רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באפריל 2013

דרעי לא שמאלני - תפסיקו להסית

לכבוד חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
במשך חודשים מתנהלת אצלך הסתה נגד הרב אריה דרעי כאילו הוא שמאלני וכל מגמתו כעת בכנסת לגרש מתנחלים והנה הוא עומד לבצע טרנספר.
 
אז אני רוצה להרגיע כאן את הציבור. אנחנו יודעים שיש מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. אריה דרעי רחוק מלהיות שמאלני, הוא ביקר בשומרון מיד לאחר הבחירות והודיע שכל ילד יהודי חייב לבקר בשומרון. לצערנו לוקחים משפט מדרעי ומנסים לעקם אותו ולהפוך אותו בכח למה שהוא לא. ואם אריה דרעי היה פותח את הפה ומספר את האמת מה שבאמת קרה באוסלו השמיים היו נופלים. רק מפאת כבוד התורה אריה נוצר בליבו את האמת. דרעי יודע והצהיר שאוסלו הייתה טעות והוא מתחרט על מה שהיה.
 
ואני אומר חד משמעית בשמו של הרב דרעי, לא יהיה הסכם מדיני שיכלול ויתור על שטחים שדרעי יהיה שותף לו. נקודה. כולם ראו את התוצאות ודרעי הצהיר על זה גם ערב הבחירות בראיון מרכזי לעיתון משפחה. דרעי מספיק חכם בשביל להפריד בין אופוזיציה לנושאים עקרוניים. ואני מבקש עם כל הכבוד שזה טרנד בימין לשנוא את דרעי, תרדו ממנו. גם לנאצות ולהסתה נגד נבחר ציבור יש גבול. ואנא לא לנצל מחלוקת פנימית בש"ס בשביל להכות בדרעי. ואני מקווה שבתוך מספר שבועות עם ישראל יתבשר שיו"ר ש"ס הבא הוא הרב אריה דרעי.
 
ערב טוב
 
שאול כ.
בית שמש

תגובה 1:

  1. שאול היקר (?)
    אני מקווה שאתה לא באמת מאמין למה שאתה כותב כי אם אתה מאמין אז אתה תמים למדי (בלשון המעטה!)
    אריה דרעי אחראי, כמעט באופן אישי, לנסיון המוזר והמצמרר בחיי אדם שנקרא "הסכם אוסלו" והוא עשה זאת במודע ולמרות שהיו הרבה שהזהירו מהתוצאות עוד לפני שההסכם נחתם.
    דילהתממות בשם דרעי שמעבר להיותו פושע הוא גם אחראי לרצח של יהודים (כנראה הרבה בגלל חוסר אכפתיות לתוצאה ורצון לכבוד)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.