רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בספטמבר 2021

תעודה עם ציונים


בס"ד 
הרב מאיר שליט"א
ראה נא את ה"תעודה עם ציונים" להלן:
מאת יהודי פשוט

אנא השם

יהי אור חסדך השם אלוקינו עלינו .
ואני עבדך בן אמתך אזמרה לך בעודי.
נפלא

הורני והדריכני  לחיות בשכל טוב.
והיותי תהי׳ שירתי לבבי לא-ל חיי.
האם זה ה"פטור" לבוא לבהכנ"ס ? נונו

למדני את פשטות חוויית הקיום.
ואשמח באשר אני ואיפה שאני כנער שוקק חיים.
אכן אתה מקיים זאת. מצוין 

שגבני טהרני מכל האיבות והרוגזות המהלכות בי.
והבינוני לקבל את כל הנמצא לי מבלי לשפוט איש.

בקשה נפלאה. מי יתן וכולנו נחפוץ בכך 

חכמני לקבל את מגבלות שכלי יכולותי ומעמדי בהכנעה וענווה..
ותתן בי את האומץ להכיר בעוותותי עם היכולות לתקנם.
בקשה במקומה...
זכני לגמול חסדים מבלי שאצפה לגמול או תהילה.
אתהלך לפניך בתם לבבי ואמצא בפעלי את כל גמולי.
נפלא

יהיו לרצון אמרי פי והגיון ליבי לפניך ה צורי וגואלי.

ציון כללי  מצוין 
באה"ר 
ח.מ.ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.