רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

מבזקים


 💥 עוד מדו"ח המבקר על הוצאות הבחירות והמימון השוטף בכנסת ה-21 וה-22 מעלה כמה נקודות מעניינות ובהן שני הסיפורים האלה: מפלגתו של גנץ ננזפה על פרשת החוקרים הפרטיים שבה לא העבירה למבקר את כל המידע הדרוש, ובל"ד שבחרה להשקיע את הכסף בקייטנות - שזו הטבה למשפחות המשתתפים בקייטנות כמובן (דפנה ליאל).

💥 דה מרקר: ‏נציגי משרד התחבורה הגיעו לישיבה בכנסת לבטל תחנות בקוים של חרדים בוואדי עארה - וגילו שהח"כים מהמפלגות הלא חרדיות נעלמו. אפילו יו"ר הוועדה, מכחול לבן, בחרה הפעם לוותר על מקומה והתקבלה הדרישה לביטולם.

💥 אחמד טיבי מנהל כעת את ישיבת הכנסת הדנה בחוק שיפוט בתי הדין הרבניים. יו"ר ועדת החוקה קריב: "הייתי נותן לך לנהל את כל הנושא של בתיה"ד הרבניים". ח"כ יעקב אשר ענה לו: "זו תשובת המשקל לזה שאתה זה שמנהל את הוועדה?".

💥 בתכנית רדיו יהודית בארה"ב עלה תושב פיניקס באריזונה, שבה התגלתה לאחרונה משפחה נוצרית שהתחזתה לחסידית וסיפר כי הקהילה נאלצה לשרוף ספרי תורה, תפילין ומזוזות שכתב אבי המשפחה. בתוך כך, המשפחה נצפתה ביום ראשון בהדלקת נרות חנוכה פומבית.

💥 ‏כתב אישום הוגש נגד אדם שלקח קופסת ממתקים שהייתה בלשכת הרווחה אליה הגיע לפגישה. 
בחקירה הסביר שהוא אב ל-4, חסר אמצעים ורצה לשמח את הילדים שלו. למרות זאת, במשך שנתיים (!) ניהלו נגדו משפט בגלל שוקולדים בשווי כ-50 ש"ח (!!). רק כעת המשטרה חזרה מכתב האישום (ליה ספילקין).

💥 ‏דרמה במשפט נתניהו: עד המדינה חפץ דורש דלתיים סגורות בחקירה הנגדית על ההתעללות שעבר בחקירתו, אחרת לא ישתף פעולה ובמילים אחרות התיק נופל. ההגנה מתנגדת לקיום הדיון בדלתיים סגורות, בית המשפט יצא להתייעצויות.

💥 חפץ מעיד בחקירתו:
האמצעים בחקירה היו דרקונים וחסרי פרופורציה לחשדות שעליהם נחקרתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.