד עליהם וייאלצו לעשות את מה שהוא רוצה בגלל שכך טוב לאינטרס שלו, זה היה עד שנכנסתי לעבודה הזו. ניצבתי בפני גדולים וענקים, איש לא האמין כי אצליח, והוכחתי שעם אמונה אמיתית, עם לא תגורו במלא מובן המילה, אין שום כח שיצליח לעמוד מולך

      המבינים מודים לי על מה עשיתי ועושה. תופתע הלוחמים הכי גדולים בי, מי שקללו אותי כתבו ואמרו עלי כל דבר אסור חלק גדול מהם ביקש ממני מחילה, הם אמרו לי שלקח להם הרבה זמן להבין את מה שאני עושה. היום הם מבינים כמה שהיו צריכים את זה. תברר בסאטמאר, תברר בטרור השכיסטי בבני ברק, בלעדי לא היה היום זכר לכל האחרים, רק המלחמה שלי נגד הטרור והשקר הזה הוביל למצב שאחרים הצליחו לשרוד

      ואני חוזר לאינטרנט, הרבה שקלתי אם לעבוד דרך האינטרנט הסתפקתי רבות בגלל שמדובר באינטרנט. אבל הגעתי למסקנה כי בימינו רק דרך האינטרנט ההשפעה גדולה אפשר להגיע לכל חלקי העולם ובאותו זמן, עיתון בימינו לא אפקטיבי יותר כפי שהיה, ולכן אני כאן

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.