רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באפריל 2013

השקר והצביעות - תחליטו מתי אתם בריסקערס ומתי אתם עוברים להרב אלישיב

לכבוד
חיים שאולזון
 
ראיתי אתמול בהמבשר במוסף אמצע  השבוע כתבה אידיאולוגית טהורה נגד המזרחי ומוסד הרבנות. כתבה ששופכת אש וגופרית מהרב קוק זצ"ל דרך הרצל שגם כונה בכתבה שם רשעים ירקב, ועד לרבני הדתי לאומי. וכמובן הכל בהקשר לנפתלי בנט. אודה ולא אבוש שארבע שנים לא זכיתי לראות מאמרים אידיאולוגיים מבית היוצר של בריסק בהמבשר, כתבה עם הרבה דם רע והרבה שנאה.
 
אבל כנראה האופוזיציה עושה מה שלא עושים טובי האידיאולוגיים. זה המצב היום ברחוב החרדי. השקר והצביעות שולטים בכל פינה.
 
אבל מה שהכי מפריע לי, למה אותם צבועים דורשים להיות שותפים בתהליך בחירת הרבנים הראשיים, ולעיתים עושה רושם שהמגזר החרדי שותף יותר לתהליך הרבנות הראשית מאשר הדתי לאומי. ואני שואל את אנשי יהדות התורה האם הבריסקער רב שאתם מתהדרים בשמו היה מוכן בכלל לשמוע שאתם מתערבים.
 
ועוד שאלה, ותענו עליה בכנות עורכי המבשר. הרי מרן הרב אלישיב היה קוקניק בדם הלך נגד החרם של הבריסקער רב והתרתם אותו לבוא בקהל והפכתם אותו לגדול הדור. אז מתי שנוח לכם נגד בנט אתם בבריסק ושאתם רוצים להתערב בבחירות לרבנות אתם עוברים לרב אלישיב?
 

תגובה 1:

  1. כאחד מעורכי "המבשר" אני שמח לענות. אנחנו עשינו את אלישיב ל"רב" שלנו רק בשלב שבו אלישיב הפסיק לחשוב, הפסיק להבין ואמר רק "לא לא" על כל דבר מפני שבנוסף לכל הוא היה חירש לגמרי ולא שמע מילה וחצי מילה ממה שצעקו לו. היקפנו אותו בעוזרים ומשמשים שקיבלו מאיתנו הוראות. אנחנו שלחנו את השאלות ואנחנו חיברנו את התשובות. אלישיב ישב בחיתוליו והיה הדחליל שלנו. חבל שמת, יכולנו לכתוב "פסקי הלכה" בשמו הקדוש עוד הרבה שנים... אני מקווה שעכשיו הכל ברור.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.