רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 בנובמבר 2021

צימוקים

 

💥 האדמו"ר המהר"א מסאטמר הורה לחסידיו להפסיק לרכוש דירות בקרית יואל עד שהמחירים ישובו לרף שפוי.

💥 האדמו"ר מקרלין עם אלפים מחסידיו יגיעו הבוקר לטבריה, לרגל  היארצייט לאדמו"ר רבי יוחנן מקרלין זיע"א הטמון בעיר. לאחמ"כ יערוך האדמו"ר טיש באוהל שהוקם במיוחד.

💥 ‏צריך לחסן ילדים: מרן שר התורה הליטאי הגר״ח קנייבסקי מורה באופן ברור, בדיון עם פרופ׳ רן בליצר ראש מכון המחקר בכללית, פרופ׳ סלמאן זרקא פרוייקטור הקורונה ורופאו האישי ד״ר הרט כי צריך לחסן את הילדים נגד נגיף הקורונה. (ישראל כהן).

💥 בנט ושקד הפכו לחסידי הגר"ח קנייבסקי - ראה"מ בנט ושרת הפנים שקד מפרסמים בטויטר את קריאת מרן הגר"ח קניבסקי לחיסון הילדים.

💥 'המחדש': פסק מהפכני מסעיר את עולם ההלכה! הגר"ע פריד פסק למשפחה מישראל שעורכת ברית מילה והסבא שוהה בלוס אנג'לס כי מותר לכבד את הסבא בברכות דרך אפליקציית 'זום'. שאר פוסקי הדור חולקים ואוסרים :

💥 ‏רב העיר פתח-תקווה הרב מיכה הלוי, שנפגש מוקדם יותר השבוע עם כהנא, תוקף בחריפות את רפורמת הכשרות בכנס של רבני הציונות הדתית באזור מרכז, ומבקר את עמיתיו: "איך אנחנו שומעים ולא מוחים?!". (יאיר כלפה).

💥 משפחה של חסידי באבוב מניו יורק, שפועלת להשבת רכושם מפולין, גילתה יום אחד כי פולני מקומי קנה בדרכים לא ברורות את הנכס ששימש את המשפחה למגורים ולמסעדה יהודית. כעת הם מגלים כי אותו יוזף מועמד לקבל פרס ממוזיאון פולני על החזקת רכוש המשפחה

💥 כשלושה חודשים לאחר שמונה עורך הדין החרדי מנחם מושקוביץ ליו"ר ארגון 'זק"א איתור חילוץ והצלה' במקומו של היו"ר הקודם יהודה משי זהב - בימים האחרונים מושקביץ הודיע במפתיע על התפטרותו מראשות הארגון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.