רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 ישי כהן בתיעוד בטויטר: לאחר שח"כ דרעי תקף לפני שעה בישיבת הסיעה המשותפת את החכי"ם שמדברים עם חברי הממשלה - כעת במליאת הכנסת ליצמן וגפני מדברים עם שר הרווחה מאיר כהן מ'יש עתיד'.

💥 ח״כ מיכאל מלכיאלי לזיגמן ושוומנפלד ב׳קול ברמה׳ ״ש״ס ויהדות התורה עובדים במשותף גם בקואליציה וגם באופוזיציה, מטרת הקמת המטה המשותף כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים. נדון יחד איך לפעול נגד. במתווה הכשרות כהנא היה בטוח שיקבל גיבוי מהציונות הדתית. המאבק הוא על דמותה היהודית של המדינה״.

💥 יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ל׳מרכז העניינים׳: "אנחנו עומדים נדהמים מול ממשלת שמד דורסנית שממשיכה לפעול למחיקת כל סממן יהודי מאופי המדינה ואיש לא עוצר אותה. לא עת לחשות! זהו לא נושא פוליטי. אם לא נתאגד למחאה ציבורית אדירה של כלל אוהבי היהדות זו תהיה בכיה לדורות".

💥 רבינא: ‏דרעי: "אתה לא יכול לירוק עלי  כל היום, ואחרי זה לחייך. אני לא אומר שלום לאף אחד מהם". 
יוקם צוות הסברה שניים מש"ס ושניים מיהדות התורה.

💥 ישי כהן על הכינוס המשותף של המפלגות החרדיות: ‏כרגע לא עומד על הפרק לארגן את ״עצרת המיליון״. כן מדברים על כינוס משותף של מועצות גדולי וחכמי התורה, גם זה לא סופי.

💥 ח"כ יעקב אשר בכינוס הסיעות החרדיות: "אם הממשלה תמשיך עם הרפורמות בדת לא תהיה פה רבנות, במאבק הכותל הציבור המסורתי שותף כי מבינים את הסכנה, בנושאים האחרים נדרשת עבודת הסברה מקצועית, אבל אסור שהמאבק ייצבע כ'חרדי' כי הוא לא, זה נושא שנוגע לציבור המסורתי יותר מהציבור שלנו".

💥 ח"כ דרעי בישיבת הסיעה המשותפת: "נאבקנו חצי שנה אבל הגיע הזמן לעלות דרגה במאבק ולהשתמש בכל כלי המלחמה שיש לנו. אם זה כינוס המועצות, קיום עצרת גדולה, קמפיין הסברה גדול ועוד. אנחנו במלחמת מצווה היסטורית ואנחנו חייבים להילחם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.