רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באפריל 2013

מודזיץ מגדלת כת חדשה - בנו של האדמו"ר מורה לתלמידים לא לשמוע בקול ההורים

לכבוד הרב שאולזון
שלום ורב ברכה
האברך בתמונה הינו בן האדמו"ר ממוזיץ מבני ברק שמו יחזקאל טאוב
הנ"ל מנהל חבורה של אברכים  צעירים בני עליה תמימים  
הבעיה היא שהוא נכנס להם לתוך חדר חדרים  ,קובע להם מהלכים ויוצר בהם תלות מוחלטת בו ,כאשר ההורים מתנגדים הוא מורה להם חד משמעית שלא לשמוע בקולם ,
הורים רבים לאברכים בוכים על כך שבניהם/חתנם נלכד ברשת הכת
אביו כ"ק האדמו"ר ממוזיץ שליט"א ניתק אתו כל מגע והם בקושי מדברים
בעבר הנ"ל היה גר בבני ברק עד שעלו אליו משגיחי הישיבות הגדולות בראשות הרב מושקוביץ משגיח בישיבת צ'רנוביל בבני ברק ואיימו עליו כי יצאו נגדו בקול קורא אז הוא עבר לירושלים ומתגורר ברחוב חפץ חיים 52
הוא קורא קויטלך וחסידיו מחזיקים אותו לעושה נפלאות ומרננים כי כאשר הוא מצייר בידו ציורים על השולחן אזי הוא מכוון שם הויה ועוד שטויות מהסוג הזה
כן והם טוענים שכבר בישיבה ידע לקרא קויטלך ,
כאמור ההסתה נגד ההורים מתקיימת במלא עוזה והדבר המשותף המאחד את רוב האברכים שם זו התנגדות ההורים וצפצוף ארוך של הילדים על ההורים.
תמונות אלו צולמו היום ל"ג בעומר במירון כיצד הנ"ל עובד על האברכים התמימים העומדים לפניו כעבדים
המאפיינים של קבוצה זו הם ככת לכל דבר ועניינן פולחן אישיות בוז לכול הסובב בבחינת אני ואפסי עוד וכאמור הכי חמור בוז להורים באשר הם הורים.
אודה לך באם תוכל בבקשה להעלות כתבה בנושא.  
בתודה
הורה דואב

41 תגובות:

  1. יפה שהתחלת להתייחס לקהילות עם פחות מ 3000 משפחות. הבא בתור שאץ ויזניץ

    השבמחק
  2. אני מכיר את הנושא מקרוב מהיכרותי אישית עם יחזקאל טאוב הנ"ל עוד כשישב בביהמ"ד של חותנו מקאלאשיץ ברח' דסלר בב"ב ואני הייתי משוחח אתו על כל ענייני הפוליטיק המקומית והארצית ומפעם לפעם היו נכנסים בחורים שהם חסידים שלו והיה פושט צורה ומחליף צורה ממש אומנות לשמה.
    ואח"כ הייתי שומע מחסידיו תואר גדולתו ורוב עשרו שאפי' הבעש"ט הק' לא הגיע רח"ל לקרסולי הנ"ל ועוד כהנה וכהנה רבות.
    וידוע הדבר שאביו האדמו"ר ממודזיץ מסוכסך איתו מתחת לשולחן אבל אין לו מה לעשות, כי אם חסידיו אינם צריכים לשמוע בקול אביהם, כל שכן הוא עצמו אינו צריך לציית לאביו וכו'
    ואכמ"ל.

    השבמחק
  3. התמונה בתגובה מעלי ממש לא מתאים לבלוג נא למחוק.

    השבמחק
  4. הם שוב פרצו לך לאתר?

    השבמחק
  5. אני חושב שהגזמת בתיאורים, אין חסידים ואולי קומץ של מקס' מנין שבנתים נוהר אחריו, נער הייתי וגם זקנתי, וכנראה אתה רוצה להגדיל אותו ולכך כתבת עליו.

    השבמחק
  6. אל תשכחו שגם האבא הוא לא צדיק גדול. הנ"ל שולח להתדיין בבתי משפט כלליים ולא בתי דין רבניים. האם מדובר בבן שהיו עליו כל מיני תלונות לא מחמיאות והאבא שלח אותו להתדיין בבית משפט? מצחיק שאדמור שלא מקיים את דברי התורה יושב במועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ומחליט על צעדים "חינוכיים" לציבור החרדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נגד גויים הולכים לבתי משפט כלליים! וד"ל...

      מחק
    2. נגד גויים הולכים לבתי משפט כלליים! וד"ל...

      מחק
  7. ממילא שאבא מתלונן (זה גם לא העסק שלו אבל נניח )
    על כך

    אבל השווער יתערב בחיים ?
    מי הוא בכלל

    השבמחק
  8. ראיון חדש של חסידי גור להכניס לכאן זימה,
    והוא ע"י בניית פרופיל עם תמונה מזוהמת, וא"א לבדוק זאת בכל פעם שמישהו מעלה תגובה.

    השבמחק
  9. יענקל בטלמן (מייסד מוסדות חצר נדבורנא ירושלים),
    כבר קרוב לחודש לא רואים אותך בנדבורנא בגלל הבושות שיש לך (מהגבאים, ראשי הכוללים, רבני הקהילה, חותנך, מחותניך, וכל בני המשפחה המורחבת ועוד ועוד), עכשיו אתה מנסה גם כאן...
    כשגם פה לא תצליח אני ממליץ לך לעבור לתחקירים הידועים של אמנון לוי...

    השבמחק
  10. נאמר בחפץ חיים, הלכות לשון הרע כלל ו':אסור לקבל לשון הרע בין שהוא מהדברים שבין אדם למקום או מהדברים שבין אדם לחברו, דהיינו שלא נאמין בלבנו שהסיפור הוא אמת, כי על ידי זה יבוזה בעיניו מי שנאמר עליו, ואפילו אם לא יסכים לו בפירוש לסיפורו, שאם לא כן הרי הוא שונה את העוון בכפלים, שהוא מספר ומקבל.
    שלום וברכה אני לא אנונימי יש לי שם ופרצוף ושלא ככותב הפשקוויל אני לא מסתתר מאחורי כינוי מטופש ושיקרי שמי אהרון אפשטיין ואני גר בגוש עציון וזכיתי להתקרב ליהודי הצדיק ששמו מוכפש מעליי.
    הכותרת המרעישה מדברת על כת מעניין...
    כי אני לצערי הרב בעל ניסיון בכתות, תשאלו אותי מה?!
    גדלתי בכת!
    שם היכו סחטו וגנבו כספים במליונים ראשי הכת חיו בשררה בעוד רוב ההורים הנדכאים קיבצו נדבות!
    אחרי תהליך ארוך מאוד של חזרה בשאלה וחזרה בתשובה הגיע אליי חבר מקורב לרב טאוב שליט"א ושכנע אותי לבוא ולפגוש אותו, אודה על האמת הייתי בשלב בו לא היתה לי אמונת חכמים כלל וכלל ועוד במדרגות לבית שלו רציתי להסתובב וללכת אבל נכנסנו.
    לפני שנכנסתי היו לי המון שאלות אבל כשהדלת נפתחה ראיתי בית כמעט וריק מריהוט שולחן ארוך וריק מכלי כסף כלשהם רק שולחן ארוך עם ארון ספרים בצד ויהודי צעיר וחיוור עם טוהר שפשוט קורן ממנו יושב ולומד הלב שלי התחיל לדפוק פשוט נמחקו לי כל השאלות ורק מחשבה אחת עמדה לי בראש "מה אני אגיד לו???" בחיוך מאיר הוא הזמין אותי לבוא לשבת לצידו פתחנו בדברי תורה ובשיחה ארוכה מלאה שתיקות נבוכות משני הצדדים ולבסוף כשיצאתי הרגשתי כאילו אני מתפוצץ משמחה לא האמנתי שבחיי אזכה לפגוש כזה יהודי וזאת לאחר שהייתי אצל כמה וכמה המתקראים צדיקים ואולי הם באמת כאלה אבל יצאתי מהם בהרגשה ריקנית ירדתי מרחוב שטראוס בגאולה לכיוון מרכז העיר ובצונמת רחובות יפו קינג ג'ורג' אני רואה יהודי צדיק חב"דסקער שאני מכיר בצד השני של הכביש ואיך שאני מסתכל עליו הוא מתחיל לצחוק אז נופפתי לו והוא לא הגיב אז קראתי לו בשם ואז הוא צועק לי "אהרון שלום באמת לא הבנתי מה זאת השמחה הזאת שקפצה עליי פתאום מאיפה אתה חוזר שאתה כל כך מאיר???"
    בהמשך זכיתי להתקרב אליו יותר ויותר עד שהתחלתי לקרב אליו בחורים צעירים שנשרו מהדרך בחורי חמד אחד אחד שפשוט לא מוצאים את עצמם.
    ובאיזו מסירות נפש הוא יושב ולומד אתם!
    תבינו מדובר ביהודי צעיר וחלש שלא מזמן היה חולה מאוד ובקושי הצליח לשבת מדי פעם אנחנו קובעים עם הבחורים שיעור איתו במוצאי שבת ובאותה שבת הוא כמעט התעלף בסעודה שלישית הגעתי לשם בשעה מאוחרת וחיכיתי לבחורים והיה שם אחד מהאברכים שאמר לי שהרב כנראה לא יוכל למסור את השיעור היום "אתה תראה שהוא ימסור" אמרתי לו.
    ואוהו הוא מסר!
    בקול גדול כאילו הוא לא חולה כבר יותר משבוע!
    אחרי השיעור שנמשך לתוך השעות הקטנות של הלילה יצאנו החוצה ואותו יהודי נשאר קצת לדבר איתו וכשיצאתי נזכרתי ששכחתי להוציא איתי את הזבל (מנהג קבוע שלי)וחזרתי ראיתי את הרב נשען חיוור לגמרי על הקיר אותו יהודי סיפר לי אחר כך שמייד כשיצאנו הרב התחיל לרעוד פתאום בכל הגוף אז הוא שאל אותו למה הוא מסכן את הבריאות שלו ככה?
    הרב ענה לו "מה אני אעשה?! תראה איך הקדוש ברוך הוא נוהג איתי איך אני לא אנהג איתם כך"
    חשוב לי להדגיש שישנם פעמים שאני נכנס לביתו ואין אוכל במקרר!
    קשה לי לשמוע כזאת הוצאת שם רע מבלי לענות ולהוקיע את השקרן אותו הורה דואב אינו הורה כי אם חמיו של אחד האברכים הידוע בשנאתו העזה לרב ופועל בדרכים הכי מלוכלכות כדי לפגוע ברב ובחתנו האומלל שכל חטאו הוא רצונו להידבק בצדיק אין הורים רבים שבוכים, ואין כת ואין נעליים, ישנו נחש קטן ושפל שזורע שנאה וכל מי שרוצה להיווכח אחרת מוזמן להתקשר אליי בין השעה ארבע בצהריים והלאה ולדבר איתי אישית, ומי שרוצה לבוא ולראות במו עיניו עד כמה השטות הזאת שיקרית מוזמן לבוא ולפגוש את הרב ומובטח לו שלא יצטער על כך.
    למי שחושב להתקשר ולקלל או לאיים אני מזהיר עכשיו שזה יעבור מייד למשטרה.
    0523432913
    אמרו חכמים, על שלוש עבירות נפרעין מן האדם בעולם הזה, ואין לו חלק לעולם הבא--עבודה זרה, וגילוי עריות, ושפיכות דמים; ולשון הרע, כנגד כולם. ועוד אמרו חכמים, כל המספר בלשון הרע--כאילו כפר בעיקר, שנאמר "אשר אמרו, ללשוננו נגביר--שפתינו איתנו: מי אדון, לנו" (תהילים יב,ה). ועוד אמרו חכמים, שלושה לשון הרע הורגת--האומרו, והמקבלו, וזה שאומרין עליו; והמקבלו, יותר מן האומרו.
    http://www.mechon-mamre.org/i/1207.htm

    השבמחק
  11. כ"ק מרן יחזקאל טאוב שליט"א הוא הוא האדמו"ר ממודזיץ. ר' חיים שאול טאוב שקעה שמשו וזמנו עבר. אך כ"ק מרן האדמו"ר ממודזיץ יחזקאל טאוב שליט"א גדול הוא מכל רבני ישראל - בתורה בקדושה ובמעשים טובים. רק לו נישא תפילה, ונאמר: כבוד קדושתך, הושיעה את עמך, הושיעה את צאן מרעיתך,כי אין לנו אלא אתה!

    השבמחק
  12. דבר ראשון מודז'יץ לא מגדלת.... זה גדל מחוץ למודז'יץ.
    דבר שני להווי ידוע שאין כל סיכסוך בין האב לבן ורק בחג האחרון הבן היה כל החג אצל האב בבית והשתתף בכל השולחנות וכו' וגם אחרי החג...
    אבל כמובן שיהיה מתח כיוון שאין מי שלא יהיה במתח עם אחד שחותר מתחת לכסאו וכבר מצאנו אצל דוד המלך עם אבשלום....
    והיה מן הראוי שלא כל אחד יפרסם תגובה מצוצה מהאצבע רק בגלל שרוצה לקדם את הכתבה או כדי לרכל על יהודי שאין לו שמץ של מושג מי הוא.
    ואוי לו למי שמדבר על צדיקים לכן אנא היזהרו בלשונכם!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  13. אם הדברים שכתובים במכתב הם נכונים אז צריכים להילחם בו "וכבר עכשיו" וממש עד חרמה!
    ומי שמיודע קצת היסטורי' יודע כי אותו דבר היתה אצל מיכל ליבוביץ המכונה "אדמו"ר מניקסלבורג" מארה"ב שממש הרס משפחות שלמות וגרם למחלוקות ענק בין איש לאחיו ובין אב לבתו באופן שלא שמענו עד כה, וגרם הרבה הרבה בעיות לחסידיו וחבל שלא סיימו הפרשה איתו כשעדיין היה קטן.
    אני מכיר באופן אישית כמה מחסידיו שסובלים מרה עד עצם היום הזה מעצות האחיתופל שלו
    והוא גם הלך באותו שיטה "להתנתק מההורים ומכל העולם" "ורק אני נמצא בעולם"
    ועל זה אנו מתפללים שתצילינו היום ובכל יום... מפגע רע... מחבר רע... ה' ישמור כל עם ישראל!

    השבמחק
  14. אל תאמין בעצמך עד יום מותך, על כל גדול בישראל אפשר לצאת עם חשדות, והשם יצילנו שלא ייצא חילול השם, אך מכאן ועד להלחם נגדו, וכי למה, האם הוא מחנך נגד השם או נגד משיחו?

    השבמחק
  15. מדהים שכולם פה אנונימיים אם כבר לדבר רעות לפחות תעמדו מאחוריי המילים האלו נחשים.
    הוא אינו חותר תחת כסא אביו כי כל חסידיו הינם מחסידויות אחרות.
    וב.הם באים אליו.
    ג.לא רק שהוא אינו מורה להתרחק מההורים הוא אינו מורה דבר הוא רומז לדרך שהוא חושב שצריך לנהוג בה ומי שרוצה להבין מבין מעולם הוא לא הורה לי הוראה מעולם לא דרש ממני דבר להיפך רק נתן לי.
    נתקעתי פעם בלי כסף לנסיעות מכיון שהייתי אצלו עד מאוחר ודיברתי עם חבר בטלפון ושאלתי אם יוכל להלוות לי כסף והרב שמע את זה ומייד הלך והוציא כסף וממש דחף לי אותו כמעט בכוח ואמר אל תיקח ממנו הנה קח!!
    ולא שיש לו כסף כבר כתבתי כאן שלפעמים אין אוכל במקרר.
    כל מי שיאמין לדברי הבלע הגלויים והנסתרים כאן עובר על לאווין דאורייתא ופוגע בכבוד תורתו ותלמיד חכם שמחל על כבודו אין כבודו מחול אז למען הסר ספק עדיף לכם להימנע ומקסימום לבדוק את הנושא לעומק ולא משמועות של אא"א.
    אהרון אפשטיין.

    השבמחק
  16. אלעס איז אונזערס1 במאי 2013 בשעה 1:01

    אני מכיר אותו באופן אישי, ומכיר אנשים שהיו בכת שלו וכאלו שעדיין ואני אומר לכם אל תאמינו לחסידישע מעייסעס של חסידיו. האדם הזה מנהל כת במלוא מובן המילה לזכותו יש לציין שהוא תמים ואכן מאמין במה שהוא אומר ועושה הוא משוכנע שהוא צדיק שמימות הבעש"ט לא היה כמוהו ויש לזה שם קוראים לזה "שיגעון גדלות". הבעיה האמיתית בכת זו בשונה מקהילות אחרות זה שהוא מוכר לחסידיו אשלייה של עבודת ה', ואסביר כל יהודי (חסיד כליטאי או ספרדי) יודע עבודת ה' אינה קלה ודורשת עבודת המידות יומיומית התמדה בתורה ובספרי מוסר וחסידות והתקדמות עקבית (כמה שתהיה מתסכלת) זה אלף בית. כל אחד יודע שלא ניתן ביום אחד להפוך לצדיק ו"הגדול מחברו יצרו גדול הימנו" ושיש בחירה חופשית (לא קלה) וירידת הדורות. (וכבר מהאר"י הק' ידוע שאמר שבזמנו כל מצווה הכי קטנה שווה פי 500 (!!!) מהמצוות של דורות הקודמים בגלל הקושי של ירידת הדורות וכ"ש בזמננו) לעומת זאת יחזקאל טוייב אוסף בחורים ואברכים עובדי ה' ומציע להם "דרך" חדשה בעבודת ה' קרי הכנת מנה חמה של צדקות, רק להכניס למיקרו ואתה צדיק שכוללת כמובן ציות מוחלט אליו ורק אליו ניתוק כל קשר רגשי למשפחה ולקהילה ממנו הם באו וכמובן לא לשמוע ולא להתווכח עם אף אחד גדול ככל שיהיה ואם מישהו ינסה לדבר איתם נגד הכת לדווח מיד. כל אלה הנם מאפיינים בולטים של כתות מכל רחבי העולם מה"סיינטולוגיה" ועד ה"אימן" ואכמ"ל עד כמה זה הרסני הוא אמנם לא דורש כסף מחסידיו (לפחות בינתיים) אך אין זה משנה את חומרת הדבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אומר ומה אדבר . את הרב יחזקאל טאוב אני מכיר כמה וכמה שנים הוא אדם שסבל הרבה וסובל עדיין צרות וכל מה שכתב אותו הורה שאני מתפלה שהוא כותב על בנו באינטרנט שזה אומר שאין בך יראת שמיים ולכן בניך רוצה לעבוד את ה' במקומות שלך יהיה קשה להבין מה היא קדושה . ועכשיו קצה על האיש . אני מכיר כמו שכתבתי כמה שנים . א' עבודת ה' שלו זה משהו מיוחד ב' נפלאות שאני אישית ראיתי ממנו , ולא ששמעתי מאנשים . ולחן היתה צריך לבדוק לפני שאתה מכפיש את שמו .

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס1 במאי 2013 בשעה 9:34

      אנונימי נכבד. אני לא הורה וק"ו שאין לי ילד שם. אני מכיר אישית את האיש ואת שיחו ובדקתי היטב לפני שכתבתי (כאמור אני מכיר אותו וחלק מחסידיו אישית ואני יכול להעיד על כך בב"ד לו זה היה נדרש)וכתבתי דברים ברורים לעומתך שאינך כותב דבר בעל הגיון חוץ מניסים ונפלאות שהיו או לא, אני לא מתווכח על יראת שמים וקדושה כתבתי הגדרות פשוטות ומקובלות על מושגים אלו אם אינך מסכים איתי עליך להבהיר את דבריך וודאי שלא לתלות טענות ברורות בבוקי סרקי כמו "הכפשות" "יר"ש" וקדושה"...

      מחק
    3. אתה פשוט משקר במצח נחושה.
      מדובר בצדיק ירא שמיים שמעשיו רצויים ומקובלים.
      גדולי המקובלים מעידים עליו כדוגמת הרב בצרי שאמר לו שלא יטעה "ייצאו נגדך אבל כל מי שייצא נגדך הוא לא מהקדושה"
      ודי לחכימא ברמיזא.
      אהרון אפשטיין.

      מחק
    4. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 2:48

      אתה פשוט קובע כך "מדובר בצדיק ירא שמיים שמעשיו רצויים ומקובלים." כי אתה הוא זה שעינו בשמים ולשונו תהלך בארץ לקבוע מי צדיק ומי לא, ברור שאינך נזקק לראיה או טענה כלשהי אלא כמשה מפי הגבורה, ואתה באמת חושב שמישהו ייקח אותך ברצינות?

      מחק
  17. לכבוד הרב אלעס איז אונזערס שלום רב

    מדבריך נשמע שהקנאה יוצאת לך מהמקלדת - אם הבעיה שחסר לך כמה גיחזים שילקקו לך את הציפורניים נדאג בין גולשי האתר לספק לך את זה.
    רק תתן כתובת מדויקת (-אגב זה כבר היה כתוב באתר...)

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 1:18

      זה ממש משעשע שאתם טועים בי וחושבים שאני י.ב. "והרב" אני לא כתבתי את המכתב ואין לי בני משפחה בכת (כבר לא) ולא בנים וחתנים. אבל מאוד מאיר עיניים לקרוא את התשובות שלכם על טענותי (וטענותיו) "הקנאה יוצאת לי מהמקלדת..." "לא מהקדושה.." וכו' זה מראה רק דבר אחד שכדרכם של חסידי כתות אין להם דבר אחד אמיתי ובעל הגיון לענות ולכן הם נאלצים להשתמש בהכפשות ובטענות שאינם ממין העניין זה מראה יותר מכל על האיש ועל שיחו. ועוד נקודה למחשבה זו הרי כת שמיועדת ל"בני עליה" ו"עובדי ה'" ומעניין מה ל"בני עלייה" באינטרנט הייתכן שאחד העבודות החשובות במסגרת הכת היא תעמולה באינטרנט?

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס הרב טאוב שליט"א מתנגד לאינטרנט ועדיין אני משתמש באינטרנט אז איך אתה יכול להמשיך לעמוד על דעתך שמדובר בכת שבה הציות הוא מוחלט?!
      פשוט בדיחה!!
      אתה מכשיל את לשונך...
      ועוד אתה מטיף לי על שימוש באינטרנט בעוד כבוד תורתך משתמש באינטרנט כדי להקליד לי את המוסר הזה ממש "טובל ושרץ בידו"
      אתה יוצא כנגד הדברים שכתבתי אבל הם לא פחות עובדתיים מהדברים שאתה כתבת .
      " הוא משוכנע שהוא צדיק שמימות הבעש"ט לא היה כמוהו"
      פששש כמה שאתה מוכשר!!!
      קורא מחשבות ממש!
      או " רק להכניס למיקרו ואתה צדיק שכוללת כמובן ציות מוחלט אליו ורק אליו ניתוק כל קשר רגשי למשפחה ולקהילה ממנו הם באו "
      בובע מעיישעס!
      אם אתה מוכן להעיד בבי"ד ולהיחשף מדוע שלא תיחשף כאן באמת? תספר לנו מי אתה.
      תוכיח את הטענות שלך ואז אפשר אולי לדבר.
      בינתיים נשוא הבדיחה הוא אתה.
      אהרון אפשטיין.

      מחק
    3. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 14:34

      זה שאתה משתמש באינטרנט אינו סתירה לציות המוחלט כי קודם כל כדרכם של כתות הכל נעשה להם כהיתר במטרה להלחם במי שאינו מסכים איתם כולל השמצות ועירוב עניינים משפחתיים של מי שהם רואים כאויב צעד זה אינו מפליא אותי כלל ודבר שני כפי שאני מבין מכתיבתך אתה מסגל ה"גבאים" וה"משמשים" להם כמובן מותר הכל כיל"ח (אגב אחת הנקודות שפקחו את עיני בן משפחתי שעזב את הכת הייתה העובדה שלמרות טענתם שהכת מיועדת ל"עובדי ה'" בלבד וכדומה הם גייסו בחורים חלשים בכדי שיהיו משמשים וגבאים וכך גילה את אחד משקרי הכת). ואיני מטיף נגד השימוש באינטרנט אבל ברור לכל שזה אינו המקום ל"בני עליה" "יראים ופרושים" כפי שאתם מתיימרים להיות. ואם תלמד מכך שאיני רואה את עצמי "בן עליה" אכן אודה לך על כך ואיני מתיימר להיות מי שאיני וודאי שאיני מתיימר לתת לאנשים "דרך" בעבודת ה'. " הוא משוכנע שהוא צדיק שמימות הבעש"ט לא היה כמוהו" אכן כך הוא ולא כי קורא מחשבות אנכי אלא זה היסק פשוט מדברים שאמר ומאבחנות שאבחן צדיקים על ימין ועל שמאל. לומר מי אני לא יעלה ולא יוריד לגבי אמינות הטענות, וכן כל הטענות שלי מוכחות וכל מי שהיה שם יכול להעיד על כך גם אתה למרות שאינך מודה בזה כדרכם של אנשי כתות לשקר על כל צעד ושעל ולנסות לטשטש את העובדות. עצוב מאוד שהנך רואה עניינים יסודיים אלו כ"בדיחה" זה עצמו אומר רבות.

      מחק
    4. לפי מיטב ידיעתי הגבאים שם הינם מהראשים הטובים ביותר מישיבת פוניבז', אולי קרוב משפחתך שהיה שם ועזב ב"ה היה ראש חלש ונדבק כמו עלוקה ודחפו אותו שלפחות יעשה משהו מועיל.
      דבר שני כבר בפעם העשירית שאתה מתכתב עם אפשטיין ואתה עדיין לא קולט שמדובר בקבוצה של קרוב לשישים בחורים שנשרו מהדרך והרב טאוב מחזק אותם ומקרבם ליהדות - ויש לו קשר אישי עם כל אחד מהם שהוא יכול לבא אליו באיזה זמן שהוא רוצה ולכל צורך שהוא - ואפשטיין הוא אחד מהם...
      עכשיו תאמר שגם לקרב בחורים נושרים זה גם דבר פסול אם זה גורם שהם יהיו כאלה חסידים0 מושבעים....
      רק חבל שהבן שך לא נשר וניצל ע"י הרב טאוב שאז היינו שומעים ממך זמירות אחרות...

      ד"א אני מאוד שמח לראות איך שאתה מתבטא באופן קבוע על כך שהמגיבים לטובה הם לא כותבים שום דבר וכביכול אתה כן. תנסה ללכת אחד על אחד תראה (וכן כל גולש באתר) שאין מילה אחת של שכל ומחשבה בכל תגובותיך אלא התלהמות ועצבים בלי שום טעם ודעת, אם הינך רוצה בכל זאת ללכת איתי אחד על אחד - אשמח להתכתב איתך באופן אישי, במייל 333yosi@gmail.com

      מחק
    5. אלעס איז אונזערס3 במאי 2013 בשעה 10:06

      מה שמעניין זה שאתה סותר את עצמך מצד אחד הינך כותב שהגבאים הם מטובי ישיבת פוניבז' ומצד שני אתה כותב שאלו בחורים שנשרו מהדרך וזוהי סתירה קיצונית ביותר שמוררת שאלת מי כאן המתלהם העצבני, ולשאלתך לא, קרוב משפחתי ממש אינו בעל ראש חלש ועד היום הם מנסים לשכנעו לחזור כפי שנוכחתי בעצמי לא פעם, קירוב בחורים נושרים אינו שייך לעניין (למרות הבחור ההוא מ"טובי" פוניבז'). ואני מכיר אישית כמה שהיו שם ועדין ואף אחד מהם לא היה בחור חלש למעט אותו בחור שגם לא היה נושר אלא לא בהגדרה של "בן עליה" כשאר חברי הכת שאני מכיר. הייתי שמח להתכתב איתך אישית אך איני רואה טעם בכך לאור העובדה שאינך עונה על דברי. (ולו היה לי בן נושר חלילה הייתי מעדיף למצוא אותו חוזר בעזרת אחת מהארגונים הרבים שיש ולא בעזרת כת)

      מחק
  18. כבוד ההורה המודאג
    אם כה מודאג הינך מהמקוואות, התפילות והקוויטלא"ך, והפולחן והאישיות והתלות וכו', אולי תשב עליו שבעה כמו שישב הגר"ש אייגר זצוק"ל על בנו הרה"ק ר' לייבל אייגר מלובלין זצוק"ל כאשר הפך לחסיד קוצק, הרי בנך לא התפקר שא"כ היית מצווה לקרבו ולהחזירו בתשובה.
    אולי אני לא משופשף מספיק להבין את עומק החוצפה שבני הולך לרבי אחר מהרבי שלי, ויכול לשמוע בקולו בכל דבר, ואולי אני טיפש מכדי להבין שאם בני הולך לרב שמוצא חן בעיניו גם אם הוא לא מוצא חן בעיני זה נקרא תלות.
    אבל בזה אין לי ספק שאעדיף להיות טיפש ברשימה אחת עם הגרמ"מ שפרן שליט"א אשר ישב איתי שעה ארוכה וענה לי על כל השאלות אחת לאחת בקשר ל"כת" הנ"ל, וכן הגר"א וינמן מביה"ד הישר והטוב ורו"כ חו"מ באלכסנדר בברכפלד, הגר"נ הלר מרבני שכונת חפציבה בבי"ש ורו"כ חו"מ שם, הגר"ש צביון רו"כ בנדבורנא, הגר"ש לאבל נו"נ במיר, הגר"פ מושקוביץ רו"כ יו"ד במרכז התורה בסנהדריה, הגרע"מ סופר בן האדמו"ר מערלוי ורב קהילת ערלוי בב"ב, הרב גולד רו"כ בגור בב"ב, הגר"מ הערציל מו"צ בלייקווד, ועוד רבים וטובים אשר לא הצלחתי לברר, אשר להם בנים וחתנים בחבורה זו והם ממליצים עליה בחום וחלקם אף משתתפים דרך קבע באירועים כמו ל"ג בעומר, פורים, שמחת בית השואבה, הקפות שניות וכו'.
    בין התמונות ראיתי תמונה משנה שעברה כשהגרש"י סלמון מב"ב רו"כ בקריית ויז'ניץ נותן להרב טאוב קויטל בעת הסעודה בל"ג בעומר במירון [מעניין שבתמונות שהביאו באתר, לא הביאו תמונה לא מהסעודה ולא מהריקודים אלא רק מתום האירוע, כנראה שהיה מעניין בפנים], שם השתתפו מבין ההורים גם הרב קליין מגבעת זאב, הרב ריסס מרמות ועוד. כמו כן באותו מעמד נכחו הגר"י וירצברגר אב"ד ברדיטשוב, הרה"צ ר"ר לוי שליט"א מירושלים, המשפיע הרה"צ ניסן דוד קיואק מירושלים, הגרי"מ שדרוביצקי, הגה"ח ר' אהרן גבאי ר"מ בברסלב ועוד רבים.
    ברשימה כזו אני לא מתבייש להופיע.

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה אמרת!
      אהרון אפשטיין.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 14:46

      אם כדבריך הגרמ"מ שפרן שליט"א ישב איתך שעה ארוכה וענה לך אחת לאחת על הטענות אולי תשתף אותנו בהסבריו? אדרבה נשמח לשמוע. ועם כל הכבוד גלריית השמות הארוכה אינה אומרת דבר גם ר"ע טעה בבן כוזיבא וגם בשבתי צבי טעו רוב חכמי דורו ובפרט שרוב אותם רבנים מכירים אותו רק באופן שטחי ושמעו עליו מפי בני משפחתם השייכים לאותה כת וברור לגמרי איזה תמונה הם ציירו להם. ואם אנו כבר משווים לקוצק אז אדרבה הקוצקער היה תלמיד של ר' שמחה בונים מפשיסחא (ששאר תלמידיו רובם ככולם קיבלו אותו לרבי עליהם וכולם היו גאונים ות"ח מופלגים) שהיה תלמידו של היהודי הק' מפשיסחא שרוב בניין תלמידי הרבי מלובלין היו חסידיו וסמכו ידיהם עליו, אדרבה בא תספר לנו מי היו רבותיו של יחזקאל טאוב מי הם חסידיו הגדולים לבד מבחורים צעירים ואברכים צעירים, אדרבה בא נשמע מי גדולי התורה כהרי"מ מגור וכו' שהתבטלו אליו. במקום זאת אתה מספר על אוסף רבנים שאולי היו אצלו פעם או ממליצים עליו וכמובן אף אחד מהם לא למד איתו או אצלו ולא מכיר אותו באופן מעמיק וכמובן לא התבטל אליו.

      מחק
    3. כפי שכבר הוכחתי אין בדבריך אלא לסתור את דברי השני בלי שום הסבר וכו' שיש בהם טעם.
      לכן אשמח שתסביר לי באופן הגיוני למה אתה בגלל ההיכרות שלך מתנגד, והגרמ"מ שפרן בגלל ההיכרות שלו בעד.
      מעניין אצל איזה רבנים היית שאמורים להיות בעד והם לא- בא איתי אחד אחרי השני על הרשימה שנמצאת כאן (כאלו שיש להם קרובי משפחה ומכירים בדיוק כמוך אם לא יותר טוב) - וכן על הרשימה שהייתה בכתבה שמתחילה ב'ויקנאו בו אחיו' (על זה אתה טוען שמה הם מבינים הם הרי אנשים שאומרים דברים בלי לחשוב ולפי מה שנראה מבחוץ נוצץ - עפ"ל של מי שאומר כך על האדמורי"ם הקדושים מסדיגורא זצוק"ל ויבלחט"א מאמשינוב ובאיאן שליט"א - זה הרי ברור שאתה והרב ש.א.ש. ועוד כמה קטלי קניא כמוכם מבינים יותר טוב) ונראה מה הם אומרים...

      אשמח אם תענה משהו קצת יותר עם טעם והתגובות יעלו לרמה גבוהה יותר

      מחק
    4. אלעס איז אונזערס4 במאי 2013 בשעה 22:51

      כהרגלך אתה מתעלם ממחצית דבריי ומסלף את מחציתם השנייה. שאלתי כמה שאלות פשוטות שנראה שלא היה בכוחך לענות א. מהם ההסברים והתשובות שהגרמ"מ שפרן ענה לך? ב. מי היו רבותיו שלימדוהו וסמכו ידיהם עליו? ג. כאמור רבנים וצדיקים יכולים לטעות באנשים ראינו זאת ביצחק אבינו (לפי הפשט לפחות) ראינו זאת אצל ר"ע שטעה בבר כוכבא, ראינו זאת אצל בני דורו של שבתי צבי שר"י שרוב בני דורו טעו בו ועוד ועוד. וכי אדמו"רים אלו עם כל קדושתם גדולים מר"ע? וכי הם ישבו פעם עם אלו שעסקו בנושא ודנו עמם פרט לפרט? איך ומדוע לא שמענו על כך? ולבסוף סיפורים אלו שמענו רק מחסידיו אך משןם מה לא שמעתי אותם מחסידי סדיגורא באיאן ואמשינוב... כך שאמינותם מוטלת בספק גדול.

      מחק
    5. והכי משעשע שאתה חושב שכל אותם צדיקים שאנחנו מדברים עליהם טעו ורק אתה הגדול מכולם בוודאי לא טועה...
      אהרון אפשטיין.

      מחק
    6. אלעס איז אונזערס6 במאי 2013 בשעה 1:59

      כמובן, חוסר התייחסות מוחלט. המשפט הזה רק מוכיח עד כמה שאין לכם מה לומר ועד כמה שהכת הזו בנויה על יסודות רעועים. אולי לשם שינוי תתייחס לכל מה שכתבתי ותקרא כל מילה? כי על טענה זו כבר עניתי ולכבוד קשי הקליטה אענה שוב בפעם המאה קודם כל סיפורים אלו שמענו ממכם ולא מחסידי האדמו"רים האלה מה שמטיל בספק את אמינותם, דבר שני הם לא מכירים אותו, ואני כן. יחי ההבדל הקטן

      מחק
  19. אני לא אתייחס לתגובה שלך לתגובה של מישהו אחר אני חושב שהציפיות שלך ממני קצת מוגזמות...
    וכל ההורים האחרים שכן מכירים אותו פשוט טיפשים ממך?
    אהרון אפשטיין.

    השבמחק
  20. אלעס איז אונזערס7 במאי 2013 בשעה 4:07

    אהרל'ה, כמה אטום ניתן להיות? כתבתי שוב ושוב ואתה פשוט מתעלם וחוזר על אותם קושיות. באמת אם אין לך מה לכתוב אז אל תכתוב, לא יקרא כלום זה לא יגרע מכבודך. ואם יש לך מה לענות אז למען ה' תענה כבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס מספיק עם השטויות וההמצאות ההורים לא כועסים ההיפך הוא הנכון שאחרי הבנים הנשואים גם הם מגיעים לשמוע רבותיו של הצדיק יחזקאל שליט"א ביו הסבים הגדולים שלו והוא עצמי מחנך דגול ולכן נוהרים אחריו ואם הוא היה משגיח בישיבה הכושלת של אביו אולי היא היתה ישיבה אבל עכשיו לא פלא שאפילו הגיסים שלו לא מכניסים הבנים לישיבת מודזיץ הנחשבת לבחורים שישיבות לא קבלו וכאן הכל פתוח אין זה סוד שגם גיסו של הרבי הוציא את בנו כי לא היה מעונין ששמו יהרס ובצדק ובפרט שנכדי הרבי הולכים לישיבות אחרןת כי הם יודעים את המצב ותסתכלו מי הצוות שם ואז לא יהיו שאלות ואם זכינו שבן אחד יצא מוצלח אז אתם גם את זה לא מסוגלים לראות הרי כל אדם מתפלל שהבנים יהיו יותר ממנו אז התפילה של הרבי שלכם התקבלה אז גם לא טוב

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס9 במאי 2013 בשעה 7:51

      קודם כל מודז'יץ היא לא החסידות שלי והאדמו"ר ממודז'יץ אינו הרבי שלי, ואדרבה תכתוב מה בדיוק הוא למד מסביו? ומי יכול להעיד על כך? יש לך שמות? וכן הוא אמנם פסיכולוג לא רע אך אין בכך שום ראיה על צדקות. הבעיות של ישיבת מודז'יץ אינם קשורות לנושא כלל, ואל תספר לי סיפורים על הורים מרוצים כי כל הכיבוד הורים בכת תלוי אך ורק בתנאי שהם לא מתנגדים לה בדיוק כמו בדארג. אל תמכור לי סיפורים כי אני מכיר היטב את הכת הזו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.