רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 בטקס מיוחד הערב זכו השיטור העירוני של אלעד ובני ברק בהצטיינות ובפרס (50 אלף) המשרד לביטחון הפנים והמשטרה. אלעד קיבלה את המקום הראשון ובני ברק את המקום השלישי.

💥 יהונתן גוטליב: ‏אשתו של ר', שהודה שנשכר לשירותיה של המחלקה היהודית בשב"כ, היא זאת שחשפה אותו. כשהיא גילתה את זה היא סיפרה למישהי אחרת ואז חבריו הלכו והטיחו בו את האשמה בדבר עבודתו בשב"כ והוא התוודה וסיפר :

💥 שר החוץ לפיד טס לחופשה פרטית - למרות זיהוי הוריאנט החדש. לפיד המריא ביום חמישי, למחרת המליץ רה"מ: לא לטוס לחו"ל. לשכת לפיד בתגובה:הוא יצא לחופשה קצרה עוד בטרם יצאו ההנחיות. (גילי כהן)

💥 משרד הבריאות: 506 מאומתים חדשים בקורונה אובחנו אתמול, מקדם ההדבקה - 1.06. מספר החולים קשה עומד על 122 ומספר המתים מתחילת המגפה - 8,189 בני אדם

💥 ‏ממונה הקורונה זרקא: "תהיה הנחה של 50% בחניון לטווח ארוך בנתב"ג כדי לאפשר לשבים מחו"ל ליסוע עם רכבם הפרטי הביתה ללא חשש הדבקה"

💥 רן בליצר: ‏הנתונים מדרום אפריקה מעידים על התפשטות מהירה מאד של הוריאנט אומיקרון שם - ממאות לאלפים ביום תוך כשבוע. לכאורה מס׳ קטן בהרבה משיא ההתפרצות של דלתא שם, אך יש דיגום חסר כאשר כמעט 10% מהבדיקות חיוביות. העומס הנגיפי מדגימות ביוב מצביע כי בפועל ההתפרצות כעת מהירה ונרחבת בהרבה.

💥 שרי הבריאות של מדינות ה-G7 אמורים לקיים היום פגישת חירום על וריאנט הדרום אפריקני אומיקרון. המומחים מנסים להבין מה המשמעות של הזן החדש על המאבק במגפת הקורונה. אומיקרון זוהה בלפחות תריסר מדינות כולל בריטניה, גרמניה, צרפת, דנמרק, ישראל, קנדה, הונג קונג, אוסטרליה ודרום אפריקה. (עמית ולדמן)

💥 יואב אבן: מספר הילדים בני 11-5 שהתחסנו בשבוע הראשון גבוה פי 2 ממספר המתבגרים בני 15-12 שהתחסנו במבצע החיסונים שהחל לפני כחצי שנה. בקופות החולים אומרים: הופתענו, המספרים טובים יותר ממה שחשבנו

💥 ‏מתוך 1800 השבים ממדינות אדומות בשבוע האחרון, עד כה נדגמו רק 500. (מרציאנו).

💥 רופא גרמני פתח מרכז חיסונים, שבו הזריק חיסון שפיתח בעצמו ללא שקיבל אישור ליעילותו ממשרד הבריאות הגרמני ובעצם עבר על חוק פלילי. כשפשטה המשטרה על המקום עמדו כ-200 איש בתור לחיסון וכי להערכתה כ-50 איש כבר הספיקו להתחסן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.