רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בדצמבר 2021

ווארטים

 

📌מסופר על הרה"ק ״בעל הישועות" מזלאטשוב זיע"א  שהיה נוהג לברך בסילווסטר את כל מכריו בברכת "שנה טובה".
שאלו אותו: "מה פתאום לברך בזמן של הגויים???"
והוא השיב בחיוך: "הסילווסטר" זה יום הדין האחרון. כשהקדוש ברוך הוא רואה איך הגויים חוגגים את התחלת השנה שלהם בהוללות ושיכרות, הוא נזכר איך עמדו היהודים בראש השנה, עטופים בטלית ועמדו באימה ויראה והקשיבו לתקיעות השופר, ואז הוא ממהר לקרוע את גזר דינם של היהודים, ולכתוב אותם לשנה טובה ומתוקה ..."

📌ליל הסילבסטר, אחרי חצות, ביקורת משטרה:
- בחור, שתית?
- כן, קצת. אבל זה היה בשנה שעברה ב-2021.

📌אזהרה - השבוע יום שישי ה31 לדצמבר מהשעה 23:30 אסור לצאת מהבית❗
משום שאם תצאו תחזרו רק בשנה הבאה...

אתמול בערב בזמן שישבנו בסלון, אישתי ואני, ודיברנו על כל מיני דברים📌
השיחה גלשה לכיוון הרעיון של חיים ומוות.
אמרתי לה, אף פעם אל תתני לי לחיות במצב של צמח שתלוי במכונה חשמלית ונוזלים מטפטפים מבקבוק.
אם אגיע למצב שתצטרכי לראות אותי במצב שכזה - תנתקי את המכשירים שמחזיקים אותי בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.