רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 המשטרה עצרה 9 חשודים בשל הפרת סדר באתר עבודות בשכונת גילה בירושלים. פעילות המשטרה במקום נמשכת

‏💥 אריה דרעי מעריך: ״הממשלה תחזיק מעמד, מה שיכול להפיל אותה זה מבצע צבאי״.‏ מה שמלמד שבאופוזיציה הבינו שטעו ובגדול כשהעירכו שהממשלה לא תחזיק מעמד. דרעי מעריך שלפיד ייכנס ללשכת ראש הממשלה ודוחה את הפרשנויות שבני גנץ יפרוש ויצטרף לגוש הימין חרדים. (ישי כהן).

💥 אלעד: ‏ביהמ"ש השלום ברמלה ביטל הבוקר את הקובלנה הפלילית באישומי שוחד בחירות שהוגשה ע"י אברהם ומשה חזן נגד ראש העיר אלעד שרוליק פרוש. ביהמ"ש קבע כי בכתב הקובלנה שהוגש יש פגמים רוחביים. הקובלים אברהם ומשה חזן מסרו כי יגישו את כתב הקובלנה מתוקן. (גדסי).

💥 הנאום של בנט הוקרא מטלפרומטר בנט הביא איתו מהארץ טלפרומטר והתאמן בחדרו במלון על קריאת הנאום (גילי כהן) .
💥 ג׳קי חורי ב׳הארץ׳: במקום לנצל את הבמה ולשרטט חזון, בנאומו באו״ם דיבר בנט כאחרון העסקנים בעיצומו של קמפיין בחירות. ייתכן שהוא מבין שהממשלה שהקים לא תשרוד, ולכן חיפש קונצנזוס ב״בייס״ האלקטורלי שלו.

💥 מתקפה חריפה של ח״כ יעקב ליצמן נגד בנט היום ב׳המודיע׳: ״התקפות בנט כלפי מערכת הבריאות מעל בימת האו״ם מזיקה ומבישה. במקום לפעול לפי הוראות אנשי המקצוע נוכח נתוני התחלואה ומספרי הנפטרים, הוא בחר להוציא דיבתם מול העולם באופן חסר תקדים ומשולל היגיון. קצת צניעות והרבה רצינות לא תזיק לבנט, במצב הנוכחי בו מהלכיו בקורונה והתנהלותו בשלטון מבטאים חוסר ניסיון בולט, ואי תמיכה ציבורית גורפת בישראל ובעולם״.

💥 יולי אדלשטיין: במקום להתרברב מעל בימת עצרת האו"ם הריקה - מוטב  שנפתלי בנט יקח אחריות על מחדליו הגדולים. לו היה מקשיב לגורמי המקצוע במקום להשמיצם, סביר שלא היה הופך מדינה עם נדבקים בודדים ליום למדינה המכילה 1300 מתים בחודשים ספורים. מזל שלא נכחו מנהיגים באולם כדי לשמוע את גיבוב קלישאותיו הריקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.