רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

שערי דמעה

 

מאת איש פשוט

לא אומר שכצעיר הייתי חצוף במיוחד אבל גם ממבוגרים דרשתי שידברו אלי דברים של טעם ואם נמצאו לי  זקנים שאין בהם טעם היו אלה בעיני כטפשים הצעירים. והנה שבתי זקנתי ואני כבר מביט על גיל השבעים  הרחק מאחוריו ומבשרי אחזה עד כמה שקמטי הגיל והלבן שבזקן אין בהם דבר או חצי דבר להחכים את הטיפשים או ליישר את לבבם של חסרי הלב. ולו ידעתי הדבר בצעירותי בבהירות שהוא פשוט לי היום לא הייתי מתחבט בייסורי מצפון כאשר העמדתי זקן סר טעם על ערך דבריו.

והנה זרועות הפרופגנדה של  אדוני ״הוועד״ מגור ערכו קליפ מכמה זקנים לא חכמים (או מאויימים )  ששפכו דמעות על ׳אסונם וחורבן משפחותיהם׳ באשר מי מיו״ח  ׳נתפס׳ לקהילתו של ראש הישיבה הגאון. ואלה שכנות סיפורם סותר את הידוע והמפורסם יזכירו לי את מה ששח לי אבא ע״ה על שערי הדמעות כששאל: אם אלה לא אמורים להנעל לשם מה השערים? אלא מפני אלה הלמודים לשפוך דמעות של תרמית או הטפשים המגירים דמעות של שטות לבל יתערבו בדמעות האמת..

הכל יודעים ומכירים לא רק את עצם הטיוקונעס של הוועד (שהוא הלשון המכובסת לשמותם של הגברת הרבנית שושנה אלתר בעלה ומשפחתה..)  גם סעיפי העונשים הנוראים של קריעת משפחות והרדיפות הברוטליות שראשם המלוהט המציא כדי להקטין את שטף הנמלטים מרודנותם הברברית ידועים ומפורסמים. והנה אלה מעמידים פני נרדפים ומנסים לתלות מומי עצמכם באחרים.  

ועכשיו הם תפשו את הטוטער בקרניו.. כי יש להם בכתב ידו של רבי שאול המורה שאין לחוש לצערם של אחרים באשר האדם בוחר במקום ובחברים שייטיבו עמו ברו״ג כאילו שאין העולם יודע כי מכת מאויימת של שטיפת מוח וטירור אכזרי אלה נמלטים ממקום שלא נרתעים משום טקטיקה מרושעת לאיים ולהלחיץ את קרובי  משפחת הפורש שמהססים להחרימם ולהרחיקם.

ואם יש שמץ של אמת אנושית בהצגה האחרונה, אז יבחנו נא את רבי שאול בזאת: שיודיעו בכל מחוזות שילטונם שרצון הקדש הוא שישימו החסידים על לבבם את ערך השלום ושלימות המשפחות שהם מעל לכל וגם אם אחד הבנים או הנכדים שוגה לפי הבנתם הבן יישאר תמיד הבן והנכד נכד אהוב שאהבתם לא תסור ממנו יהיה אשר יהיה.. וכי יעלה על הדעת לרדוף את הפורשים ולשית את עוונם על הוריהם ובני משפחתם כדרך שלא עלה על הדעת בבנים ובנים שפרשו מדרכי ישראל סבא..  

פעם הייתי אומר שרק הכלומניקים ומחוסרי החוליות יעריכו את מעמדם המדומה בכתות השונות, מעל ומעבר לכל ערך מוסרי ואנושי כולל נאמנותם ליו״ח. אבל לאחרונה נסתבר לי שבכת הגורים אי אפשר לדון איש לפי מעשיו, כי שם שולטת האימה ובכתובות אמר רב אילמלא נגדוה לחנניה מישאל ועזריה פלחי לצלמא..
ואם היה לי שמץ של ספק אז קליפים מביכים מעין אלה יעזרו להסירם.   

די! אנחנו חיים כבר במאה הכ''א וכמעט אין כבר סודות בעולם ודי שמי שהוא מבקש לדעת יודע הכל. הגיע הזמן שיסבירו גם ליורשי האדמורויות הפחות חכמים שלמרות שהם גובים דמי מעמודעס מחסידים שאין להם אחד מאלף ממה שיש להם עדיין לא הפכו אותם דלפונים ממורטים לרכושם המתיר להם לעשות בהם ככל העולה על דעתם..
יהודי פשוט 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.