רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 מתן כהנא בקבוצת וואטסאפ פנימית מתייחס למכתב התחייבות רבני ערים שלא לתת כשרות בעיר אחרת: "בחיים לא אחלום להכריח רב לתת כשרות בעיר אחרת". (יונתן גוטליב)

💥 יערה שפירא ב'כאן 11': משבר בברית חרדים-ערבים עם כניסת רע"ם לקואליציה - ח"כ מקלב: "רע"ם איבדו את העקרונות שלהם, הם מצביעים על חוקים שלא היו מצביעים עליהם בעבר, גם בנושאים דתיים". אחמד טיבי: "למרות פניות החרדים רע"ם מחויבים יותר לקואליציה".

💥 חבר מועצת הרה"ר הרב אליעזר שמחה וייס תוקף את השר כהנא ב"קול חי": "מדוע שר הדתות לא בא לקיים דיון עם מועצת הרבנות הממלכתית על הכשרות? אנחנו נבחרנו כחוק. הרפורמה גורמת להשגת גבול בין רבני הערים. מצפה ממנו לכבד את רבני הציונות הדתית שרובם מתנגדים לרפורמת הכשרות"

💥 כתב 'דה מרקר' רותם שטרקמן מפרסם התנצלות על הציטוט השקרי שייחס לדודי אמסלם וחולל סערה. "אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה, אתקן את האייטם באתר"

💥 יהודה שלזינגר: נתניהו לא אמר ״הערבים נוהרים״, אמסלם לא אמר ״שמאלנים למכלאות״, סילמן כנראה לא הותקפה פיזית. מהנדסי תודעה מפיצים שקרים גסים על מנת לזהם, לטנף ולהשחיר מחנה שלם. חרפה.

💥 שמעון ריקלין: ‏ההסתה של ׳ערוץ 12׳ נגד אמסלם, היא הזדמנות טובה להודיע שאני חוזר בשבוע הבא ביום שני לשדר בערוץ 14 בשעה שש עד שבע את התוכנית שלי. הושקעו מיליונים וים של מחשבה במעבר ל׳ערוץ 14׳. חשוב מאוד שתבואו ותתמכו בנו, כי בלעדכם לא נוכל להפסיק את הנדסת התודעה האנטי ישראלית.

💥 אריה ארליך: ‏ח״כ דודי אמסלם מרתיח אותם כי הוא אומר את האמת שלו בפנים. בלי חנופה מאוסה, בלי פוליטיקלי קורקט, בלי שחצנות והצגות - אמסלם מבטא את רחשי הלב של לפחות חצי מהעם הזה, והוא נכנס עמוק בלבבות. אז ימציאו אמירות ויציגו צקצוקים, כשהמסית הראשי ליברמן צוחק צחוק פרוע. חזק ואמץ, דודי, העם איתך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.