רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באפריל 2013

"רבים קמים עלי" אל תקרא רבים אלא "רבייים ואדמורי"ם - רומפלר בא חשבון ומבטיח להביא בפני בית דין את הטענות נגד ברלנד

המכתב ארוך אבל יותר מעסיסי, הוא בא חשבון עם הרב ברלנד לאורך ולרוחב אשר בו מסביר כי הוא בא לבאר ולבער את הקליפה הנוראה ששמה ברלנד

בס"ד מכתב מחאה וזעקה על מכתב מחאה של הרב הצדיק "האוצר תהילות ישראל" בזכות רבינו הקדוש הנחל נובע מקור חכמה לאור הדברים המזעזעים שכתב הרב רומפלר שליט"א

אחים יקרים ונפלאים! ברוך ה' רק פירסמנו מכתב לבאר ולבער את הקליפה הנוראה... והנה "זה לעומת זה" הסטרא אחרא לא נחה ולא שותקת והיא ממשיכה בכל כוחה להראות את תוקף המלך זקן וכסיל... והנה אחר קוראי במהירות הבזק במכתבו של הנשר הגדול הזדעזעתי בכל גופי על איך נפלו גיבורים לתת כוח לאותו אדם שבשנים האחרונות התגלה לחיה הכי ארסית ומסוכנת אשר לכל מקום השריץ את הביצות הצפעוניות... ומשנן לשונו כמו נחש הקדמוני .איך מגינים ומרחמים על עוכר ישראל רודף אחר השררה להפיל אמת ארצה למלוך ולשבת על כסאו של רבינו כאחשורוש שמלך מעצמו (מגילה יא) וכאבשלום המורד בדוד אביו ויגנב כאבשלום את לב אנשי ישראל . רצח שדד חמס טרף נאף דרס כופר גדול מסית ומדיח איך מנסים להתיר את המוקצה מחמת מיאוס ומוקצה מחמת איסור ואת החמץ אשר דינו בבל יראה ובל ימצא כי כשהוא נמצא ונהנים ממנו מיד ונכרתה הנפש...

את המשך המכתב ראה בקישור http://bektzara.blogspot.com/2013/04/blog-post_29.html

נ.ב את המכתב קיבלתי ביום רביעי וישבתי עליו בליל חמישי וכאשר ראיתי כך אמרתי אציע את הכתב במילים המובנות לכל קורא. אך בעזר ה' יתברך עוד יעבור ביקורת המכתב אצל גדולי ישראל... לשואלים מפני מה בית דין עוד לא חקר את הדברים? כעת אנו עובדים לקבץ את החומר שיש לנו ולהעלות אותו תחת שולחן מלכים וכבר דיברנו עם גדולי ישראל... רובם ככולם זה לא חדש אצלם שקהילת שובו בנים אינה מונהגת על פי דרכי התורה שניתנו לנו מרבותינו ז"ל. והרבה השיבו שכעת פוחדים לפתוח את פיהם מחמת שיש בקהילה הזו רוצחים. וכבר גילו את כוחם באברכים תמימים כידוע כל השנים. וכך אמר לנו אחד מגדולי הדור : "הוא אלים גבר ואין בכוחינו להדיחו ובעל הכרם יכלה את קוציו..." אך אעפ"כ כעת אנו יושבים בחדרי בית המלך ובקרוב נזכה לבער את הקוצים בעזרת ה' יתברך. ממני הכותב בדמע אנ"ש בן אנ"ש עם שאר אנ"ש הכואבים את אשר יודעים באמת מה הסתתר בבית משפחת ברלנד בשנים האחרונות. לפרסם כמה שיותר

לקריאת המכתב כולו כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/04/blog-post_29.html

14 תגובות:

  1. נראה לי שיש פה בלבול בהבנה ר שאולזון. המכתב הוא ממכתב תשובה לרומפלר ולא הוא כתב אותו, אבל אולי אני התבלבלתי.

    השבמחק
  2. הנה הכתובת של המכתב המקורי.
    http://www.upf.co.il/file/7926114.html

    השבמחק
  3. איפה הוא למד להשתמש בנשק חם? אצל הרב טורצין או אצל הרב מלכה?
    הרי מסתבר שיש תיעוד שלו מודה במעשה (לפני שהעו"ד יעץ לו לטעון שההודאה נכפתה עליו).
    שגיאות הכתיב המביכות שלו מראות שהוא לא כזה ת"ח.
    ובכלל, אדם מן השורה לא יודע ולא רוצה לטפס למרפסת בית שאינו שלו.
    ולא מתגורר באוהל בחצר בית רבו. התקשורת עשתה מאיתי (נחמן) שלום אחד מגדולי תלמידי
    הרב ולאמיתו של דבר אף אחד מהוותיקים לא מכיר אותו.

    נ.ב אני לא שופט ולא נוקט עמדה ויכול להיות שאיתי נחמן שלום אדם נפלא
    אבל הייתי חושב יותר מפעמיים האם לקבל
    דבריו של אדם שחשוד בנסיון רצח ושימוש בנשק חם. יש לו להלין רק על עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה קצת מרוחק מכל הפוליטיקה. ראשית אף וותיק לא מכיר אותו כי הוא נער בן 18 איתי נחמן שלום. ולדור הצעיר שוטפים להם את מוחם שמצווה להידחק ולראות את הרב בכל מקום אפשרי ולכן מצוה מן המובחר לשרוץ בחצר הרב ולטפס על כל עץ לחזות בעבודת הקודש. ואיתי נחמן שלום מוכר היטב לכל החמומי מוח הברלנדים ולא לוותיקים שבאים לבית הרב פעם בשנה..

      מחק
    2. הדברים שאמר והמכות שצוקר קיבל היו הרבה לפני השימוש בנשק מצידו. אני שמעתי את הסיפור באומן, ראש השנה.
      די עם נסיונות הטיוח.
      שובו בנים שובבים.

      מחק
    3. זקן ממרא שהורה שלא כהלכה פוצעים את מוחו בגזירי עצים.

      לא צריך הרבה לימוד כדי לירות בדלת ממטר עם אקדח. זה רק מראה שכלי נשק נפוצים בשובו בנים. זה סגנון של ערבים ושל עברינים. גם הלומדים, כשהם צעירים יתפתו לנסות ירי חי. הם לא עושים צבא ויש להם עודף מרץ.

      שגיאות הכתיב הן קרוב לודאי של שאולזון בזמן שהעתיק. ומה אם לאדם שגיאת מקלדת. קורה לכולנו אם לא מגיהים מספר פעמים.

      ומה בדיוק אתה רוצה שיעשה צעיר שמאימים על חייו וחיי אשתו. לירות בדלת? אחרי כזו אלימות של עשרות שנים??? הצחקתני.

      רק אין פחד אלוקים במקום הזה. צריך להשמיד את הכנופיה החוטאת הזאת. ויפה שעה אחת קודם.

      מחק
  4. רב חיים אתה יודע מי היה האדמו''ר הראשון בהיסטוריה אני ייתן לך סקופ

    עשו היה האדמו"ר הראשון בהיסטוריה,לפי כל הסימנים שבתורה.
    א. הוא היה לבוש בגדי חמודות.
    ב. היו לו 400 חסידים שלעייגערס.
    ג. חיכה לרגע שאביו ימות ("יקרבו ימי אבל אבי").
    ד. שנא את אחיו שנאת מוות.
    ה. שיחק אותה צדיק (כיצד מעשרים וכ"ו)
    ו. (אחרון חביב) היה רשע מרושע לכל הדעות...
    ז. אבא שלו חשב שהוא צדיק.
    ח. הוא אכל סיר צ'ולנט במכה אחת.
    ט. ובסוף גם הוא נקבר באוהל קדושים.

    השבמחק
    תשובות
    1. עשו הוא הראשון שהיה לו רב שנאמר : "יש לי רב".

      מחק
  5. מבלי להכניס עצמי בין ראשי ההרים.. חשוב להזכיר שבעת מאבק שהתנהל נגד רומפלר בפרשת השאלים,
    היה זה ברלנד שצוטט - אשה עם שאל, בונה בית מקדש של שקר.

    כך שככל הנראה מדובר בחיסול חשבונות אישי.
    למרות שאני לא יכול לדעת - מי מביניהם התחיל ראשון..

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה טועה טעות חמורה , הרב רומפלר תומך בהרב ברלנד.

      מחק
  6. עוד מקרה קלאסי שחיים מפגין חוסר בהבנת הנקרא.
    כפי שכתב מגיב לפני, זה לא מכתב של רומפלר, אלא מענה על מכתבו.
    מה שלא מפריע לחיים לכתוב בכותרת: רומפלר בא חשבון ומבטיח....

    חיים יש לך לך אומץ וחומרים טובים, חבל שאתה טמבל.

    אגב, אם עברתם למערכת שמאשרת את התגובות, אולי אפשר להוריד את שלב ההזדהות באמצעות אותיות, זה יוסיף הרבה תגובות, מנסיון פעמים רבות התעצלתי להתחיל להתעסק עם זה, בפרט מהנייד.

    השבמחק
  7. לחיים שאולזון ולקוראים שעוד נשאר להם מעט שכל ישר, אנושיות פשוטה, יהדות תמימה, ולא נבלעו עדיין בקליפה הזוהרת, באש הלוהטת שנקרא אליעזר ברלנד.

    הבעייה העיקרית שכל הנדרשים לסוגיית ברלנד דנים בהלכות לשון הרע, כאילו חש כאן צדיק תלמיד חכם עצום שאולי מעד ואולי לא ואולי עשה תשובה.
    ובכן לא היה ולא נברא. מדובר כאן בנוכל מתחזה שהוא ביחד עם חסידיו (מודה ועוזב ירוחם וגם אני הייתי בתוכם) ומשפחתו האדירו את שמו והעלו לשמים שיאו.
    אליעזר ברלנד לא תמליד חכם כמו ששמעתי באוזני מפיו. הוא אינו בקי לא בש"ס ולא בפוסקים ולעיתים מלהטט בכל מיני סוגיות שאף אחד לא ממש מונח בהם כמו "תוקפו כהן", ושוור מהרמב"ם לגמרא ולקצות ולנתיבות אבל תלמידי חכמים שכן מונחים בסוגייות אומרים שהנ"ל פשוט מדבר שטויות. הוא אוהב להקריא כל מיני קטעים מסםרי קבלהף אבל תלמידי חכמים שמונחים בספרים אלו אומרים בפה מלא שעיקר כשרונו הוא לדמות מילתא למילתא ולצבוע את הכתובים בכל מיני צבעים זוהרים שמקורם לא ידוע ובדרך כלל נלקחו מכל מיני ספרים ומדרשים לא ידועים או לא מקובלים. עיקר עסקו הוא לעורר את להט הלבבות, להבעיר אותם חוץ למידה וחוץ לשורה לעשות כל מיני מעשים משונים ומסוכנים ובכמה תורות בליקוטי מןהר"ן של רבי נחמן מברסלב כל מי שדורש ברבים בדברים שהם למעלה ממדרגת השומעים דיבורים אלו אין להם כוח להדריך את השומעים לדרך טובה וזה נקרא לבטלה וניאוף ממש (ח"א קלד, ח"ב י"ח ועוד ועוד).
    כלומר אחרי כל כך הרבה שנים של דרושי ניאוף אין פלא שהתברר שבחלק גדול של היום הוא גם מתעסק בניאוף בפועל, רק שכעת מתברר שזה לא חדש - בטוזני שמעתי מאישתו הרבנית שמדובר בבעייה שהחלה לפני לפחות 35 שנה, ולכן היא ובנה נחמן ברלנד בודדו אותו ואפילו לא הרשו לתת לו גישה חופשית לפלאפון כי ברגע שהיה לו מכשיר הוא היה מתקשר לנשים רווקות ונשואות ומתחיל לומר להן שהוא דוד והיא בת שבע ואיך הם יחדיו יביאו את המשיח. אישית אני מכיר מספר נשים שהתגרשו מבעליהן ועדיין מחכות שהוא ישא אותן, והן ידועות בקהילה בתור נשים שהרבנית קידשה מלחמה עליהן בקנאה מטורפת מדוע הן רוצות לגזול את בעלה. חשבנו שהיא מטורפת אבל התברר שיודעת צדיקה נפש בהמתה. ושוב באוזני שמעתי את הרבנית אומרת לאחר בריחתו לצפון, לפני כשנתיים וחצי, ואני מצטט מילה במילה: "אתם לא יודעים עם מה אתם מתעסקים, אתם מתעסקים עם פצצת אטום, אסור לתת לו טלפון ביד, 2 בתי זונות הוא הקים עם הטלפון". מילה במילה. הייתי בהלם ולקח לי שנתיים להבין במה מדובר. אבל שלא תבינו המופרעות זה עסק משפחתי, מי שיודע שיש בעייה כזאת וממשיך לשווק את הנ"ל כצדיק הדור, בשורה הראשונה של האדמורי"ם ודורש אלפי שקלים תמורת שיחה קצרה עם הפסיכופת הנ"ל ובכן אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה.
    אבל אולי נעבור לדברים קצת יותר קונבנצינליים כמו חמס, גזל ושחיתותבממון אחרים.
    בניין שובו בנים בעיר העתיקה נחמס בכוח הזרוע מידי אגודת עטרה ליושה והתורם אריה מוסקוביץ' בטענה שהם מזרחוניקים שלא ידעו מה לעשות עם בניין יקר כשה ואילו אנחנו חסידי נחמן מברסלב מבחר המין האנושי. בניין ישיבת הבחורים שערי תורה בבית ישראל נגזל מיד בעליו כפשוטו - לאחר שבעליו ברח לחוץ לארך מאימת השלטון החליפו חברי עמותה והעבירו את הבניין לרשות משפחת המלוכה.
    תקצר היריעה ולאה המקלדת לכתוב את כל השחיתות בממון - קניית גג עם זכויות בנייה במחיר של פי 4 מעל בית הרב בחומה השלישית, 4 דירות נופש בטבריה עם השקעה מטורפת בשיפוץ, חמש דירות באומן, דירות לכל הנכדים בירושלים, מיליוני שקלים על תשלום דמי שתיקה לאנשים ובעיקר נשים שהיו להם תלונות על מעשים שלא יעשו, משכורות עתק ופיצויים אסטרונמיים של 12 מיליון ש"ח למנהל מערכת ההתרמות, מאות אלפי שקלים ישירות בכל חודש לידי הרבנית ורק למזגנים בבית המדרש לא נמצא במשך למעלה מ-10 שנים שום תקציב.
    2 מיליון דולר שנגנבו מידי אברכים בראש השנה שעבר בבמבצע הנסיעות לאומן, מאות אלפי דולרים על טיולים הלוך ושוב לאמריקה כדי להתאוור קצת ועוד ועוד ועוד.

    השבמחק
  8. המשך המכתב לחיים שאולזון ולמי שיש עוד קצת לב אנושי
    כל מי שהיה בשובו בנים הרגיש יום יום את היחס המתנשא והמזלזל בכל גדולי ישראל הנפטרים ולהבדיל החיים. הם רבנים, שומרי תורה, פוסרקי הלכה, אנחנו שובו בנים, מבחר המין האנושי הרבלפ]נינו וכל מה שאנחנו עושים קדוש כך שמותר לנו לשקר את כולם על בית תמחוי, ובניית ישיבה, ואמה על אמה עד רום הרקיע, כי אצלנו כל שקל הוא קודש קודשים ואצלהם זה לשווא ולריק. ממש טעות ואבדת גוי, כי הם עוד לא זכו לאור. ומי שמתנגד מותר וצריך לשבור לו את העצמות.
    הלו, אתם שם בעולם החרדי תתעוררו! זה לא חסידות זה מאפיה, ארגון פשע שמלבין כספים, מחסל מתנגדים, מתפרנס מעריכת בוררויות בעולם התחתון ומתחזה לחסידות.
    כולם ראו את דריסת התורה בהלכות פשוטות כגון כוהנים בבתי קברות (רבנו מטהר את הכל), באומן מותר לשתות הכל (רבנו מטהר את הכל), הליכה מירושלים לביתר בשבתות, הפקרות מוחלטת בחיי אדם ובחוקי התנועה, שומרים שמרביצים מכות רצח לכל מי שמתקרב, כותב פתק או שולח מבט עורג,ועוד ועוד תקצר היריעה...
    הסיכום הוא שאותו נוכל ממשיך לתעתע בציבור הרחב - כעשיו בשעתו הציבור סבור שמדובר בצדיק, ירא, עובד בזמן שבאמת מדובר בראש כת שעובדים אותו (יותר טוב ומועיל לנשמה לשתות קפה בשכונה שלו ירושלים מאשר לגמור ש"ס בבני ברק) ומקריבים לפניו קורבנות (בעיקר ילדים ובני משפחה), חולה בשיגעון גדלות, סוטה מין (אם הייתם שומעים חלק עשירי מההוראות המטורפות שלו לזוגות צעירים איך הם יביאו את המשיח, הפכפך, אלים, ללא שום רגשות אשמה או אמפתיה לסובבים אותו (כמעט לא היה מקורב שלא נזרק בשלב זה או אחר לכלבים, לצורך תיקון כמובן) שאיכפת לו רק דבר אחד:
    שהעולם כבר ידעו שמשיח כבר הגיע, הנה הוא כאן, שמו אליעזר והוא זכה לתכלית הענווה עד שלא מפריע לו אפילו אם ינשקו לו את הידיים והרגליים ויביאו לו את כל הכסף והזהב בעולם ואפילו אם יערגו עליו כל נשות תבל. כמובן. רק שהתברר שהנ"ל לא משה ולא דוד אלא
    בלעם.
    אגב את הקונספירציות של עלילות וביזיונות רקחו, חסידים שוטים ובראשם משה צנעני, מאיר סעדה, יהודה אשר גולדבלום, עופר ארז ומאיר סעדה, והכול טעות אחת גדולה כי...:
    לייזר ברלנד לא אמר לאף אדם אובייקטיבי שכל מעשיו על מנת לקבל ביזיונות !! למעשה כבר במשך עשרות שנים הוא לא עשה שום פעילות לקבל ביזיונות. ואדרבא, הוא נלחם בחירוף נפש ובאלימות על כבודו כבוד קהילתו כבוד מוסדותיו כבוד אשתו בניו בנותיו ויתר צאצאיו. מערכת מיוחדת פעלה לעשות יחסי ציבור למשםחת המלוכה ולמוסדות הישיבה. כל הדברים שנאמרים בשמו על תיקונים, בזיונות, המתקות דינים נאמרו לחסידים שבורים אשר לדעתו נשקפת להם סכנה נוראה, ואם ידעו הם ומשפחותיהם כי רבם כשל, יאבדו עצמם לדעת בגוף ונפש ר"ל.
    לייזר ברלנד הודה ומודה כיום בפני כל אדם שפוי, שאכן הוא עבר על איסורים נוראים, איסורים של לאו וכרת, ושהתורה נרמסה ונרמסת עדיין בראש חוצות רח"ל. הוא מוקלט כשהוא מתוודה על חטאים נוראים, כל כך מטורפים שפשוט אי אפשר להעלות על הדעת לאיזה שפל מדרגה יכול אדם חרדי להגיע, וארץ ישראל פשוט הקיאה אותו.
    הוא אמר בפני משמשיו כי לו היה לו רב שנהג כמו שהוא נהג בחסידיו הוא היה דוקר אותו, ולמי שמכיר את ההיסטוריה של שובו בנים במקרים רבים אכן נהגו כך.
    אבל, וזה אבל הגדול – כאילו ניטלה ממנו הבחירה. הוא אינו יכול בלי המעריצים ובלי המשתחווים, והוא ככלב השב על קיאו קורא להם לבוא למרוקו עם הנשים והילדים, נותן ששוב ושוב הוראות מטורפות, מנהיג את חסידיו בהפקרות מוחלטת של חיי אדם, בממונם, ובהוראות בהלכה ובדרכי החסידות.
    כך שכל הדיבור על לשון הרע הוא עוד נוכלות אחת גדולה. על אדם כזה כותב החפץ חיים בכלל ד' שמצווה לפרסם את גנותו ביחיד וברבים, ולהזהיר את כל ישראל מפניו.

    השבמחק
  9. הרי אתה יודע בנפשך שאתה משוקץ!!

    אל תתטיל רפש באחרים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.