רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 ישראל היום: עומרי גורן המנקה בביתו של בני גנץ, תכנן לדרוש מהאיראנים עבור הריגול - 7000 דולר בלבד. מעסיקים נוספים של בני הזוג גורן העידו כי ניכר היה שמצבם הכספי קשה מאוד. שב"כ הודיע כי אחרי כל הבדיקות לא נגרם נזק ביטחוני כלל.

💥 41% מההורים בטוחים או חושבים שיחסנו את ילדיהם, כך עולה מסקר מכבי שירותי בריאות שנערך בקרב 500 הורים. 21% מהמשיבים ענו שהם עדיין מתלבטים, ו-38% אמרו שהם חושבים או בטוחים שלא יחסנו את ילדיהם (יואב אבן).

💥 חיסוני הילדים: 49% מהנדבקים החדשים הם בגילים 11-0 ובממשלה בוחנים להקים מתחמי חיסונים בסמוך לאולמות מופעי הילדים בחנוכה. מבצע החיסונים יחל בשלישי ומסתמן שמחר כבר תיפתח האפשרות לקבוע תור לחיסון. (כאן).

💥 ‏משרד הבריאות יעדכן את רשימת המדינות האדומות מדי שבוע. כ-80 מדינות כבר נמצאות ברשימת המדינות הכתומות - שיכולות להפוך לאדומות ללא התראה. ייתכן כי מי שישובו מחו"ל, גם אלו שחוסנו במנה השלישית, יערכו 3 בדיקות: 72 שעות לפני הטיסה, בנתב״ג, ו-72 שעות לאחר הנחיתה. (שרון עידן).

💥 ‏פרסום ראשון: התפרצות קשה בבית ספר אחד בצור הדסה. 30 מאומתים, מורים וילדים. בית הספר נסגר בשלב זה (יוסי אלי).

💥 הקורונה בעולם: בברזיל 1 8,833 חולים חדשים התגלו ביממה האחרונה ו-217 בני אדם מתו. במקסיקו 3,306 חולי קורונה חדשים ו-227 מתים ביממה האחרונה. בגרמניה 43 אלף חולים חדשים ו-75 מתים ביממה האחרונה.

💥 ‏מודרנה הודיעה שה-FDA אישר לשימוש חירום את מנת הבוסטר של החיסון נגד קורונה שלה לבני 18+ בארה"ב (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.