רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2013

ריבוי ממזרים חרדים בישראל

מי שיקרא טוב את המכתב הזה וילמד אותו הלכתית מגיע למסקנה כי מאות ואולי אלפי ילדים חרדים הם ממזרים פשוטו כמשמעו. חלק גדול ואולי אף רובם של הגיטין אצל נשים ניתנו שלא בהסכמה מלאה, וויתרו או יותר נכון נאלצו לוותר תמורת גט. מי שילמד את התיקים, במיוחד את המריבות ומה שנקבע בסופו של דבר ימצא כי הגט לא ניתן בלב שלם כפי שצריך להיות אלא בהכרח ובכפיה גם אם לא אומרים זאת מעשית. כשנשאל את מי שגירשו אם הם יכלו לא לגרש היו מגרשים, רובם לא היו נותנים גט

אני לא נכנס לכל אלו שאומרים בגלוי ובצורה הכי ברורה כן אני נותן גט בגלל שאין לי ברירה אחרת ולא מפני שאני רוצה. בית המשפט או בית הדין הכריח אותי ולכן אני עושה זאת, ושוב אנו בבעיה, מפני שהלכתית יש בזה משום גט מעושה

עכשיו בואו ניקח את הגרושות שהתחתנו וילדו ילדים, האם אלו כשרים או שמא ממזרים?

לכן, פלא גדול הוא על אותם הרבנים שכתבו את המכתב הזה, גם אם יטענו כי הם מבקשים לתקן, ובכל זאת הם מוציאים על ידי כך לעז על אלפי ילדים חרדים כי הם ממזרים

תגובה 1:

  1. ר' שאולזון - לא מדובר כאן ב"הוצאת לעז" כי אם בגילוי האמת. אם ילד הוא ממזר אי אפשר להתעלם מכך או "לתקן" זאת על ידי התעלמות. להפך. התעלמות היא פשע המכשיל את הרבים. כל צאצא של נישואים שניים של האם חייב להיות מוחזק כממזר עד אשר יוכח אחרת. עלינו לדרוש שבכל עיר ועיר יוקם בית דין נפרד שיחקור לעומק כל גט וגט ויצהיר בריש גלי מי ומי בממזרים. אכן צפוי שעשרות אלפים יוכרזו כממזרים וכך צריך להיות!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.