רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 ׳ידיעות׳: השבוע מינו פרויקטור לחגיגות ל״ג בעומר במירון, ועדת החקירה פועלת כבר מ-22 באוגוסט, אבל דבר אחד מרכזי לא קורה - פיצויים למשפחות נפגעי האסון. מה עם חיי היום יום? המשפחות לא קיבלו עד היום אפילו שקל אחד של פיצויים ויש ביניהן משפחות קשות יום שמפרנסן נהרג.

💥 ראש עיריית ניו יורק, אריק אדאמס, הודיע כי יעמוד לצד החינוך החרדי, והבהיר כי לא יתערב בתכנים.

💥 הבני ברקים: חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר (הליכוד) הגיש 2813! הסתייגויות בישיבת מועצת העיר בני ברק שמאשרת את תקציב העירייה כעת.

💥 שלי טפיירו: ‏חרדי בן 20 מבני ברק הלוקה באוטיזם, נעצר בליל שבת והוכנס לניידת רק כי נחשד שצעק. השוטר התייעץ עם קצין שהורה לשחררו, באמצע הדרך, מרוב תסכול בעט בפח זה מה שגרם לשוטרים להגיע שוב לביתו,להוציאו ממיטתו ולהגיש נגדו כתב אישום, רק אחרי שנה נאותה המשטרה למחוק את האישום.

💥 יעקב ברדוגו בטורו ב׳ישראל היום׳: איילת שקד מקבלת מחמאות ותשבחות מהפלסטינים ומנסור עבאס מרוצה מבנט. חצי שנה עברה ותהליך ההמרה מורגש בכל פינה: בנט ושקד מחלישים את המתנחלים ומחזקים את הפלסטינים. האוסלו חוזר על ידי בנט ושקד.

💥 ‏המשטרה התגאתה לפני מספר חודשים בתפיסה של ״עשרות מיכלי דלק לא חוקיים וטונות של סולר״ בתחנות פיראטיות באיזורי הפזורה. שוטר שהשתתף במבצע מספר לתוכנית 'הצינור' ״חצי מהמיכלים היו ריקים. ביימו אותנו לעשות הצגה לתקשורת. הכל יחסי ציבור״.

💥 קבינט הקורונה אישר: החל מחצות - חובת תו ירוק באירועי תרבות ותפילות בשטח פתוח עם יותר מ-100 משתתפים (יולן כהן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.