מי שלמד את ההיסטוריה של האהרוני עוד הרבה לפני שהפך לאדמו"ר, הוא הפך את עורו מקצה לקצה, הוא לא איפשר בשום אופן לבחורים בקרית יואל - שם הוא כיהן כראש הישיבה - לארגן הדלקה בל"ג בעומר בטענה כי בסאטמאר לא נהגו לעשות הדלקה, לא הדוד ולא האבא, ולכן אסור לשנות מדרכי אבות, ועדיף לשבת וללמוד
אבל ככל שהוא התקרב לאדמורו"ת וביתר תוקף מאז שהפך לאדמו"ר, הוא שינה דעתו, והוא בעצמו מארגן הדלקה בליל ל"ג בעומר מדי שנה, לשם מגיעים חסידיו. והשאלה היא, מדוע מותר לו לשנות מדרכי אבותיו, הלא זו היתה טענתו בשעתו כשזרק בחורים מן הישיבה שארגנו הדלקה בל"ג בעומר
הוא קלט, כי אם אין הדלקה בסאטמאר הבחורים האברכים והבעלי בתים הולכים למקומות אחרים היכן שיש הדלקה, ומזה הוא חשש. הוא לא אהב לשמוע כי היו אצל אחרים, ולכן החליט כי הוא עושה הדלקה בל"ג בעומר שיבואו אליו וחלילה שלא יילכו להדלקה במקומות אחרים
יצויין כי אחיו זלמן לייב נאמן לדרכי אבות בענין זה ולא מארגן הדלקה, מפני שהדוד והאבא לא נהגו כך
אבל ככל שהוא התקרב לאדמורו"ת וביתר תוקף מאז שהפך לאדמו"ר, הוא שינה דעתו, והוא בעצמו מארגן הדלקה בליל ל"ג בעומר מדי שנה, לשם מגיעים חסידיו. והשאלה היא, מדוע מותר לו לשנות מדרכי אבותיו, הלא זו היתה טענתו בשעתו כשזרק בחורים מן הישיבה שארגנו הדלקה בל"ג בעומר
הוא קלט, כי אם אין הדלקה בסאטמאר הבחורים האברכים והבעלי בתים הולכים למקומות אחרים היכן שיש הדלקה, ומזה הוא חשש. הוא לא אהב לשמוע כי היו אצל אחרים, ולכן החליט כי הוא עושה הדלקה בל"ג בעומר שיבואו אליו וחלילה שלא יילכו להדלקה במקומות אחרים
יצויין כי אחיו זלמן לייב נאמן לדרכי אבות בענין זה ולא מארגן הדלקה, מפני שהדוד והאבא לא נהגו כך