למרות שמדובר במשחק, ולמרות שהוא חושב שהוא עובד על הציבור סבור כי הוא מטומטם, עדיף מאוחר מלא כלום, אבל אי אפשר שהנאום שלו במוצאי החג יעבור מבלי שיסביר מדוע הוא נזכר עתה? מה גרם חג השבועות השנה שהוא שונה משנה שעברה, ולפני שנתיים ושלש
נכון ואמת, כי האדמו"ר האהרוני מדבר נגד האינטרנט כבר הרבה זמן, הוא מן האדמורי"ם שמגלה בקיאות עצומה בנעשה בפייסבוק טוויטר ומקומות אחרים, הוא יודע במה מדובר, הוא לא מאלה שיכולים לטעון כי רק עכשיו נודע להם כמה הענין חמור. הוא בעצמו העיד לפני שנה ושנתיים כי האינטרנט גרם להרס משפחות בסאטמאר ולכן הוא רואה לעצמו חובה לטפל בנושא. ואם כן, מה קרה השבוע שהתקין תקנה כי תוך ארבעה שבועות אסור שיהיה לסאטמארי-אהרוני טלפון שאפשר דרכו להתחבר לאינטרנט, האם לפני שנה ושנתיים זה לא היה חשוב, האם אז לא התחברו דרך הטלפונים לאינטרנט?
אין ספק, כי הכינוס שנערך בשבוע שלפני החג ובעיקר פעילות אחיו הזאלוני עתה נגד האינטרנט, השפיע על צעדיו, ולאו דוקא מתוך כוונות טובות. הוא מבקש להוכיח שלמרות שהוא לא השתתף בכינוס הוא עשה ומצליח יותר מכל אלו שהיו שם ולא הזיזו דבר, זו הסיבה מדוע הוא תיקן תקנות עתה ולא לפני שנתיים כשלא היתה תחרות ולא היה צריך להוכיח לאף אחד מה הוא מסוגל ומה האחרים אינם מסוגלים
מה שמדהים בדבריו ועושה את הענין הרבה יותר חמור. הוא דיבר על הכלי-קודש, הוא תובע מהם כבר עתה שלא יהיו להם יותר טלפונים שדרכם מתחברים לאינטרנט, איך זה שהוא, הטוען כי הוא מקפיד יותר מכל האחרים בעניני כשרות שלא תבע זאת כצעד ראשון משוחטים לפני שהוא מכשיר את השחיטה או כל מקום אחר. האם סופר או כל כלי קודש שהיה מחובר לאינטרנט עד היום בסדר? או שמא מי שהיה מחובר לאינטרנט עד כה, גם אם ישחק משחק כאילו יש לו טלפון שאינו מתחבר לאינטרנט ימצא מקומות אחרים היכן להתחבר
מי שפרשו כליל, כמעט ולא מצאנו. עובדה היא, מספר הגולשים בכל האתרים החרדים רק גודל, ואלו ששיחקו כי פרשו, בסך הכל החליפו ניקים וכותבים בשם אחר. לבדוק אם הכלי-קודש ראוי לתפקידו אינו נמדד על ידי האינטרנט, אלא על ידי התנהגותו בחיי היום יום. צבועים לא חסרים ברחוב החרדי בכלל, והסאטמארי בפרט, אני לא הייתי בוחן את 'קדושתם ופרישותם' דרך האינטרנט אלא דרך המשא ומתן באמונה. לא חסרים מי שאינם מחוברים לאינטרנט כלל שלא הייתי סומך עליהם בכלום
שוב ושוב, חלילה להקטין את חומרת הגלישה לאינטרנט ואין זה משנה עם סינון או בלי סינון. האדם ההולך בדרך הישר גם עם אינטרנט בלי סינון לא יגלוש היכן שלא צריך, ומי שאינו הולך בדרך הישר גם בלי אינטרנט הוא אינו ראוי לאימון ובודאי שלא לכל תפקיד הקשור בקדושה
נכון ואמת, כי האדמו"ר האהרוני מדבר נגד האינטרנט כבר הרבה זמן, הוא מן האדמורי"ם שמגלה בקיאות עצומה בנעשה בפייסבוק טוויטר ומקומות אחרים, הוא יודע במה מדובר, הוא לא מאלה שיכולים לטעון כי רק עכשיו נודע להם כמה הענין חמור. הוא בעצמו העיד לפני שנה ושנתיים כי האינטרנט גרם להרס משפחות בסאטמאר ולכן הוא רואה לעצמו חובה לטפל בנושא. ואם כן, מה קרה השבוע שהתקין תקנה כי תוך ארבעה שבועות אסור שיהיה לסאטמארי-אהרוני טלפון שאפשר דרכו להתחבר לאינטרנט, האם לפני שנה ושנתיים זה לא היה חשוב, האם אז לא התחברו דרך הטלפונים לאינטרנט?
אין ספק, כי הכינוס שנערך בשבוע שלפני החג ובעיקר פעילות אחיו הזאלוני עתה נגד האינטרנט, השפיע על צעדיו, ולאו דוקא מתוך כוונות טובות. הוא מבקש להוכיח שלמרות שהוא לא השתתף בכינוס הוא עשה ומצליח יותר מכל אלו שהיו שם ולא הזיזו דבר, זו הסיבה מדוע הוא תיקן תקנות עתה ולא לפני שנתיים כשלא היתה תחרות ולא היה צריך להוכיח לאף אחד מה הוא מסוגל ומה האחרים אינם מסוגלים
מה שמדהים בדבריו ועושה את הענין הרבה יותר חמור. הוא דיבר על הכלי-קודש, הוא תובע מהם כבר עתה שלא יהיו להם יותר טלפונים שדרכם מתחברים לאינטרנט, איך זה שהוא, הטוען כי הוא מקפיד יותר מכל האחרים בעניני כשרות שלא תבע זאת כצעד ראשון משוחטים לפני שהוא מכשיר את השחיטה או כל מקום אחר. האם סופר או כל כלי קודש שהיה מחובר לאינטרנט עד היום בסדר? או שמא מי שהיה מחובר לאינטרנט עד כה, גם אם ישחק משחק כאילו יש לו טלפון שאינו מתחבר לאינטרנט ימצא מקומות אחרים היכן להתחבר
מי שפרשו כליל, כמעט ולא מצאנו. עובדה היא, מספר הגולשים בכל האתרים החרדים רק גודל, ואלו ששיחקו כי פרשו, בסך הכל החליפו ניקים וכותבים בשם אחר. לבדוק אם הכלי-קודש ראוי לתפקידו אינו נמדד על ידי האינטרנט, אלא על ידי התנהגותו בחיי היום יום. צבועים לא חסרים ברחוב החרדי בכלל, והסאטמארי בפרט, אני לא הייתי בוחן את 'קדושתם ופרישותם' דרך האינטרנט אלא דרך המשא ומתן באמונה. לא חסרים מי שאינם מחוברים לאינטרנט כלל שלא הייתי סומך עליהם בכלום
שוב ושוב, חלילה להקטין את חומרת הגלישה לאינטרנט ואין זה משנה עם סינון או בלי סינון. האדם ההולך בדרך הישר גם עם אינטרנט בלי סינון לא יגלוש היכן שלא צריך, ומי שאינו הולך בדרך הישר גם בלי אינטרנט הוא אינו ראוי לאימון ובודאי שלא לכל תפקיד הקשור בקדושה