רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בנובמבר 2021

ארורים עושי מעשים כאלה - יש הרבה ביקורת עליו אבל מעשים כאלו אסור שייעשו

 

אני מרגיש שאני חייב כאן חובת מחאה, מפני שלא הכול מותר. מותר לך לבקר את האדמו"ר הינוקא מסדיגורא, הציבור פקח את עיניו, ראינו זאת בשבועיים האחרונים בחו"ל ממה ששמעתי מאנשים שמעולם לא ראוהו קודם איזה רושם השאיר עליהם. אבל לא על זה אני כותב, הוא לא שווה שאפילו יתייחסו אליו, מי  שמתנהג כפי שהוא מתנהג אסור לו לכהן כאדמו"ר, הוא מהווה דוגמא ראה לאיך לשפוך דם של אמא ואלמנה, איך להרוס משפחה איך לשפוך דם של כל כך הרבה במשפחתו, הוא לא שווה שבכלל יסתובבו לסיבוב שלו

אבל ראיתי השבוע דבר שהקפיץ אותי צעקתי כשראיתי זאת כי מי שעשו זאת הם רשעים ארורים. אין זה אומר שבגלל שאתה נגדו מותר לך לעשות מעשה שכזה. בימינו מאוד קל עם פוטושופ להחליף אנשים ולהציגם במקומות לא נכונים ומביכים, אי אפשר ואסור עוד להשתמש בתמונות כאילו שזה אמת ויציב בהחלט לא

הפעם מדובר בהשפלה נוראה, להציגו כילד שמביא לאדמו"ר האהרוני מסאטמאר מתנה משחק ילדים. הלה ביקש כנראה להביע בכך שזה מה שמתאים לרבי בגיל כזה, אבל הוא טעה טעות מרה. כאשר עושים פוטושופ כזה משרתים אותו לא פוגעים בו. מעשים כאלו הם בבחינת ארור מכה רעהו בסתר, כל מה שעושים בסתר הוא דבר חמור. כבר הבעתי דעתי הרבה פעמים שרק תחת שם מלא מותר לכתוב חריף ולבא בטענות קשות ואף להאשים. מי שמסתתר מאחורי שמות בדויים או כותב בלי שמות הוא רשע מרושע בעיני

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.