רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2013

ואולי הגיע הזמן לבטל לגמרי את תפקיד היו"ר ולהתמקד בעיקר בהפצת המעיינות?

חסיד חב"ד כותב
 
ראיתי את הבלוגים ומלחמת העולם שפרצה בחב"ד על תפקיד היו"ר, משל היה מדובר ביו"ר הרשות הפלשתינית. אהרונוב, בלוי ,גרייזמן, וילשנסקי, חפר, רוטציות, וסליחה אם השמטתי עוד איזה שם מכובד ברשימות הספינים שעלו לכאן בשבוע האחרון.
 
תסלחו לי מורי ורבותי מה זה חשוב מי זה היו"ר של אגודת חסידי חב"ד. תשע שנים היה הרב אהרונוב יו"ר האגודה. מה זה נתן ולמי זה הועיל, ואולי יספר לנו הרב אהרונוב מה זה תרם לחסידי חב"ד ולבעיות הגלובוס והאוזון?
 
ומאידך אשאל גם את הצד השני המשיחיסטי שלוטשים עיניים לקבל את כס היו"ר כאילו על כסא היו"ר מונחים מיליוני דולרים, מה אתם תעשו באגו"ח מלבד לתלות שלט ענק 'יחי אדוננו' על חזית 770 או להניף מחדש את דגל המשיח על הבניין?
 
הגיע העת לעשות פסק זמן ולעשות חושבים מה טוב לחב"ד, מה יעזור לשקם את התנועה, לחדש ימינו כקדם להסתער על הרחוב הישראלי ולקרב אותו לערכי היהדות והחסידות, איך מביאים מאות אלפים לחיי תורה, כיצד פותרים את בעיות הנשירה בחב"ד ואת בעיות הצניעות, כיצד מחזקים את התנועה מבפנים.
 
אני מציע לשני הצדדים שמתאגרפים כבר תשע שנים בבית המשפט וכל אחד, כמובן, כל כוונתו  כמובן וגם פשוט, לעצור ולחשוב מה טוב לחב"ד והאם כל ההתנהגות עד היום הייתה לרוחו של הרבי או שמא כל המטרה הייתה אגואיסטית בלבד. לחסידי חב"ד נמאס כבר כל המריבות הללו. הם רוצים לראות הנהגה אחראית ורצינית. לא רוצים רוטציות ולא רוצים יו"ר. מעוניינים בהנהגה אחראית שמטרתה להיטיב עם הציבור ולהביא את כולנו צעד נוסף לקראת הגאולה.

2 תגובות:

  1. נמאס כבר מהמחלוקת הזו. למנות עכשיו את הרב יוסף בלוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. יוס'ל בלוי הוא המחלוקת בכבודו ובעצמו לא הוא ולא אהרונוב המושחת

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.