רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 ‏בדיון הארכת המעצר של מנהיג קהילת 'שובו בנים' הר' אליעזר ברלנד מאשרת המשטרה שהר' ברלנד נילקח אמש להר המנוחות והופגש עם משפחתו של אבי אדרי ז"ל וניתן לו לקרוא את התיקון הכללי. הר' ברלנד סיפר בדיון כי נלקח למגרש הרוסים, ה"פגישו אותי עם שרביט אתמול לשישים שניות. אמרתי לו תספר את כל האמת". (ווינט).

💥 חשבון נפש: חילופי האשמות בבית מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, נגד הרב יעקב ולצר שהוביל את המהלך פגישת הנדל, יחד עם מקורבו הרב יוסף גרליץ חסיד מסטריקוב.

💥 יהודה שלזינגר: עליית מדרגה במאבק החרדי נגד מתווה הכותל. מחר יתפרסם בעיתונות החרדית מכתב חריף נגד מתן כהנא בעניין מתווה הכותל שיזם הרב קנייבסקי ולצידו חתם גם הרב אדלשטיין. "עמלים למוטט את חומות הכשרות והגיורים. לא נתקררה דעתם ורוצים לפגוע בשריד בית מקדשנו".

💥 אבי רבינא: ‏אתמול פרסמה שרת התחבורה מיכאלי תזכיר חוק שמאפשר לגופים פרטיים לקדם תחבורה בשבת. המהלך יקודם במסגרת תיקון תקנת התעבורה בסמכותה של מיכאלי במשרד התחבורה, כך שבניגוד לספינים מבית 'ימינה',  היא לא תוכל להטיל זכות וטו על החלטה של שר במשרדו, רק על החלטות ממשלתיות או על תיקוני חוק.

💥 שוטר במדים שהגיע להתפלל בבית הכנסת 'זכרון משה' בשכונת גאולה חולץ מהמקום לאחר שהותקף על ידי המון חרדי קיצוני. אזרח  שהגן על השוטר הותקף גם הוא :

💥 נחשוני ב׳ידיעות׳: אתמול בוועדה לחקירת אסון מירון, הדהים את חברי הוועדה יעקב חיים מילר אחראי לוגיסטי במירון לחצרות החסידים: ״עלות של אירוע פרטי במתחם מירון מסתכמת בשבע ספרות. כל פעם שהגיע סכום כזה מחצר חסידות גדולה, רבים רצו לקחת חלק בעוגה״. מילר סיפק לחברי הוועדה הצצה למאבקי הכוח והשררה בין האוחזים בקבר הרשב״י.

💥 עוד מנחשוני ב׳ידיעות׳: מילר בוועדה לחקירת אסון מירון, תקף את ראש המועצה המקומית עמית סופר: ״הוא סיפר פה שהאירועים במירון לא צריכים רישוי? לא רק שהוא דרש רישוי, הוא דרש מחירים אסטרונומיים. למשל באירוע של חסידות סאטמר, המועצה דרשה ממני 80.000 ש״ח על רישיון לאירוע, במקום כמה מאות שקלים כמקובל, זה למרות שהחזקתי ביד את כל האישורים לאירוע. בגלל לחץ זמנים של האירוע נאלצתי לשלם, למחרת ביטלתי את ההמחאה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.