רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי על דבריו המבזים של שר התקשורת הנדל לגדולי ישראל - למימרן ב'קול חי': אשרינו שיש לנו כאלו גדולי ישראל, שמוכנים לוותר על כבודם ולהתבזות, העיקר להגן על הציבור מפגעי הטכנולוגיה. צר לי שלא התייעצו איתנו מראש על דבר הפגישה, לא תיאמו איתנו. אני הופתעתי, מראש ידעתי מה יהיה שם, אני מכיר את הנדל :

💥 עלון אנטישמי שהופץ בארה"ב מאשים את היהודים במגפת הקורונה ומציין שמותיהם של 15 יהודים בחברות התרופות ובארגוני הבריאות האמריקאים (חדשות 13).

💥 מתפללים בלוס אנג'לס מצאו מחוץ לחנוכייה גדולה שהוצבה בכניסה לבית הכנסת, עלון אנטישמי עם תיאורים מבחילים על הקשר היהודי לכסף עם המילה 'חנוכה' ששונתה למילה נאצית.

💥 בגלל ריב על חניה: שלושה בני אדם עוכבו לחקירה לאחר שהיו מעורבים בקטטה ברחוב הירדן בבני ברק (גדלוביץ').

💥 ח"כ משה גפני עיכב כהיום בועדת הכספים העברה של 35 מליון שח למערך הגיור לצורך הפעלת פרויקט שורשים לבירור יהדות של ארגון צהר. ח"כ גפני דרש פרטים על פרטי ההעברה ומדוע זה בעודפי התקציב,  יו"ר הועדה קושניר הודיע על עיכוב ההעברה עד לקבלת התשובות.

💥 דרמה ב‏משפט נתניהו: עד המדינה, ניר חפץ, נשבר ובכה על דוכן העדים, כאשר תיאר את הלחצים שהופעלו עליו להפוך לעד מדינה. "היו לחצים פיזיים ואחרים שהלכו והתגברו למימדים מפלצתיים. אין ספק שההצטברות של התנאים שהייתי בהם בשבועות הראשונים השפיעו". בשל הבכי הוכרזו חמש דקות הפסקה בדיון.

💥 לאור ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה לא להעלות דברים שנויים במחלוקת בחנוכה הוחלט שחוק איכוני השב"כ יגיע לקריאה ראשונה בשני הבא, וברביעי הבא לקריאה שנייה ושלישית (דפנה ליאל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.