רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

ולדר, תתנצל על מה שעשית להרב רמתי


הוא לא מבקש שנאמין לו.
רק הטלת ספק.

לכאורה בקשה לגיטימית וצנועה, בעידן בו כל אחד יכול ליפול קורבן לעלילה מרושעת או/ונקמנית

רק יש לי שאלה למר ולדר.
בזמנו כאשר התפוצצה בקול רעש גדול פרשיית "אהרן רמתי" האם גם אז הטלת ספק?
הרי רקדת לו על הדם תכנית שלימה ברדיו.
וכאשר התברר "ואצלו זה כבר התברר" שלא היה כלום, האם הקדשת תכנית התנצלות?
או לפחות "הטלת ספק" באשר לתכנית שכבר שודרה על ידך??

אני לא בא לטעון שזה מידה כנגד מידה שמיימית.
אני רק אומר שמי שרוכב על שיטה שלא יתפלא שאצלו זה יעבוד באותה השיטה בדיוק.

כל זה כמובן אם אני מקבל את דבריך ומטיל ספק
אולם אם הדברים נכונים, הרי שאתה לא רק רשע מרושע אלא חזיר הפושט טלפיו ומראה כשר.

אשמח לגלות שגם אתה נקי
ילדי ישראל נעזרו בך
וזכויותך רבים מאוד

אבל אף פעם לא מאוחר להתנצלות.
תעמוד ותתנצל על שפיכת דמו של הרב רמתי.
 שכבר בזמן התפוצצות הפרשה ראו שאין שום בשר "כלום"
קל וחומר היום שהתברר גם בערכאות שהוא אדם נקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.