רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 רשת ב׳: פרשת הרצח וההיעלמות - אברהם צורי גטר, חסיד שובו בנים לשעבר, נחשד ששימש נהג והסיע את הנער ניסים שטרית ליער אשתאול. גטר טען שלא ירד מהרכב ולא השתתף ברצח עצמו. בשל התיישנות העבירות שעליהן התבססה נגדו תשתית ראייתית, הוא שוחרר בשבוע שעבר.

💥 לראשונה מהקמת הממשלה הנוכחית האדמו"ר מסלאנים יצא אמש בחריפות נגד כוונות הממשלה לעקור את הדת והתורה בארץ. "אולי עדיף להיות כמו הערבים לא מתגייסים ונותנים להם כל מה שצריכים"

💥 אמיר אטינגר: סערת הגיור - החרדים והציונות הדתית טוענים כי כהנא ומלינובסקי עושים הצגה מתואמת ומשחקים את השוטר הטוב והשוטר הרע. לדבריהם: כל התקפה מהכיוון הליברלי מכשירה את המתווה של כהנא להיות דרך האמצע.

💥 'המבשר' בכותרת ראשית:  "ופרצו חומת מגדלי – רמיסת הגיור לשפל חדש" - ועדת השרים אישרה אתמול עקרונית את חוקי הגיור של ח"כים מישראל ביתנו ויש עתיד המאפשרים לראשי ישיבות הסדר לגייר.

💥 ליברמן בישיבת סיעה: "אנחנו נחושים לקדם את ההתחייבות הקואליציונית לגיור על ידי רבני עיר. הסכמנו לדחות עד אחרי התקציב, אבל עכשיו אנחנו דורשים לחכות ולא להמתין לרפורמה רחבה יותר".

💥 ארי קלמן: ‏מאחורי הקלעים מישיבת הסיעה המשותפת של ש״ס ויהדות התורה, דרעי ביקש להזמין גם את סיעת הציונות הדתית לישיבת הסיעה אך גפני התנגד וניצח. 
בדבריו בסיעה המשותפת קרא דרעי ״לשמור על קשר עם הציונית הדתית במאבק על הזהות היהודית״.

💥 סיעות ש”ס ויהדות התורה בהודעה: הוחלט על הקמת מטה מאבק משותף בו יהיו חברים נציגים משתי הסיעות, ובתיאום מלא עם הציונות הדתית והליכוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.