רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 היום (ה') בשעה 11:00 השר מתן כהנא הגיע לכנסת להציג את רפורמת הכשרות בפני הועדה למיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים. צפוי להיות סוער. (סרוגים)

💥 ‏השר כהנא מטיל פצצה באולפן סרוגים: "מוכן לבטל את מסלול שלושת הרבנים (עוקף רבנות) ברפורמת הכשרות, במידה ויהיה שיתוף פעולה של הרבנות הראשית"

💥 פרסום ראשון: ש"ס ויהדות התורה החליטו להחרים את הדיון על רפורמת הכשרות בהשתתפות השר מתן כהנא. "לא מעוניינים לתת לו את הבמה לצורכי יח"צ ותקשורת" (רפאל כהן).

‏💥 72% מהציבור המסורתי-דתי סבור כי יש לבצע רפורמה במערך הכשרות של מדינת ישראל, מרבית הציבור הרחב (62%) סבור, גם כן, שיש לבצע רפורמה בכשרות כך על פי סקר של המכון לחקר היהדות והציונות שבוצע על ידי חברת Panels Politics. (צביקה קליין).

💥 ‏אבי בלום ב'משפחה': נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקש לתווך בין שר הדתות מתן כהנא לראשל"צ הגר"י יוסף, הרב הראשי סירב. מדובר על קרע חסר תקדים בין רב ראשי לשר דתות.

💥 ריבלין חושף ב'בקהילה': אחרי הרמזים בתקשורת - בלשכתו של מתן כהנא אומרים מפורשות - "אף 'בן של' לא יתמנה בישיבה הקרובה של הוועדה למינוי דיינים. לא יקום ולא יהיה". בעוד פחות משלושה שבועות נראה ונדע האם על זה הייתה הפגישה עם הרב עמאר לפני החג.

💥 ח"כ יעקב אשר ב'ערוץ 7': "מתן כהנא וחבריו בועטים במסורת, אין איתם שום שיח, שיפסיקו לשקר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.