רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

מבזקים


 💥 ועדת חקירת אסון מירון - הרב מאיר נחמן אלחדד, אביהם של יוסף דוד ז"ל ומשה מרדכי ז"ל שנהרגו באסון, יעיד מחר בוועדת החקירה .

💥 ‏העיכוב בהצבעה על חוק הגיוס: בכירים בקואליציה העבירו מסר לכחול ולבן ולמקורבי גנץ שבאחריותם לגייס רוב לחוק, ולשכנע את אנשי רע"ם לתמוך בו. בכחול לבן כועסים שהאחריות לגייס רוב לחוק הועברה אליהם ועל כך שהקואליציה לא אוכפת משמעת קואליציונית. (זאב קם).

💥 ח"כ משה ארבל לקאהן וחכם ב"קול חי" על המאבק בקדושת הכותל: "על גלעד קריב וכהנא אני לא מתפלא. אבל ח"כים שהיו להם בעבר סנטימנט לערכים של מדינה יהודית, מכרו בתמורה לנזיד עדשים של שיירת רכבים, את כל הערכים שלנו. אני מנסה לדבר איתם, אבל הם מתחמקים"

💥 אבי רבינא בתיעוד: יעקב אשר יוצא על האוצר שמעכב את הסיוע הממשלתי למשפחות נפגעי אסון מירון עד למסקנות ועדת החקירה: "מנכ"ל הביטוח לאומי הכין כבר טבלה של פיצוי לנפגעי מירון, האוצר יכול לחתום עם הביטוח הלאומי ובעוד שבוע אפשר כבר לפצות את המשפחות. כמה אפשר לשקר ולהיתלות בועדת החקירה?"

💥 מליאת הכנסת אישרה כעת באופן סופי את חוק סמכות בתי הדין הרבניים בנוסח המקורי שהוכן בקדנציה הקודמת, ח"כ קריב מתריס במליאה: "מדוע בתי הדין הרבניים אינם פועלים למען העגונות בארץ כפי שפועלים למען עגונות בתפוצות"?! ח"כ מקלב במתקפה: "אתם מוכרים את כל הערכים שלכם בכדי לפגוע בסמכויות בתי הדין" .

💥 ‏דו"ח המבקר: דגל התורה חרגה מתקרת ההוצאות בסך של 372,406 ש"ח. בשל כך, נשללו מסיעה 30,000 ש"ח. (רבינא)

💥 עוד מ‏דו"ח המבקר על בחירות 2019: "יש אינדיקציות שמפלגות מפעילות חשבונות פיקטיביים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.