הכאוס במירון!!!!! במוצ"ש יצאנו מהמרכז לכיוון מירון בשעה 12 בלילה, בשעה 01:48 הגענו לצומת קדרים. המשטרה כיוונו אותנו דרך צפת . מצומת אליפלט עד הכניסה הדרומית לצפת לא ראינו ולו שוטר אחד לרפואה. התנועה זחלה באיטיות מחרידה , מרחק בן 10 ק"מ לקח לנו לעבור שעתיים תמימות!!! וכל הפקק המיותר הזה היה יכול להפתח בקלות, לו מספר שוטרי תנועה "זריזים" היו מכוונים את התנועה, נותנים עדיפות לתחבורה ציבורית, ומפנים רכבים פרטיים לחניונים מרוחקים ואולי לצפת. יש לציין כי רכבים פרטיים חנו על השוליים, דבר חמור מאוד מבחינה בטיחותית!! לאחר מכן מעין זתים עד למירון נסענו בשאטל שלקח לו כחצי שעה. ובגלל שהכביש היה פקוק נאלצנו לרדת לפני צומת מירון וללכת על הכביש תוך סכנת חיים!!! ב 7.30 בבוקר כשרצינו לחזור, חיכו אלפי אנשים לשאטלים שבוששו לבוא בגלל שהכל היה פקוק. שאלנו שוטר א' מה לעשות אמר לכו למעלה. שאלנו שוטר ב' אמר לכו למטה וכן הלאה. כשניסינו לעצור אוטובוס לכיוון עין זתים. הזדעקו השוטרים "כאן אין כאן תחנה לכו ברגל לעין זיתים" . לאחר ייאוש התחלנו לצעוד כשלפתע אנחנו מבחינים באוטובוסים שהורידו נוסעים וחזרו ריקים לעין זיתים, ואכן עלינו על האוטובוסים באושר גדול. יש לי חבר שיצא ממירון לכיוון צפת בשעה 5 בבוקר והגיע ב 9 בבוקר!!!!!


זכותו של רשב"י הגנה וב"ה שזה נגמר ללא הרוגים!!! לסיכום לא היה שום ניהול ושם פיקוד בשטח!!! במדינה מתוקנת מפקד הגיזרה (אם יש כזה) היה מתפטר במיידי!! אסור לעבור בשתיקה על השאננות של המשטרה שהביאה לכשל החמור הזה.

בכל שנה מתרברבים העסקנים והשוטרים בכך שהכל היה מנוהל כמו שצריך. אבל כשיש קריסה אף אחד לא מודה באשמה. כדאי מאוד שכל הציבור יזעק זעקת גדולה כדי שבשנים הבאות תהיה שליטה וניהול תקין למניעת אסון ח"ו .
להצלחות אבות רבים אך הכשלון יתום!!!!