רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במאי 2012

הטוב שבליטאים לגהינום - בוער בעצמותיו החרמת עדה קדושה וב"ה לא הצליח - רוב רובם של כלל ישראל לא יהיו שם

הוא ענה לו טוב וחזק, ועל כך מגיע לו יישר כח למרות שאיני מחסידיו, האדמו"ר האהרוני אמר לר' מלכיאל קוטלר את האמת בעיניו של ר' מתתיהו סולומון וזה הספיק בשביל שהעולם כולו יידע את האמת, כי לא הצלת כלל ישראל עומד מאחורי הכינוס שהם מתכננים בער"ח סיון אלא הרבות מחלוקת בישראל, הם ביקשו להשיג בדלת האחורית את מה שלא היו מצליחים ישירות וב"ה הם נכשלו, מה שהם רצו לא יהיה

כשהתווכחו השבוע ר' מלכיאל קוטלר והאדמו"ר האהרוני מסאטמאר האם לבא או לא לבא לכינוס המתוכנן, הזכיר האהרוני לר' מלכיאל קוטלר שיחה שהיתה להם בשעתו. כאשר שמע ר' מלכיאל כי האהרוני בהיותו בחופש בקליפורניה הוא נוהג להתפלל בבית כנסת חב"ד, הוא אמר לו כי הוא היה מעדיף להתפלל ביחידות ולא היה מתפלל במנין בבית כנסת חב"ד. האהרוני שאל את ר' מלכיאל, מדוע אמרת לי את הדברים האלו, מפני שכך קיבלת מהרב שך ומסבך ר' אהרן קוטלר, ואילו אני קיבלתי מדודי ומהחתם סופר כי אסור להשתתף בכינוס שמדברים בו באנגלית, וכמו שאתה רוצה שאני אכבד את עמדתך, חובתך לכבד את עמדתי

ר' מתתיהו סולומון ישב ושתק ובענין הזה לא רצה להגיב, הוא הבין כי הגולל נסתם על הכינוס, מפני שהתגלה הסוד שהיה מאחורי הכינוס, מדוע הציבו דוקא אותו שיעמוד בראש ולא חלילה אחרים מלייקוואוד שהיו חושדים בהם אוטומטית שכוונותיהם אינן טהורות, לארגן כינוס ענק של כל כלל ישראל בלי חב"ד, הוא  על מנת שיוכלו מאוחר יותר לטעון כי חב"ד אינה חלק מכלל ישראל

חב"ד שתקה כל הזמן ולא הגיבה, נתנה להם להתגולל בבוץ של עצמם, ומן השמים גלגלו את הדברים כך, שקהילות רבות לא יהיו שם, שני צידי הסאטמארים, צד אחד של באבוב, סקווירא, ועתה כשהדברים יצאו לרחוב ויודעים מה באמת מונח מאחורי יוזמתו של הרב סולומון, הודיעו כבר אחרים שלא יהיו שם

אני רוצה עדיין להאמין שר' מתתיהו אכן לא ידע מה עומד מאחורי אלו שדחפו אותו, ורק עתה הוא קולט מה באמת היו הכוונות. אני מאוד רוצה לקוות שהוא נטול שנאת ישראל. אבל אם אכן הוא ידע ומלכתחילה קבע כי כינוס כזה צריך להיות בלי חב"ד וקיווה שמזימתם של אותם שפלים תצליח, הרי הוא לא יותר משחקן בדמות של משגיח ותוכו אינו כברו