רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2013

המבשר או פראבדה? מיליון ילדים רעבים או הורדת המע"מ על הדירות

מאת איש ירושלים:

העיתונות החרדית מאז הבחירות נהפכה ל'פראבדה' רוסית במלוא המובן. כעסים ורגשות נהפכו לידיעות ראשיות. עובדות נעלמות כי זה לא מתאים לאג'נדה של העסקנים החרדיים שלא מוכנים לסלוח שאין להם ג'ובים. עורך המבשר שמאמין שציבור קוראיו הם טיפשים ונבערים מדת, ומנסה ליצור עובדות שלא קיימות הביא בעיתון יום חמישי שני ידיעות. ידיעה כמעט ראשית שמיליון ילדים חרדים רעבים ללחם. יפה מאד. אנוכי חי בתוך המגזר החרדי בעיר חרדית מובהקת ומעורה באגף הרווחה, ואני לא מכיר אפילו  200 ילדים רעבים ללחם. אבל העורך שרצה להוכיח לפטרון ר' מאיר פרוש כמה הוא מנסה לעשות צרות לנתניהו דחף כותרת נלעגת והזויה.
 
אבל את הידיעה האמיתית שהייתה אמורה לשמח עשרות אלפי זוגות צעירים חרדים ולעזור להם במשהו אמיתי, שעומדים להוריד את המע"מ על מחיר הדירה הראשונה זה דחקו לעמוד 6 בידיעה לא בולטת. ובהמבשר שמופץ דרך המיילים הידיעה הזאת גם נעלמה לחלוטין.
 
ואני הקטן שואל את העורך הלא נכבד. אתה באמת חושב שאנחנו נולדנו מהקופים? הרי אני כאב לילדים שעומדים להתחתן הייתי מצפה שידיעה כזאת תופיע בעמוד הראשון כי הרי אם שר השיכון היה ר' מאיר פרוש או לחילופין "הרב" אריאל אטיאס הרי זה היה כותרת ראשית והיו ברכות מכאן ועד לצפון אפריקה על ההקלות לעשרות אלפי משפחות. אז למה ברגע שאתם לא בקואליציה הידיעה מוצנעת ומוחבאת כאילו היא היתה ידיעה לא צנועה שמקומה אינה בעיתון חרדי.
 
אלא מה, אנחנו רק בשר תותחים של כמה פוליטיקאים עלובים שרוצים לעשות עלינו קופה, ולא שבאמת אכפת לכם שכל משפחה תחסוך בהורדת המע"מ לפחות מאה אלף שקל, שזה שווה קצת יותר מהמבצע של 'משקפי הלפרין', עם כל הכבוד למבצע החשוב והיפה.
 
גם כשאנחנו באופוזיציה, צריך לדעת לא לאבד את השפיות. הבנתם את זה שם ברחוב מעזריטש בביתר?

2 תגובות:

  1. האם לרבנים המורים שלא ללמוד לימודי ליבה ומקצוע יהא גן-עדן על ההוראה או גהנום?
    איך הם ישנים בלילה ומשאירים ילדים רעבים בגלל ה וראה שהיא נגד ההלכה?

    השבמחק
  2. לפי המצב בשפע שוק אף אחד לא רעב. לפי נתוני הלמ"ס מחצית רעבים כי פשוט הם עובדים בשחור....

    רבותי תפסיקו לקשקש שם בהמבשר אתם גורמים נזק בל יתואר לציבור החרדי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.