רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באפריל 2013

קורנפלד כועס למען אנחנו כותבים על הנעשה באנטוורפן הוא מעדיף שלא יידעו

לכבוד הרב שאולזאון שליט"א
פנחס קורנפלד לא יודע איך לעכל את זה, הוא חשב שיש לו את היהודים באנטוורפן בכיס שלו, והוא מתחיל לראות שמתחילים לצאת מהחורים ולצאת החוצה ולפרסם את הטירור והשפיכות דמים והסחיטות שעשו ראשי מחזיקי הדת ובראש ובעיקר פנחס קורנפלד ליהודי אנטוורפן במשך עשרות שנים. אין לו ספק שיש אנשים מתוך הקהילה שמעבירים את המידע אליך, והוא יודע שיש גם בתוך גור, איפה שהוא מתפלל, הרבה שרוצים לראות אותו בחוץ.
ולכן זה לא מפתיע שהוא מתכוון לעשות אסיפה דחופה בימים הקרובים במשרדי מחזיקי הדת, בו הוא ינסה לראות מה עושים עם המצב החדש שנוצר בעיר, ומה עושים עם התלונות שיש במשטרה נגדו. כפי הנראה הוא ינסה להפחיד אנשים להעיד נגדו במשטרה, אבל הוא שכח שדרכים האלו עזרו בעבר אבל לא היום ואנשים כבר לא מפחדים ויעידו במשטרה נגדו.
הוא חשב שבזה שישמיץ אתכם בלמען תדע שלו שזה יעזור ואנשים יפסיקו להעביר מידע אליכם, אבל הוא התאכזב לראות שמעבירים ומפרסמים ביתר שאת וביתר עוז, ולכן הוא דיבר עם חבריו הטובים בהנהלת מחזיקי הדת כמו חיים פלוטשניק, חסיד גור גם הוא, ואחרים לארגן אסיפה דחופה מה לעשות.

לפני שבוע הוא התחיל במסע הכפשות נגדך כשבדרך כלל הוא קורא אתכם "די פראפעסיאנעללע לשון הרע שרייבער" עכשיו הוא כתב והשמיץ, רואים איך שהוא יוצא מכליו והוא לא יודע איך לעכל את העניין. אני שולח לכם את הציטוט מה שהוא כתב:
וויכטיגע מעלדונג

חוץ זיינע אנדערע באקאנטע חסרונות , פארשאפט דער אינטערנעט א מעגליכקייט פאר אללע ליידיגייער אין די וועלט (אויך אין די "אונטערוועלט") צו פארשפרייטען זייער האס און זייער גיפט.
ביז יעצט האט מען געקענט דערציילען לשון הרע, רכילות, מבייש זיין מענטשען, דערציילען גוזמאות און שקרים, שעלטען קללות, אנצינדען מחלוקת, ניבול פה א.ד.ג. נאר אויף א קליינעם פארנעם. ווייל מען האט נאר געקענט דערגרייכען און רעדען צו געציילטע מענטשען. היינט שאפט דער אינטערנעט א מעגליכקייט פאר יעדעם איינעם: דאס הייסט אללע פרוסטרירטע און אויסגעשלאסענע פון די געזעלשאפט, נידעריקע און ביליגע מענטשען, ליידיג-גייער און אפילו צוריק געשטאנענע מענטשען (מען רופט דאס אן : כל צרוע וכל זב וכל טמא לנפש....) זיך צו עפענען א "בלאג" און ארויס שיקען אין די גאנצע וועלט זייערע לשון הרע, רכילות, מבייש זיין מענטשען, דערציילען גוזמאות און שקרים, שעלטען קללות, אנצינדען מחלוקת, ניבול פה און שנאת חינם.

אזוי ווי א "דבר אחר" פיהלט זיך אינדערהיים אין א הויפען פון מיסט (ח..ר נובר באשפה) , שטראמען צו אללע ליידיגייער אין דער וועלט (און בעיקר פון די אונטערוועלט) און שלינגען מיט תאוה און פארגענוגען די אויסגעטראכטע פאנטאזיען, חלומות און שקרים פון די בלאג'ס. א טייל פון די ליינער מיינען אז זיי זענען אויך וויכטיג, און לייגען נאך צו פעפער און זאלץ צום הויפען מיסט (תגובות) .
מיר פארשטיין נישט וויאזוי יידען (אויך אין אנטווערפען) וואס אויף די גאס שפילען זיי א ראלע פאר זיין שומרי תורה ומצוות און "אפיציעל" זענען זיי אפגעהיטען פון כל דבר אסור זאלען זיך, טאג איין טאג אויס, קענען אוועק זעצען און ליינען דאס מיסט. נאך מעהר, ווי שעמען זיי זיך נישט מיט דעם ארויס צו קומען אין די גאס און דאס ווייטער צו פארציילען. וויפיעל מענטשען האבען אונז שוין אריין געשיקט קאפיעס פון דעם מיסט...
"למען תדע" האט זיך אימעער געהאלטען אויף א מאראלישען ניווא און וועט זיך היינט אויך נישט אראפלאזען צו זייערע ביליגע שטופע. מיר זענען נאר מודיע אונזערע ליינער אין בעלגיע און אין אויסלאנד, אז אללעס איז אין אנטווערפען ב"ה אין ארדענונג און אז עולם כמנהגו נוהג.
מיר וואונטשען אללע אונזערע ליינער און דעם גאנצען אנטווערפענער ישוב, אז זיי זאלען מיט געזונט, מיט א גרונג געמיט און אהן קיין שום זארגען, מאריך ימים ושנים זיין עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

14 תגובות:

  1. קראתי עכשיו את הטינוף של פנחס קורנפלד/למען תדע.

    ובאמת כל הטינוף וההשמצות שהוא מנסה לזרוק עליכם הוא בהחלט נוגע לגביו ורק לגביו ומתאים להגיד על הפשקוויל שלו המשוקץ ומתועב הנקרא בשם למען תדע.

    כשאני קורא את השקר הגס של קורנפלד שכותב: ״ ״למען תדע״ האט זיך אימעער געהאלטן אויף א מאראלישן ניווא אין וועט זיך היינט אויך נישט אראפלאזן צי זייער ביליגע שטופע״
    פשוט בא להקיא... על השקרים הגסים שלו בלי שום בושה....

    השבמחק
  2. כשרואים את הטיפוס של קורנפלד חסיד גור באנטוורפן, שהוא באמת איש בליעל ורע מעללים, זה כבר לא מפתיע אחד הדיווחים פה באתר על הסערות המזעזעות בגור ואצל האדמו״ר מגור אישית!

    השבמחק
  3. קורנפלד בלמען תדע הקודם הוא כבר מודה במקצת כשהוא כותב ואני מצטט:
    ״ מיר זענען נאר מודיע אינזערע ליינער אין בעלגיע אין אין אויסלאנד אז אין אלעעס איז אין אנטוורפן ב״ה אין ארדנונג אין אז עולם כמנהגו נוהג״

    העובדות מדברות בעד עצמן וזה מראה על אישיותו של האיש קורנפלד שפל ונבזה.

    השבמחק
  4. ס׳איז טאקע אמת אז ״ עולם כמנהגו נוהג״

    ס׳איז אבער די גרעסטע ליגנט אז אין אנטוורפן איז אלעס אין ארדנונג, זאל דער אייבישטער אינז אלע שומר ומציל זיין פין אזא ״אלעס איז אין ארדענונג״!!!!

    השבמחק
  5. קורנפעלד בלמען תדע שלו שהוא שולח ב e-mail הוא לא כותב שהל בסדר באנטוורפן.

    אבל כותב במפורש שזה הרושם שהוא מנסה לייצר ומשום כך הוא מדווח לתושבי וליוצאי אנטוורפן שכאילו הכל בסדר.

    במילים פשוטות הוא בעצם מודה שהוא משקר ביודעין ובכוונה תחילה!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. קןרנפלד מושחת!!!!!!!!!!!!!!
    וגם גליצקי

    השבמחק
  7. פאר וואס עפענט מען נישט קיין בלוג אויף אלעם וואס ער האט שלעכט געטין פאר מענטשען !


    אין אויך אויף גליצקי!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. מה קרה? אתם מפחדים שעל הבשר שלכם שם בבריסל הולך בקרוב להתפרסם האמת על מקורו ועל האברך 'מן' המשגיח שם וכו'
    לכן התחברתם למאכיל נבלות הוותיק

    השבמחק
    תשובות
    1. תוכן תגובתך מאד לא ברורה, האם אתה מוכן להרחיב בנושא?

      בבקשה.

      תודה.

      מחק
    2. השם המתאים לפשקוויל השבועי של פנחס קארנפעלד:

      ״ למען אל תדע״ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
    3. פנחס קארנפעלד באנטוורפן חסיד גור, הוא נטל בל יתואר לחסידות גור ולהאדמו״ר העומד בראשה.

      מחק
  9. מה שקורנפלד הרשע עולל במשך השנים לכמה אנשים בקהילה איז א הימל געשריי.
    לתת אנוש הזה אין טיפת רחמים ולא משנה לו כנגד מי.
    הוא צריך להפנים שהיום בעידן האינטרנט הכל נשפך החוצה!!!

    השבמחק
  10. No poetry today in the Netherlands language
    ?

    השבמחק
  11. למה? פעמיים!
    שאלה קשה יש לי
    למה?
    מה נשתנה אנטווערפן מכל העיירות וריכוזי יהדות החרדיות בעולם?
    מלונדון או מציריך או מכל מקום אחר אתה שומע רק פעם בשנה ואולי פחות
    אבל אנטווערפן שיש שמה בקושי 1600 משפחות שומרי תורה יש לפחות בכל שבועיים "חגא" אחרת?
    לפי רוב המחלוקות והפוליטיקה שיש שמה אפשר לחשוב שגרים שמה יותר ממיליון יהודים!
    ועוד שאלה יש לי:
    "למה"?
    יש שמה איש אחד קוראים לו אהרן שיף, הלה הצליח ונשא חן בעיני קורנפלד, "הממליך מלכים והעיקר "ולו המלוכה"", ומנו אותו לפרה דאתרא של הקהילה, משלמים לו משכורת שמנה מאד, והלה לא מתערב בשום בעי' בקהילה שלו, בכל פעם שיש איז מחלוקה חדשה (או ישנה-חדשה או חדשה-ישנה וכו') הוא טס לעו מקום אחר בעולם (קרי: הרב טס בערך פעם בשבועיים)?
    למה הוא לא משתדל לפחות לעשות קצת סדר בגן החיות שמה?
    למה משלמים לו כ" הרבה כסף?
    ועל חשבון כמה מתים ולחם עניים הוא חי?
    איפה אהר'לע? איפה אתה? ב'ערלוי? ב'רחובות קרייה?
    עושה מעט ומקבל הרבה
    העיקר, כבר קנית קולפיק? כי בעצם זה הבעי' היחיד שיש לך באופק!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.