רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 בנובמבר 2021

צביקה צוקר החשוד המרכזי

 

הדרמה מאחורי פרסום שמות החשודים בפרשת הרצח והעדרות מלפני 30 שנה: 

חשיפה ראשונית!!!!

דרמה של ממש במאבק העיתונאי מאחורי פרסום שמו של החשוד המרכזי בפרשת הרצח הכפול מלפני 30 שנה, לאחר שבימ"ש המחוזי הגיש אתמול לבימ"ש השלום בירושלים הוראה לדון בעניין פרסום שמם של המעורבים בפרשה.

מתפרסם כעת בפרסום ראשון, שהמלחמה מאחורי הקלעים היא על פרסום שמו של החשוד המרכזי בפרשה בתכנון וביצוע, וככל הנראה תוך ימים ספורים יפורסם שמו על ידי בית משפט השלום בירושלים בעקבות עתירתו של עיתון הארץ לפרסום שמו של החשוד שכבר מתנוסס בין כך בקרב עיתונים וכתבים.

שמו של החשוד המרכזי צביקה צוקר יו"ר אירגון משמרת הקודש באומן (ומי שפרש מאירגון משמרת הצניעות של הרב ספרונוביץ מחסידות גור, ונעמד בראש אירגון קיצוני יחד עם אנשי העדה החרדית, והשתמש עם בעל"ת טריים ועבריינים לביצוע משימות) הוא אישיות מוכרת בקרב אנשי חסידות גור, תולדות אהרון, שובו בנים, וברסלב הקנאית כשותפו הבכיר ביותר של יו"ט חשין וכמי שמנהל את המאבק נגד הרב ברלנד.

החשוד הוא אישיות מורכבת חתונו של הרב ברלנד ומי שמנהל את המערכה האלימה נגדו יחד עם יו"ט חשין למעלה מ-10 שנים (כעת ניסה שוב בהקלטות מגמתיות להטריל את המשטרה ולקשור את הרב ברלנד לסיפורו שלו, אך לא צלח ואף קשר את עצמו בעקבות ההקלטות, וטוען להגנתו שהוא פיברק הכל). זאת הסתבכות במסגרת המאבק שלו נגד הרב ברלנד שהביא להפללה עצמית, בלי משים לב.

מדובר בדרמה של ממש בעקבות הסתבכות שמו במקרי אלימות קשים נוספים, ופרסום שמו יכול להביא לתלונות נוספות במשטרה נגדו על עשרות מקרי אלימות קשים, במשך שנים רבות, כאלה שהביאו לפציעות נכות ואף שיתוק.

בית המשפט אישר פרסום שמו המלא לאחר מלחמה עיקשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.