בעקבות מה שכתבתי על הזאלוני שלח לי אחד מחסידיו את דבריו כפי שהתפרסמו ובהם נשמע כי הוא בעד שיילכו, הוא מבקש לסתור את דבריי כאילו הזאלוני מתקשה להחליט, וטוען כי הוא החליט ללכת ואף חסידיו שיילכו
אבל מי שיקרא טוב מה כתוב באותה מודעה ומה הוא אמר, הוא מדבר לעצמו הוא אומר במפורש כי הוא אינו יכול לומר לאחרים. האם גם בנושאים אחרים הוא לא אומר לאחרים? מה הפירוש הוא מדבר לעצמו, האם הוא אינו נושא בתפקיד של אדמו"ר והמוני חסידיו לא יודעים מה לעשות ללכת או לא ללכת?
מדוע הוא מגלגל מילים, מדוע אינו אומר בצורה ברורה, כן, תלכו. או שאל תלכו. אחיו אמר במפורש כי הוא לא יילך ולא יורה לחסידיו ללכת. הוא לא אומר כן או לא, הוא אף אינו אומר אם הוא יהיה שם. הוא מדבר באופן כוללני כי לכל יהודי זכי' להיות שם, אבל האם הוא מתכוון לחסידיו או שהוא מתכוון למי שאינם חסידיו?
ואיך הוא מסביר את הענין שינאמו באנגלית, ולא ידברו נגד הציונות? לטענת אחיו זה סותר את האידיאה הסאטמארית
אבל מי שיקרא טוב מה כתוב באותה מודעה ומה הוא אמר, הוא מדבר לעצמו הוא אומר במפורש כי הוא אינו יכול לומר לאחרים. האם גם בנושאים אחרים הוא לא אומר לאחרים? מה הפירוש הוא מדבר לעצמו, האם הוא אינו נושא בתפקיד של אדמו"ר והמוני חסידיו לא יודעים מה לעשות ללכת או לא ללכת?
מדוע הוא מגלגל מילים, מדוע אינו אומר בצורה ברורה, כן, תלכו. או שאל תלכו. אחיו אמר במפורש כי הוא לא יילך ולא יורה לחסידיו ללכת. הוא לא אומר כן או לא, הוא אף אינו אומר אם הוא יהיה שם. הוא מדבר באופן כוללני כי לכל יהודי זכי' להיות שם, אבל האם הוא מתכוון לחסידיו או שהוא מתכוון למי שאינם חסידיו?
ואיך הוא מסביר את הענין שינאמו באנגלית, ולא ידברו נגד הציונות? לטענת אחיו זה סותר את האידיאה הסאטמארית