כאן לא הסתפקתי לרגע אם צריך או לא צריך בעשרת ימי תשובה לכתוב על כך, ולא רק מפני שלא רציתי שיחשדוני שכאשר הדבר נוגע לחב"ד אני מתעלם, אני כותב מפני שלדעתי כאן צריך מחאה גדולה נגד מי שעוררו את המחלוקת הזו, שהיא לא רק מיותרת היא מחלוקת לשם מחלוקת וההיפך ממה שטענו לפני שבועיים בלבד
בימים אלו יצאו הצד המשיחיסטי בקראון הייטס בהתקפה נגד 'ועד הכשרות' של קראון הייטס וקבעו כי אסור לאכול מהכשרם ומדוע? מפני שהם לא שולטים שם. לטענתם, בפסק הבורר נקבע כי ההכשר שייך לבד"ץ כשחוקית אין זה כך מפני שמדובר היה באגודה נפרדת שאינה קשורה לבד"ץ המקומי ולכן נותרה חוקית בידי הרבנים שאינם משיחיסטים
לא אכנס כאן לוויכוח מי צודק בוויכוח הזה, זה נושא בפני עצמו שכבר דנו ודשו בו בארוכה בשעתו, השאלה שאני מציב כאן לשם מה זה היה חסר למי בצד של רבני המשיחיסטים לעורר מחדש את המחלוקת הזו, האם זה מה שעושים בעשרת ימי תשובה? האם נשתנה משהו היום מחודש שעבר, מחצי שנה שעברה או משנה שעברה? הכל מתנהל באותו דרך, אז לשם מה סתם לעורר מחלוקת?
ועוד, לפני שבועיים דחפתם ועשיתם הכל שיידעו כי אחדות באה על חב"ד וכי ב"ה רואים את שני הצדדים יושבים יחד, מתוועדים יחד, האם אינכם יודעים כי צעד כזה מרחיק את הסיכוי לאחדות?
שוב, איני מתווכח עתה עם אף אחד בענין עצמו מפני שזה נושא בפני עצמו, ואדרבה, אם מישהו רוצה שידונו בו אשמח להביא את שני הצדדים אבל כמובן לא לפני שמחת תורה. אני דן כאן רק במציאות המקלקלת ולא מתקנת. ברור לכל כי אי אפשר לשנות את המציאות. כל צד מחזיק בעמדתו ויתמוך בעמדתו, ובודאי שמכתב כזה שמדובר בהכשר שאינו נתמך על ידי חלק מחברי הבד"ץ מזוייף ישנה משהו, אדרבה, זה רק יפלג עוד יותר
רבותי, אם אתם רוצים שמשיח יבא ותיכף ומיד ממש, תתרחקו מן המחלוקת תרבו באחדות ודוקא בימים אלה שבו תיפול בודאי ההכרעה אם נזכה השנה לגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש
אם חלילה המשיח לא יבא השנה אל תופתעו אם יאשימו אתכם, מפני שבעשרת ימי תשובה במקום להרבות באחדות הרביתם במחלוקת
בימים אלו יצאו הצד המשיחיסטי בקראון הייטס בהתקפה נגד 'ועד הכשרות' של קראון הייטס וקבעו כי אסור לאכול מהכשרם ומדוע? מפני שהם לא שולטים שם. לטענתם, בפסק הבורר נקבע כי ההכשר שייך לבד"ץ כשחוקית אין זה כך מפני שמדובר היה באגודה נפרדת שאינה קשורה לבד"ץ המקומי ולכן נותרה חוקית בידי הרבנים שאינם משיחיסטים
לא אכנס כאן לוויכוח מי צודק בוויכוח הזה, זה נושא בפני עצמו שכבר דנו ודשו בו בארוכה בשעתו, השאלה שאני מציב כאן לשם מה זה היה חסר למי בצד של רבני המשיחיסטים לעורר מחדש את המחלוקת הזו, האם זה מה שעושים בעשרת ימי תשובה? האם נשתנה משהו היום מחודש שעבר, מחצי שנה שעברה או משנה שעברה? הכל מתנהל באותו דרך, אז לשם מה סתם לעורר מחלוקת?
ועוד, לפני שבועיים דחפתם ועשיתם הכל שיידעו כי אחדות באה על חב"ד וכי ב"ה רואים את שני הצדדים יושבים יחד, מתוועדים יחד, האם אינכם יודעים כי צעד כזה מרחיק את הסיכוי לאחדות?
שוב, איני מתווכח עתה עם אף אחד בענין עצמו מפני שזה נושא בפני עצמו, ואדרבה, אם מישהו רוצה שידונו בו אשמח להביא את שני הצדדים אבל כמובן לא לפני שמחת תורה. אני דן כאן רק במציאות המקלקלת ולא מתקנת. ברור לכל כי אי אפשר לשנות את המציאות. כל צד מחזיק בעמדתו ויתמוך בעמדתו, ובודאי שמכתב כזה שמדובר בהכשר שאינו נתמך על ידי חלק מחברי הבד"ץ מזוייף ישנה משהו, אדרבה, זה רק יפלג עוד יותר
רבותי, אם אתם רוצים שמשיח יבא ותיכף ומיד ממש, תתרחקו מן המחלוקת תרבו באחדות ודוקא בימים אלה שבו תיפול בודאי ההכרעה אם נזכה השנה לגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש
אם חלילה המשיח לא יבא השנה אל תופתעו אם יאשימו אתכם, מפני שבעשרת ימי תשובה במקום להרבות באחדות הרביתם במחלוקת
ר׳ חיים כמה שאתה צודק
השבמחקהצעיר שאיננו רב ומתנהג כגרוע שבהונגרים
לאחר התקיעות שהתברר שהשופר היה פסול ועדיין לא חזרו בתשובה
ר' חיים עליך לדעת כי באופן כללי רמת ההכשרים בארץ ישראל גבוהה בהרבה מההכשרים אפילו הטובים ביותר כאן. אי לכך חשוב לעדכן אורח שבארץ יזהר לאכול רק בהכשר הרב לנדא או העדה החרדית, שלא יכשל ויאכל הכשר של הרב אזדבא שרמתו מקבילה להכשר רבנות בישראל.
השבמחקהאם ההונגרי הממזר מבין בהכשר ?
השבמחקהוא רק מבין במחלוקת ושנאת ישראל
תגובה טפשית ומוגזמת... למד ממני ומאחרים להפסיד בכבוד. למעלה משישים אחוז מתושבי השכונה בחרו בו... קבלתי את הדין ואני עומד בצד. ביטויי השנאה שיוצאים מפיך בערב יום כיפור מבחילים
מחקקשים גרים לישראל כספחת
מחקממלותיך ניכר שהונגרי ממזר הנך
כמוהו וככל הגויים שרבים הם
מבני ישראל ביותר מששים אחוז
ואתם המעט מכל העמים
אתה יודע מה, אתה לא נשמע כלל חרדי.. אני שמח שאתה מיעוט בחבד... בגלל אנשים כמוך היהדות החרדית נראית כמו שהיא
מחקהמחלוקת הזו פנימית וממש לא מעניינת אותי כתושב ארץ ישראל. אבל לפי מה ששמעתי באמת אני מעוניין שבני המתארח כעת בקרון הייטס יאכל מההכשר הזה. לא מתאים לסטנדרטים שלי.
השבמחקשנה טובה לכל בית ישראל
ר' חיים, ידידך אני, אך תמה עליך, מה קרה לך שאתה כותב דברים הזויים בנושא שאינך בקי בו? האם רוצה אתה שקוראך יחשבו שבאותה מידה הזויים גם שאר הדברים שאתה כותב? איך זה אתה כותב משפט בנוסח: "בפסק הבורר נקבע כי ההכשר שייך לבד"ץ כשחוקית אין זה כך מפני שמדובר היה באגודה נפרדת שאינה קשורה לבד"ץ המקומי"? ר' חיים ידידי, איפה "קנית" את השקר הזה? מדובר באגודה שמאז הקמתה, בזמנו של הרבי זי"ע, היתה כפופה ושייכת לבד"ץ המקומי, עד שרב אחד החושב עצמו למלך העולם (היה פעם משיחיסט בעצמו עד שהחליט שזה לא משתלם לו) והחליט לגנוב את האגודה ולהפוך אותה לרכושו הפרטי. הוא הפסיד בדין תורה לפני 5 דיינים בתוכם הרב רוזנברג הנחשב בכל העולם כראש וראשון בתחום ונייטרלי וכו', אך "מלך העולם" הזה (שנתת תמונה שלו) ממשיך לצפצף על כולם, כאשר 2-3 מניינים של חסידים שוטים שלו תומכים אותו, בתוכם זה שכותב כאן על הרב הנבחר של השכונה שהחסרון בו בזה שהוא "ממזר" (עפ"ל) ו"הונגרי"...
השבמחקר' חיים, שתהיה לך גמר חתימה טובה, מאחל לך שלא ימשיכו לגרור אותך לבור השקרים של המשיחיסטים ההזויים האלה
אם קראת, ציינתי שאני לא נכנס כאן לוויכוח על הנושא עצמו, מפני שזה נושא בפני עצמו ולא עתה בעשרת ימי תשובה הזמן לעסוק בו. יכולנו לעסוק בו לפני חודש חדשיים שלשה ארבעה ויותר ולא עשינו את זה, אז זה לא בוער עתה זה יכול להיות בחודש הבא. הטענה שלי על כך שבתקופה זו מעוררים מחלוקת כשמצד אחד לפני שבועיים בלבד זעקו 'אחדות' והנה מי גורר למחלוקת?
מחקעל זה כתבתי ולא יותר מזה
ובאשר לתגובות לצערי ישנם מי שמנבלים שפתם וחבל
חיים, אתה לא צריך להתנצל בפני לבלר כזה, אחרי שהוא מעיז לשקר במצח נחושה.
השבמחקשעי' ברוין הוא הונגרי שהסתנן בדרך לא חוקית לשורת חסידי חב"ד, ובמרמה פוליטית חמורה המליכו אותו כמה משיחיים הזויים ל"רב", כאשר אין לא אפילו תעודת 'סמיכה' מינימלית!!!
הרב רוזנברג הנ"ל משוחד כל כולו, וזה מצחיק להציג אותו בתור נייטרלי כי יש לו כובע סאמעט. הוא משוחד כל כולו, ותאוות הממון היא זו שמדברת. ברגע שקלט שנגמר לחבדניקים הכסף, הוא עזב באמצע כשהוא מותיר בוקה ומבולקה.
בית הדין הבורר כביכול של חמשה רבנים, שניים לכל צד, והונגרי אחד כבורר, התפרק בלא שהותיר דבר שלם.
כל הבוררות הזו היא בסימן שאלה, גם אצל גדולי בתי הדין בישראל ובאמריקה, וגם בערכאות משפטיות,
כל ה'רבנות' של האדם ללא סמיכה מוטלת בספק, ורוב תושבי קראון הייטס מעולם לא קבלו עליהם את סמכותו של ברוין.
מבית הדין המקורי של חב"ד שלושה רבנים, אחד נפטר (מרלו), אחד נמנע (הלר), ונשאר רק הרב אזדבא.
השנאה של המשיחיים ההזויים נולדה אצלם כלפיו, כשהוא התפכח והפסיק להיות חותמת גומי לכל השלושה חמורות שלהם וד"ל.