רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

ווארטים

 

📌 האדמו"ר מויזניץ בתגובה ראשונה לשר:
"נתונים שקריים לחלוטין. ביקשתי מכל חסידיי להפקיד אצלי את הטלפונים המוגנים ומתוך אלפים, רק 20 איש הפקידו. איך אפשר להגיד ש-50% מחזיקים 2 טלפונים?"

📌 בסוד שיח שאלתי את  מורי ורבי האדמור שליט"א, במי אתה מקנא, וענה לי ואמר, הייתי רוצה את הצדקות של האמשינובער, החמימות של הויזניצער, הרחמנות של הרחמיסטירבקער, יכולת ההנהגה של הבלזער, הבישול של הדזירקער, הטהרה של הלליבער, הדביקות של הסלונימער, הנצחיות של החבדצקער, החינוך של הטאלנער, המלכות של הריזינערס, הגאונות של ר' שאול, ואז התקרב אלי וענה בלחש, אך יותר מכל הייתי רוצה את הכסף של הרבי מגור

📌 ווארט לחנוכה.  אישה שואלת בעלה מה אתה עושה בלאגן מהדלקת נרות חנוכה אני מדליקה כל שבת נרות שבת , עונה לה בעלה מה את עושה בלאגן כל פעם שאת הולכת למקווה אני הולך כל יום למקווה

📌 פעם היה איזה רבי אחד בבני ברק שהתקשר לשוקי לרר שיבוא לצלם אותו בהדלקת נרות חנוכה.
ענה לו שוקי לרר תשמע הכל תפוס, יש לי כל יום לפחות 10 הדלקות אין סיכוי...
אומר לו הרבי אני חייב, זה בשביל המצינג' שאני מתכנן, חייבים תמונות.
אומר לו שוקי, תשמע, יש לי רעיון אני יבוא בבוקר ויצלם.
איך בבוקר?
נסגור את כל התריסים יהיה חושך ונעשה תמונות!!!
טוב, אין ברירה, זה מה יש.
כשמתחילים לצלם נפל לרבי השמש מרוב התרגשות של קדושה ותמונה.
הרבי מתכופף להרים ומיד שוקי לרר מצלם, 
אומר לו הרבי מה אתה עושה, אל תצלם את זה, זה בושות.
עונה לו שוקי לרר
אל תדאג אני שומר את זה כבר  לבדיקת חמץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.