רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

צימוקים

 

💥 ‏בכירי הרבנים יוצאים שוב הבוקר במתקפה חריפה נגד ערבי השירה הלא מפוקחים. זה כל כך נצרך בפרט אחרי הבושה שהתרחשה אתמול בבנייני האומה בהופעתו של מרדכי שפירא עם ריקודים מעורבים של תלמידי ישיבות. (רבינא).

💥 פרצו גדר - מאות בנים ובנות עם כל הלבוש והסממנים החרדיים רקדו ושרו יחד אמש באירוע תערובת בירושלים בהשתתפות זמר חרדי. התופעה המבישה החלה כשזמרים שרו באירועי חסידות בפני נשים בשבוע שעבר. רבנים ומחנכים כאובים: "איפה נשמע כדבר הזה? אפילו בארה"ב אין הופעות כאלה"

💥 המחנך הרב מרדכי בלוי כתב: "מה נאמר, אם בן או בת שלנו ישתתפו באירוע המביש. כן כן, זמר חרדי. שירים חסידיים. עד מתי? עד מתי יהרסו לנו את צעירי הצאן??, ירחם השם, שורפים נשמות ממש".

💥 בעקבות הווריאנט החדש, בארגון 'דרשו' נמנעו מלפרסם את מועד מעמד התפילה שמתוכנן להתקיים בי"ט שבט על ציון ה'חפץ חיים' בראדין. גדולי ישראל ישתתפו במעמד שיתקיים בכל מקרה, ובשיאו יונח "ספר הגיבורים" על הציון הקדוש.

💥 נשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו מברך על אישור תיקון חוק שיפוט בתי הדין הרבניים. "התיקון יתן לדיינים כלים לסייע במקרי עיגון קשים במקרה שאחד מבני הזוג הינו אזרח ישראלי" :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.