רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

צימוקים

 

💥 זעזוע בבעלזא - ‏הרבי מבעלזא לא מסר השנה את ה'שטעיידיגע תורה' המסורתי לאלפי חסידי בעלזא, יתכן ובנו הרה"צ רא"מ ימסור במקומו.

💥 באופן חריג - בשל ביקור הגר״ח קנייבסקי בויזניץ׳, התיר האדמו״ר להכניס צלמים לבית המדרש.

💥 הגרי"ש קניבסקי הקריא את ברכת אביו הגר"ח לכבוד חנוכת ביהמ"ד החדש בויזניץ. בדבריו התייחס הגר"ח לגנרטור שבת שנמצא בבית המדרש ובירך כל מי שינהג כך בביתו.

💥 ‏האדמו"ר מויז'ניץ צפוי להמריא ביום שני פרשת נח לעיירת הנופש בדאבוס שבשוויץ, שם הוא ישהה למנוחה במשך שבועיים. (שפר).

💥 חיים גולדברג: ‏תושב לוד שטוען שהוא "המשיח" ניסה לתקוף אמש את ראה"ע במהלך הקפות שניות. ה"משיח" נעצר ומעצרו הוארך.

💥 עליית האדמו"ר מבעלזא בליל שמחת תורה נרכשה על ידי הנגיד ר' שלמה יהודה רכניץ ברבע מיליון דולר

💥 הנגיד שלמה יהודה רכניץ רכש בחג האחרון גם עבור האדמו״ר מגור וגם עבור האדמו״ר מבעלזא את כיבודי ׳אתה הראת׳ ואת חתן תורה וחתן בראשית. בנוסף בבעלזא רכש גם את עליית חמישי. הוא כיבד בכל הכיבודים את האדמו״רים. בכל חסידות קנה ברבע מיליון דולר. סה״כ חצי מיליון דולר שיועברו לרשת הכוללים של החסידויות

💥 בד"ה: נכדו של גאב"ד "העדה החרדית" נפטר בביה"ח הדסה, לאחר שנדבק בפעם השנייה בקורונה. בן 43 בלבד ללא מחלות רקע. הותיר אחריו 12 ילדים בבית, בת שהתארסה לאחרונה ובן שנולד לפני חודש. לא חוסן (קולדצקי).

💥 ‏העתירו בתפילה לרפואת המקובל רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שחלה בקורונה וצריך רחמי שמים מרובים. שמו לתפילה: רבי יצחק מאיר בן יוכבד סימה בתושח''י. (מלמד).

💥 ינון מגל בתיעוד בטויטר: ‏הרב הראשי של פתח תקוה מיכה הלוי במוצאי שמחת תורה, כשאיילת שקד על הבמה "אתם מחויבים לא לגעת ברבנות הראשית שהקים הרב קוק זצ"ל. מי שנוגע ברבנות הראשית נוגע ברב קוק וצריך לבקש סליחה".

💥 גוטליב בערוץ 7: בית הדין הרבני בבאר שבע קיבל הבוקר את בקשתו של א', יהודי שהתאסלם בעברו ואף נרשם במשרד הפנים כמוסלמי - לשוב ליהדות.

💥 מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין התפלל את תפילות החג בביתו כמנהגו מזה שנים והגיע להיכל ישיבת פוניבז' במהלך ההקפות כאשר הוא עומד על בימה גבוהה במזרח ההיכל. בדרכו ממעונו לישיבה וחזור ליווהו אלפים רבים ברחוב ראב"ד (יעקב מלמד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.