רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באפריל 2013

הפשקוויל היומי כי נמכרנו אני ועמי

אל תשכחו, הדובר הוא נתי גרוסמן, הוא שוכח שאת אותן המילים אמרו בשעתו כשהקימו את 'יתד נאמן', ואת אותם התרגילים המסריחים עשו הם ולא אחרים במשך כל השנים, ומי שמדבר על סחר מכר, של האידישקיט, האם הכשרת 'הרבנות הראשית' לא היה סחר מכר, האם הכשרת הרב עובדיה יוסף בשעתו לא היה סחר מכר? ואכן אידישקייט היא אידישקייט אבל היא רחוקה מאוד מעולמם של המחבלים, אם יש והיה יהודי שכולו אידישקייט זהו הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן, ואין זה פלא מדוע רוב רובם של ראשי הישיבות הליטאים העדיפו אותו על פני מנהיג המחבלים

3 תגובות:

  1. חיים שאולזון
    כמה כסף אתה מקבל ממוטלה ומגליק על זה שכל דבר שנכתב כאן על מוטלה ועל אביו ניסים על זה שהרסו לאנשים את החיים, אתה מוריד מייד.

    השבמחק
  2. מכתב שהתפרסם בארץ לפני תקופה על מעלליהם של ניסים קרליץ ובנו מוטלה.



    בס"ד
    לשם יחוד קודשא בריך הוא הריני לקיים מצוות הוכח תוכיח
    אפילו תלמיד את רבו
    "אשר נשיא יחטא..." (ויקרא ד. כב.)
    אשרי הדור שהנשיא מודה שחטא
    "והשיב את הגזילה אשר גזל"
    לכבוד
    פוסק הדור, ראב"ד עיר התורה ובד"ץ קרליץ
    הגאון האמיתי הרה"צ מרן שמריהו נסים קרליץ שליט"א

    לפני הרבה שנים באתם ליהודי בעל משפחה של 12 נפשות וסיפרתם לו ברמאות שאתם רוצים להציל שלושים משפחות שהסתבכו בקנית צקים בנקאיים של דולרים מזויפים, וצריך לתת לבנק מאה ועשרים אלף דולר כדי שמנהל הבנק לא יפנה למשטרה, והיהודי הנ"ל אמר לך שזה דבר מסוכן כי היה אסור לגעת בדולרים ובפרט בצקים בנקאיים מזויפים ובכיתם ליהודי הזה וזעקתם "אתם מחוייבים להציל" שזה פיקוח נפש ששלושים משפחות לקראת פסח יילכו לבית הסוהר והתחייבתם שאתם לוקחים על עצמכם את כל מה שיעלה הדבר ואתם תשלמו צער, ריפוי, ושבת. ונתתם פעמיים תקיעת כף שאתם תהייו אחראים על הכל ונתתם לו אלף דולר מקדמה.

    היהודי הזה האמין לפוסק הדור והשיג באותו ערב את כל הסכום והביאו לבנק דיסקונט בבורסת היהלומים ברמת גן, והמנהל בנק שרצה להתאבד בגלל הדבר הזה הבטיח שלא ימסור למשטרה.

    אבל אחרי כמה ימים המשטרה התחילה לחקור הדבר בשקט, והיהודי הזה רצה לעמוד בהתחייבותו כלפיכם והא עלה למשטרה ולקח הכל על עצמו, וישב שתי שבועות באבו כביר בבית הסוהר ושם במשטרה נודע לו שבנכם מוטלה קרליץ הוא זה שקנה מציטרנבוים שהיה שליח של העולם התחתון קרוב למליון דולר צקים בנקאיים מזוייפים.

    מוטלה קרליץ קנה את הצקים בחצי מחיר ונתן לחבירו סוחר הדולרים מאיר גלוזמן שיעזור לו להפיץ את הצקים המזוייפים, הם הרוויחו מליונים מהעיסקא, ואמללו עשרות משפחות שחלקם ברחו לחוץ לארץ ואנשים קיבלו התקפי לב, ויש שהפסידו את כל רכושם ואת כל חייהם.

    אבל בנכם מוטלה ברח לצפת ושכר שם וילה וחיכה שנתיים או יותר, עד יעבור זעם והתחבר עם פוליטיקאים כמו דרעי ואח"כ דאגו שיהיה ראש העיר ובפרט גלוזמן דאג שבגור גם ימליצו עבור מוטלה קרליץ.
    אין אדם נעשה ראש למטה עד שנעשה רשע למעלה (בעל הטורים-במדבר)
    אנשים באו לתבוע מבנכם את הגזילה ואתם אמרתם שהוא לא ידע שזה מזוייף והוא לא אשם, אבל אם קונים צק בנקאי בחצי מחיר האם זה יכול להיות צק אמיתי ??? האם בנכם כזה מטומטם ??? האם זו דעת תורה???

    כעת אתם שרציתם להציל את בנכם שלא יילך לבית סוהר לעשרות שנים באתם ורימיתם יהודי שצריך להציל שלושים משפחות ואתם תשלמו, ויהודי זה מסר את חייו עבורכם, והפסיד את כל רכושו ולכלך את שמו הטוב וסובל הוא ומשפחתו כבר שלושים שנה.

    עשרות פעמים הבטחתם "אני ישלם הכל" אחר כך בקשתם שיביא חשבון כמה הוא הפסיד והבטחתם שתשלמו הכל וקיבלתם חשבון על קרוב לחמש מאות אלף דולר שיהודי זה איבד בגללכם, וכשקיבלתם החשבון זעקתם כמה פעמים "ריבונו של עולם האלעס איז אמת" ואמרתם שהוא יבוא בעוד שבוע ותכינו לו את הכסף, וכשהגיע לאחר שבוע אמרתם שמוטלה טוען שאתם הייתם ערבים על פחות כסף, והיהודי הסכים לוותר על חלק מהכסף אם תתנו בכתב ידכם את כל הפרשה שיהודי זה נקי כפיים, ועמדתם וחבקתם את היהודי הזה והבטחתם שתוך כמה ימים תכתבו כל העניין ותשלמו כמה שיותר, וקראתם לשייקה שלכם שיזכיר לכם לכתוב מאחר וזה דחוף וזה כמה דפים. ולאחר זמן חזרתם בכם מהכל, והכחשתם ועשיתם עצמכם שאינכם מבינים מה רוצים ממכם.

    ישנם עדים חיים שמוכנים לתת שבועה דאורייתא שהכל שכתוב כאן אמיתי.
    אבל יש דין ויש דיין
    הרב פוזן לרפואה שלמה מהבי"ד שלכם הבטיח שיקרא לכם לבי"ד ולא יוותר לכם בתנאי שאדם נטרלי יחליט שהיהודי צודק, ולקח את הרב רייסנר שהיום הוא דיין בבי"ד קרליץ שהוא יהיה האדם הנטרלי, והוא ברר במשך כמה ימים שהיהודי צודק, ופסק שהיהודי הזה יוריד לכם את הזקן לעיני כל הקהל בתוך כולל חזון איש והרב פוזן הבטיח שיקרא לכם לבית דין מיד אבל הוא פחד.

    לאחר שהדבר נודע להרב סילמן הוא הודיע ליהודי הזה שאם יקראו לכם לבית דין אפילו שאתם בוודאי חייבים יפסקו לטובתכם.

    הרב בן שמעון ראב"ד הרבנות בתל אביב מתחמק לקרוא לכם לבית דין כי הוא מפחד, והוא הבטיח כמה פעמים שיטפל בזה.

    כל הגונב כאילו עובד עבודה זרה, ושופך דמים ומגלה עריות ומחלל שבתות (מסכת שמחות פ"ב).

    השבמחק
  3. המשך לתגובה קודמת
    המשך למכתב לניסים קרליץ

    יהודים הצילו את עם ישראל!!!
    "אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל" (שבת קל"ט.)
    אף אחד אינו רוצה להתערב כמו בשוליא דנגרי, שה' החריב את ירושלים.(יעב"ץ גיטין נח.)




    בס"ד עמוד ד

    מתקנות ועד ארבע ארצות:
    מי שאינו מחזיר הגזילה, אסור להכניסו לביהכ"נ, ולא יקבלו בניו לתלמוד תורה, וצריך לקרוא אחריו גנב וגזלן, ואסור לקברו בקבר ישראל

    ערב ר"ח אלול תשע"ב

    החותם בדם לבו, אחד מהקורבנות הנ"ל
    הרב י.מ. פ.
    בורו פארק – ניו יורק
    רב ומסדר קידושין בנוי גרסי

    נ.ב. אצלי בחשבון היו הצקים המזוייפים, ואני ברחתי לחו"ל, והיהודי הזה הציל את חיי. ואני מבקש מיהודי זה סליחה ומחילה על מה שגרמתי לו להרס חייו וחיי משפחתו. והריני כותב כל זה כי הייתי כפוי טובה עד היום, והקפדתו של הנ"ל פגעה מאוד בבריאותי ואני סובל יסורים נוראים, וחיי בסכנה.

    החלטתי לכתוב דפים אלו בגלל שראיתי שאתם חותמים כעת על מסמכים ביחד עם גדולי הדור, ומופיעים במועצת גדולי התורה ופעילים להצלת הדור, בזמן שלפני שנים אמרו ילדיכם שאתם לא מתפקדים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.