רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 ביולי 2012

יעקב לבין אומר: הקמנו את 'הפלס' בשביל לכתוב ביקורת על הרב שטיינמן

לשמוע ולהזדעזע, כך ולא אחרת. קיבלתי את ההקלטה, וזה פשוט לא יאומן הוא מדבר ולא יודע אל מי הוא מדבר ואומר דברים כאלו, זה מספיק בשביל שנבין במה מדובר

אין צורך במילים תקראו בעצמכם:

לבין: הוקמנו בכדי שנוכל להביע על הרב שטיינמן ביקורת לא ניתן לו מעבר למה שנתנו לו עד היום...
לקרוא ולהזדעזע!!!
יצא המרצע מן השק!!!
תמליל שיחה שהוקלטה ע"י אברך ששוחח עם יעקב לבין בנוגע למהות העיתון
הלו, הרב לבין, שלום וברכה!
ערב טוב
סליחה שאני מטריד אתכם על כאלו דברים...
פנה אלי חבר בנוגע להצטרפות לעיתון 'הפלס', אמרתי שאני יצטרף ויצרף חברים. אני רוצה להיות משוכנע שהוא לא הולך להיות פרווה, פרווה, אני מתכוון שהיום יתד והפלס, הם כמעט אותו דבר, זה (יתד) מביא את ר"ש אויערבך וזה (הפלס) מביא את הרב שטיינמן, זה יהיה עיתון משלנו, עיתון שמגדל את הגדוילים שלנו או עיתון שפוזל לעבר הרב שטיינמן וכו' , אנחנו מגדלים אותו מצד אחד ומצד שני הרי אתם לא כפופים אליו?
לבין: "אנחנו לא ניתן לו שום דבר מעבר למה שנתנו לו עד היום, וכל דעה שהוא יביע שלא תהא מקובלת אז הוא בוודאי יזכה לביקורת,עכשיו אין מי שיעצור את הביקורת. לזלזל בכבודו  אין עניין, אלא אם כן הדעות שלו ועל זה אנחנו... על זה אנו רוצים לשמור ולזה בדיוק הוקמנו!"
האברך: ולא יהיה פחד להביע את הביקורת בקול?
לבין: מה?
ולא יהיה פחד להשמיע את הביקורת בקול?
לבין: "לא, בפירוש לא! ביקורת תהיה! לזה הוקמנו"!!!
"עכשיו, להתחיל לגרד אותו עכשיו, זה לא חכם, אבל ביקורת? אוהו ביקורת! הוא רק יתחיל עם הנושאים שלו, הגיוס וכדו', ודאי שתהיה ביקורת. אנחנו"...

3 תגובות:

  1. עפרא לפומיה!

    השבמחק
  2. לא באתי לסנגר לנבלה הזאת, היודע לזלזל בלי קללות ובלי גידופין, כדרך בלעם היודע לברך קללות (לא ברכות), אך מן הדיבור הזה אין מה להזדעזע: הרי הוא לא מתכוון לזלזל (הכל לפי דבריו הטמאים, כמובן) אך, מכאן עד לפרשנות בדבריו שהוא מתכוון לזה או לזה, זה לא מובן ישירות מדיבורו והרי זה לא יוצא מכלל פרשנות.

    לא שחס ושלום רוצה להצדיק את הנבלה הזאת (אולי גם אני חייב להתנצל בפני הנבלות...) אבל מכאן עד זעזוע, אני חושב שאנו רחוקים, או אולי ילמד אותי כבודו באיזה נקודה הצליח לתפוס אותו.

    בכבוד רב ובברכת התורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. השאלה היא עם איזו תפיסת עולם אתה חי,ישנם מי שמזדעזים ממשהו והאחר כלל לא יזדעזע ואותו דבר להיפך.

      במשנה הליטאית המקורית 'לגרד גדול בישראל' - ליטאי, לא חסידי - זה הרבה יותר ממזעזע

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.