רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

האכזריות של עירית בני ברק לניצולות שואה


 מאבק ניצולות השואה בבני ברק מחריף ועשרות נשים יצאו בבכי למחות במרכז העיר וחסמו את התנועה: "עברנו את השואה ואת סיביר, למה כל כך אכזריים כלפינו?" חבר המועצה יעקב וידר הצטרף לנשים המפגינות: "זו עיריית סדום"
מאבק הנשים המבוגרות, בהן חלק ממייסדות העיר וניצולות שואה מחריף, ועשרות נשים ובהן ניצולות שואה יצאו לרחוב למחות ואף חסמו את התנועה.
הנשים מחו על הסגירה הפתאומית של מועדונית הרווחה הוותיקה בעיר, שמעניקה להן פעילות חברתית וארוחה חמה כשלחלק מהנשים הבודדות הפעילות במקום זהו כל עולמן.
הגברת אסתר ל. סיפרה בבכי שהיא עברה את השואה וכי בעלה, אסיר ציון, היה אסיר שבע שנים בסיביר, והיא לא מצליחה להבין מדוע עיריית בני ברק כל כך אכזרית ורעה כלפיהן. 
חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, הצטרף להפגנת הנשים ואמר כי הוא מתבייש בייחס המרושע והאכזרי לניצולות השואה ואמר: "אני צריך להזכיר לעסקנים שוב ושוב שזו עיריית בני ברק ולא עיריית סדום, פניתי למשרד הרווחה שיפתח בבדיקה מה העירייה עשתה בכספים שהועברו לה עבור הנשים".
כזכור ביום חמישי האחרון הגיעה קבוצה מהנשים למחות בישיבת מועצת העיר בני ברק, ולאחר שראש העירייה, אברהם רובינשטיין, סירב לאפשר לנשים להציג בפני חברי המועצה את העוול שלטענתן נעשה להן, בטיעון שהחוק מקצה זמן דיבור רק לחברי מועצה, הודיע חבר המועצה וידר שהוא מעניק את זמן הדיבור שלו לנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.