רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 'וואלה': ניגודי הענינים של גדעון סער - היועמ"ש קבע שסער לא יוכל לעסוק בנושאים הקשורים לתאגיד "כאן", בגלל עבודתה של גאולה אבן. עוד בחוו"ד: איסור לעסוק בערבים של "תקווה חדשה", ובפרט באיש העסקים יונתן קולבר ברקע הרפורמות המתוכננות בקנאביס.

💥 ‏ח''כ ארבל בשאילתא לשר הביטחון: האם היית מעורב בהחלטה לקצר בגל''צ את זמני השידור של ברדוגו.

💥 ‏בישיבת הליכוד ביקש יואב גלנט לחזור לחברות בכל הועדות, עמדתו לא התקבלה. גילה גמליאל וקרעי ביקשו לחזור לפחות לועדות המשמעותיות, גם עמדתם לא התקבלה. חיים כץ: "אנחנו לא סמרטוטים. לא נזחל אליהם, זו קואליציה של שנאה". עד הודעה חדשה לא חוזרים לועדות.

💥 הודעת סיעת הליכוד באשר למינוי חברי ועדות הכנסת: סיעת הליכוד החליטה שלא למנות חברים לאף אחת מוועדות הכנסת כל עוד לא יינתן לאופוזיציה הייצוג המגיע לה בוועדות :

💥 צביקה קליין: ‏לא מופרך: שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן יפנה את מקומו באו"ם לטובת מינוי פוליטי של הממשלה - ובתמורה ימונה ליו"ר הסוכנות היהודית. גורמים ביהדות ארהב העלו אופציה זו בחיוב.

💥 ‏עורכי הדין של נתניהו הגישו בקשה דחופה לפתיחה בחקירה נגד ההדלפות של הפרקליטות לתקשורת.

💥 הקורונה בעולם: בברזיל דיווחו על 4,129 חולים חדשים ו-61 מתים ביממה האחרונה. בסין דיווחו על 52 חולים חדשים ביממה האחרונה. בריטניה צפויה להתחיל לחסן בחיסון השלישי אזרחים מתחת לגיל 50.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.